20

56 7 11
                                    

 ''Mina ne dediğini gerçekten bilmiyorum .'' ''Yeter artık denki salak yerine konulmaktan bıktım.'' ''Amacım seni salak yerine koymak değil tamam mı ? Kirishimaya söz verdim. Kirishimanın söz konusunda ne kadar hassas olduğunu biliyorsun. '' '' O zaman aizawa meselesi ne ?'' ''O da bazı şeyleri biliyor ve belki de ben burada olduğum için kirishimaya göz kulak olmaya gitmiştir diye düşündüm ve büyük ihtimalle haklıyım. Çünkü sensei mice e bile söylememiş nereye gittiğini . '' '' Ne yani sadece sen ve aizawa mı biliyor neler olduğunu .'' '' Evet aizawa sensei müdüre bile her şeyi tam olarak anlatmamış. O yüzden lütfen artık beni zorlama .'' '' Ama denki... belirsizliğin canımı ne kadar çok acıttığını görmüyor musun? Ne kadar endişelendiğimi ? Tekrar söylüyorum onun tek arkadaş sen değilsin .Bizde yardım edebiliriz .Denki... lütfen ...'' Kaminari titreyerek ağlamaya başladığında mina biraz ileri gitmiş olabileceğini düşündü. ''Sence gerçeklik çok mu sevindirici bir şey mina ? Ha söylesene ? Kirishimanın şu bir haftayı unutması için her şeyi yapardım mina ama lanet olsun ki elimden hiç bir şey gelmiyor. ( diz çöker) Belki de kirishima bu yükü size de yüklemek istemediği sizi üzmek istemediği için bir şey söylemiyordur ha ? ne dersin ?'' ''D-denki...''pembe saçlı kız arkadaşına sıkıca sarılarak teselli etmeye çalışıyordu ama ikisi de biliyordu ki bu acı burda bitmemişti. Bitmeyecekti...

'' Hadi ama bakugo öğle arası bitecek artık ne olduğunu söyleyecek misin ? '' ''Tartıştık tamam mı ? oldu ?'' ''Ne yani sadece bu muydu ? Siz iki aşık her zaman kavga ediyorsunuz .'' '' Ne dedin lan sen ! '' ''Ne yalan mı ?'' ''O boktan saçlının beni sevdiğini de nerden çıkarttın ?'' ( normalde hikayeyi bölmem ama ... ananın cusundan çıkartmış knk ) ''dostum kirinin derslerdeki bakışlarını görmemek için kör falan olmak lazım. Hatta kaç kere kiri ile dalga geçtik bizi nasıl takmıyorsan. Bizde hep kabullendiğini ve bu yüzden ses çıkartmadığını düşünürdük. Meğer senin kafa başka diyarlara uçmuş .'' '' Bana bak bant kafa eğer dalga geçiyorsan çok pis alır bir yerlerine sokarım o dalgayı. '' ''Sence öyle bir havam mı var ?'' dedi bir kaşını kaldırarak sero. 

O sırada sınıfa giren denki ve mina sero yu bakugonun yanında görünce şaşırsalar da seslerini çıkartmadılar. Ellerinden destek alarak sıradan kalkan sero içten bir gülümsemeyle ikisinin yanına gitti. '' Ne o yoksa bensiz ağlama partisi mi yaptınız ? Valla çok darıldım şuan .'' Hafifçe kıkırdayarak seronun koluna dirsek attı mina . ''Hadi ara bitmeden iki yudum bir şeyler yiyelim. Kaldır kıçını da yanımıza gel bakugo. '' Seronun sesiyle denkiye bakan bakugo denkinin yüzünü eğik olduğunu görerek yerinden kaktı. Çünkü bunun denkinin trip hareketlerinden birisi olduğunun farkındaydı. Bu ''ne yaparsan yap ama sana olan sinirim geçmedi'' demekti bir nevi. 



~~~~~~~~~~

kirinin kısmını anlatmak için ayrı bir bölüm yazmaya karar verdim çünkü her şeyin çözüm noktası olacak . Tamam her şeyin değil ama pek çok şeyin ehehe umarım beğenmişsinizdir. 

Talking To The MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin