Arkasını döndüğünde bakugo yu gören denki şaşırmasına rağmen elini kendisine doğru çekmeye çalıştığında bakugo bileğini daha çok sıkarak uyarı niteliğinde küçük bir patlama bahşetti. ''Efendim bakugo ne istiyorsun ?'' ''Bende seninle geliyorum .'' ''Ne delirdin mi sen ? Bide izin vereceğimi mi sandın gerçekten?'' ''İzin istediğimi sanmıyorum pikacu kılıklı herif. '' ''Sanırım anlamıyorsun bakugo ama merak etme ben sana anlatırım. İşleri daha da kötüleştirmekten başka bir boka yaramıyorsun. Her seferinde daha kötü daha salak saçma şeyler oluyor. Bu durum senin hoşuna gidiyor olabilir kaos falan ama ne kirishimanın dayanacak gücü ne de benim sabrım kaldı'' ''Sabrın kalmadıysa siktir git. Kirishimayla sorunları sen olmadan halledebiliriz. Kendini bir şey sanıp durma artık. Hiçbir şey yapmaya zorunlu değilsin ama benim yapmam gerekiyor tamam mı? '' ''Neden senin yapman gerekiyormuş acaba ? Nede olsa o senin için bir torbadan başka bir şey değil. Haksız mıyım ?'' ''Onu seviyorum tamam mı seni gerizekalı !'' ''Biz buna sevgi değil pişmanlık diyoruz bakugo.'' Sertçe elini çekerek yoluna devam ettiğinde arkasında bir şeyin düştüğünü duygu. Ne olduğuna baktığında dizleri üstüne çökmüş bir bakugo görmeyi beklemiyordu . ''B-ben sürekli onu düşünüyorum günümü aydınlatan gülümsemesini ,en saçma şakasını hatta dinlemediğimi düşündüğüm konuşmaları bile aklımdan çıkmıyor. Evet pişmanım hem de çok ama sevdiğim kişiye bunları yaşattığım için pişmanım. Sevmesem sence benim sikimde olur muydu ? O olmayınca bir yanım eksik gibi hissediyorum . Önceden ne olduğunu bilmediğim huzura bile onun yanında kavuşuyorum . Denki lütfen . Beni affedip affetmemesini ona bırak yeter ki konuşmama izin ver.'' İşte o an anlamıştı Kaminari bakugo nun hislerinin gerçek olduğunu . Bu yaptıklarının başka bir açıklaması olamazdı çünkü. Kaminari ye yalvarmış hatta biraz daha zorlasa dizlerine yapışacak gibiydi. Bir haftada nasıl bu kadar değişmiş olabilirdi ki ? Ama bir yandan da haklıydı bakugo her ne kadar denki onu korumaya çalışsa da son sözü söyleyecek kişi yine kirishimaydı. Derin bir iç çekti ve bakugonun yanına giderek konuşmaya başladı. ''Kendini toparla kiri burada olsa bunun hiç erkeksi olmadığını söylerdi. ''
~~~~~~~~~
Duygusal bir şekilde söylüyorum ki sanırım son 4 5 bölümün içerisine girdik :') .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talking To The Moon
RandomKiribaku fanfic ilk fanfic im olduğu için biraz kötü yazabilirim kusura bakmayın ve şimdiden uyarmak istiyorum aşşşşşşşşıııırrııı fazla küfür var her ne kadar sansürlesemde rahatsız olucak kişiler olabilir