26

47 9 8
                                    

yurda giriş -çıkış saati geçmiş olmasına rağmen önemsemeyerek okula doğru ilerledi. Tam kendi sınıflarının yurduna gelmişken sensei ile göz göze geldi. Sensei in onu güzel bir azarlayacağını düşünse de ''Git yat artık bu seferlik göz yumuyorum ona göre. Alışkanlık edeyim deme. '' diyerek yoluna devam etti. Rahatlatıcı bir nefes verdikten sonra yurda giren bakugo yu karşılayan şey Mina nın sevinç çığlıkları olmuştu. Bakugo yu görür görmez ona doğru ilerleyerek çığlıklarına devam etti. ''Bakugoo! Okulca müzik festivali olucakmışş. '' ''Bana ne bundan rakun göz. '' ''Hadi ama senin bateri çalışını  bir daha duymak istiyorum!'' ''Git festival videosunu izle o zaman. '' Zaten yeterince yorgundu bu yüzden daha fazla kimseyi umursamadan odasuna ilerledi. kendini yatağına attığında olanları düşündü nasıl olmuştu da kopyası değişmişti ? Ayrıca hayatında ilk defa kirishima kesin bir dille gitmesini söylemişti. İster istemez acaba dedi. Acaba Sero yanılıyor muydu ? Hışımla doğruldu. Hayır buna izin vermeyecekti. Duygularını daha yeni fark etmişti ve onları kaybetmek istemiyordu. Hem duygularını taze tutacak hem de kirishimaya kendini affettirecekti. Bir kez kafasına koymuştu zaten. Bunu yapabileceğine emindi. Çünkü o her istediğini alan biriydi. Kara kara bunu nasıl yapacağını düşünürken telefonunu ekranı parlayarak ses çıkarttı. Kim ona mesaj atardı ki ? Düşüncelerine kısa bir ara vererek kimin mesaj attığına baktı. Pikacu ? Tabi ya ona haber verecekti öyle demişti. Yoksa kirishima bakugo nun geri dönmesini mi istiyordu hem de şimdi ? Eğer öyleyse kesinlekle geri dönerdi .

Pikacu kılıklı herif : Kiri okula dönmek istiyor eğer izin alabilirsek gelecek. Bir anda şoke olup salak saçma şeyler yapma diye haber vermek istedim. 

Ne ? Geri mi dönüyordu ? Peki ya kopyaya ne olmuştu ?

Siz: Kopya ? 

Pikacu kılıklı herif: Mecbur o da olacak . Şuan ki hali görünüş olarak daha yakın yani kimse özgünlüğün asıl sebebini anlayamaz.

Siz: Neden değişmiş ? 

Pikacu kılıklı herif : Boşver.

Kaminari şuan yanında olsa kesin bir şekilde onu patlatırdı fakat küfür mırıldanmak dışında hiçbir şey yapamıyordu. Kaminari ye görüldü atarak tekrardan düşünmeye başladı. Bu iyi bir haberdi. En azından Kirishima ondan kaçmaya çalışmıyordu. Dimi ? Bu sayede bakugo nun kendini affettirmesi daha kolay olacaktı. Ama biliyordu ki kuru kuruya olan bir konuşma kirishimayı ikna etmeyebilirdi. Tamamen ona inanmasını ve sevgisinden şüphe etmemesini istiyordu .Bir anda kafasının üstünde yanan ampulle masasının üstündeki bilgisayarı kaparak istediği tarzda bir şey aramaya başladı . Hiç olmadı kendisi yapardı yeter ki kirishimayı sevindirecek o şeyi bulabilsindi onun için. 

~~~~~~~~

Sizce bakugonun aklından neler geçiyor ? 

Talking To The MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin