28

45 8 2
                                    

Kirishima odasına gider gitmez kendine yatağına atmıştı. Sınavlar git gide yaklaştığı için ders çalışması gerektiğinin farkındaydı ama hiç ders yapası yoktu. Biraz yaşadıklarını düşündü resmen yaşlandığını hissediyordu sanki o kadar uzun zaman önceydi ki birlikte güldükleri şakalaştıkları ve sevgisini tek başına yaşadığı günler. Bir yandan o günleri özlediğini düşündü beldi diye düşündü belki gelecek daha aydınlıktı daha güzel geçirme şansı hala daha kendi ellerindeydi sonuçta eğer yeterince çabalarsa tekrardan mutlu olabileceğini düşündü. Peki çabalayacak gücü nereden bulacaktı ? Kendinde bulamadığı kesindi. Tamamen çökmüş hissediyordu. Artık ağlamıyordu bile alışmıştı. En kötüsü de bu değil midir ? Kötü olana alışmak. Sanki iyi olan o kadarda iyi değilmiş gibi gelirdi insanın gözüne. Bir yandan da garip tabi. Alıştığı şeyden farklı bir şey... Sağol dedi kirishima böyle iyiyim. Alışkanlıkları değiştirmekten nefret eden birisi için bu durum bile daha iyi daha güvenliydi.

Kopyasını görmesiyle aklına bakugo gelmişti . Gerçekten seviyor olabilir miydi onu? Hem de tüm o sözlerin üzerine. Bakugo nun kopyasına yaptığı tüm açıklamaları duymuştu. Plak gibi kafasının içinde dönmeye başladıklarında '' Sanırım gerçekten seviyor çünkü bakugo yalan söylemez ama keşke gelip yüzüme söylese .'' Bunlar kirishimanın son düşünceleriydi sonrasında ise derin bir uykuya dalmıştı. Oysa ki birkaç dakika daha uyanık kalabilseydi bakugonun ''Seni seviyorum iyi geceler boktan saçlı.'' mesajını belki de görebilecekti ama artık öyle bir ihtimali yoktu. Silinmiş bir mesajı göremezdi nede olsa.

Sabah kaminarinin sınırsız kapı yumruklamaları ile uyandığında Saya saya , söve söve kapıyı açtı. ''Dostumm, başardımm!'' ''Neyi başardın kami oyunda bölüm falan mı geçtin yine?'' ''Hayır adamım jiro ile yakınlaşmayı başardım. '' Bunu duyan kirishima kemen kaminariyi yatağına oturtup kapıyı kapattı ve karşısına kuruldu. ''Dinliyorum. '' ''Dün odasına gitar çalışmaya gittiğimde konuyu müzik festivaline getirdim ve sahnede olup olmayacağını sordum. Tek başıma çıkmam dediğinde de çıkarız dedim .Hani diret çıkarız sonra toparlamaya falan çalışınca ikimizde çok utandık ama çok güzeldi. Bide sanırım birisi daha sahne alacak ama kim bilmiyorum. '' ''Başkasının sahneye çıkacağını nerden çıkarttın ki? '' ''Bi şarkı önerdiğimde başkasının dedi ama sanki bunu söylememesi gerekiyormuş gibi konuyu değiştirdi. '' ''Adı neydi ki şarkının ?'' ''Bilmiyorum görmedim. Aslında biraz karmaşık orası. Bizim çalacağımız şarkıyı da jiro buldu ama ben söyleyeceğim yapabilir miyim bilmiyorum. '' ''Yapabileceğine inanıyorum adamım ! Sesin o kadar da kötü değil. '' ''Teşekkürler kiri'' Konuşma sonrasında iki arkadaş hazırlanıp derslere gittiler. Sınıfları bugünden itibaren kendi aralarında etütler planlamıştı çünkü sınavlara sadece birkaç gün kalmıştı. Müzik festivali de zaten sınavlardan sonra öğrencileri neşelendirmek amaçlıydı. Kirishima ilk defa liseye geçtiğinden beri bakugo dışında birileriyle ders çalışıyordu. Her ne kadar bakugo yu etütlerde görmeyi umsa da hiçbir etüde katılmamıştı. 

Yine bir etüt sırasında Sero kirishimanın yüzünün asık olduğunu görerek yanına gitti. ''Selam kiri sorun ne ?'' ''Oh Sero! Selam !Hiç hiçbir şey adamım gayet iyiyim.'' ''Emin misin ?'' ''E-evet sanırım. '' ''Kiri'' ''Uhh tamam! Sadece bakugo nun neden hiçbir etüde katılmadığını merak ediyorum. '' ''Onun ufak bir işi var. '' Diyerek göz kırptı ve kirishimanın bir şey demesine izin vermeden gitti. 

~~~~~~~

Sonraki bölüm finalll !! İsterseniz extra bölüm yazarım ama daha diğer hikayeler var 

Talking To The MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin