2

114 13 11
                                    

Bakugou nun dilinden
İlk iki dersten sonra Kahramanlık eğitimi için soyunma odalarına gittik. 
Bugün nedense garip bir sessizliğin olduğunu hissediyordum. Bu sessizlik içimde anlamsız bir huzursuzluğa neden olduğun da bu eksikliğin ne olduğunu düşünmeye başladım. Tabi ya o boktan saçlı. Tüm bu saçma huzursuzluk o yok diye miydi?
Bu düşünceler beni daha da sinirlendirirken giyinmeye devam ettim.
Eğitim alanına geldiğimde çakma pikacu ile bant kafalı yanıma gelerek selam verdi. Sensei konuşmaya başlayana kadar o salakları dinlemek zorunda kaldığıma inanamıyordum. "Bugünkü eğitimde benim belirleyeceğim dörtlü gruplara ayrılacaksınız ve birbirinize savaşacaksınız. Zaten neredeyse hepiniz birbirinizin taktiklerini biliyorsunuz buda kahramanlıkta çok sık rastlanan bişey. Yani bu çalışmanın amacı anlayacağınız üzere savaş alanında taktiksiz kalmayarak o anda yeni taktikleri üretmeniz. Şimdi takımları açıklıyorum..." takımlar açıklandıktan sonra at kuyruklu, motor ve kuyruk çocukla aynı takıma düşmüştüm. Hadi ama böyle işi s*keyim diyerek karşımızdaki takımın kimler olduğunu öğrenmeye çalıştım. Hayvan dilci, kas adam ve küçük sapık mı? Niye üç kişi lan bu s*ktiğimin takımı. Kas adam "Sensei dördüncüsü açıklamadınız" dediğinde bu extralar ın da mantıklı şeyler söyleyebildiğini anlamış oldum. Merakla sensein cevabını dinledim " norde Kirishima olucaktı fakat birinci dersten sonra izin alıp eve gitmiş o yüzden bu günlük böyle." dediğinde tüm sınıf şok içerisindeydi. Rakun göz hemen atladı "İyi de sensei bugün zaten cuma okuldan sonra da eve gidebildi çok mu ciddi bir şey?" "Bir bilgim yok Mina sadece özel bir durup olduğu bildirildi bana da her neyse herkes yerlerine geçsin çabuk ders başlıyor." Ne bok oluyordu lan bu s*kik saçlıya ?

Talking To The MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin