27

46 7 1
                                    

 Denki bir şekilde aizawa dan izin alabilmişti ve işte o büyük an gelmişti. Güzel bir kahvaltının ardından okula gelmişler şimdi de girişin önünde duruyorlardı. Kaminari kirishimanın tedirginliğini gördüğünde elini omzuna koydu ve sıcak bir gülümseme sundu arkadaşına. Bugün hiçbir şey sahte değildi ne başkalarından yüzünün yorgunluğunu saklamak için makyaj yapmıştı ne de saçını şekilden şekle sokmuştu. Kaminari arkadaşının uzun zamandır saçını toplamak istediğini ama nasıl toplaması gerektiğini bilmediğini bildiği için ondan gizli bir şekilde kız kardeşiyle konuşmuş ve öğrenerek arkadaşının saçını yarım bir at kuyruğu yapmıştı. Uzun zaman sonra ilk defa gerçek gülümsemesini gördüğünde gerçekten de içi rahatlamıştı. Artık ona yardım edip şu kopyadan kurtarabilecek tek bir kişi kalmıştı ve gönül rahatlığı ile çabaladığını görüyordu. 

Sınıfa girene kadar tanıdık kimseyi görmeyen üçlü sınıfa girer girmez tüm gözler onlara dönmüştü. Kirishima sürpriz yapmak istediğin söyleyerek sensei ye ricada bulunmuştu. Kirishimayı gören bütün sınıf arkadaşları yanına toplanmış ve ona sarılmak istemişlerdi. Sero alaylı ve meraklı bir şekilde sordu. ''Ne o kiri kendini affettirmek için kendini mi kopyaladın? Hanginize sarılalım ? yoksa ikinize de mi ?'' ''Haha Sero tüm foyamı ortaya çıkardın! Bana sarılsanız yeter.'' Sero ve mina ilk sarılanlar olmak üzere tüm sınıfla grup sarılması yaptıklarında sadece bir kişi eksikti ve o kişinin de kendini zor tuttuğu oldukça ortadaydı. Denki sahte bir öksürükle onu da çağırdığında herkes tamamlanmıştı. Sona kaldığı için kirishimaya hiçbir şekilde temas edememişti ama belki de ikisi için de şuan en iyi seçenekti. Bakugo ya kalsa bir önceki gün gibi görür görmez üstüne atlardı ama bunun için biraz daha zamana ihtiyaçları vardı. 

Günün geri kalanında kirishimanın kopyasının olduğu gerçeği dışında çoğu şey normal geçmişti. Kirishima ile bakugo neredeyse hiç konuşmamış ama ortak sohbetlerde bulunmuşlardı. Birkaç gün öncesini düşününce bakugo buna da şükür etti. Bir ara Denki bakugonun jiro ile konuştuğunu gördüğünü sandı ama ne konuşacaklardı ki ? 

Yurtlara döndüklerinde kirishima yorgun olduğunu söyleyerek odasına gitti. Kaminari de jiro yu aramaya başlamıştı bile. Ortak salonda yoktu ve yurttan çıktığını görmemişti bu yüzden odasına bakmaya karar verdi. Neşeli sesiyle ona seslenerek kapıyı çaldı. Kapı açıldığında jiro şaşkın bir şekilde denki ye bakıyordu ''Pikacu?'' ''Selam şey bizim gitar dersleri aksamıştı ya onun için geldim artık yurtta kaldığıma göre çalışabiliriz diye düşünmüştüm. '' ''O-olur. Ne zaman müsait olursun?'' ''Aslında şuan boşum istersen odamdan gitarımı alıp geleyim. '' Jiro onu mırıltıyla onayladığında koşa koşa odasına giderek gitarını aldı ve geri döndü. Jiro nun odasının vibe nı her zaman sevmişti sanki bir stüdyodalarmış gibi geliyordu ve daha iyi çalışabiliyordu. Nota sehpasını kendilerine çekerken daha önce duymadığı bir şarkının notaları olduğunu fark etti. ''Hey yeni şarkıya mı başladın! '' Jiro endişeyle notaları alarak çekmecesine koydu. ''Ö-önemli bir şey değil! Hadi biz başlayalım artık. '' ''Tamam tamam'' Dedi gülümseyerek. Jiro nun bu tavırları ona aşırı tatlı geliyordu. 

Aklına gelen çeyle çalmaya çalıştığı parçayı yarıda kesti. ''Mina festival falan diyordu sen katılacak mısın ?'' ''Hayır hem hangi şarkıyı çalacağım ki. '' ''Şu 'gizli ' parçaya ne dersin ? Oldukça güzel duruyor. '' Bir anki dalgınlıkla konuştu jiro ''O başkasının .'' ''Başka buluruz...Bi dakika NE?'' işte şimdi boku yedim ifadesiyle kaminariye bakan jiro hiçbir şey dememiş gibi yapmaya çalıştı. ''Güzel bir şarkı bulsak bile katiyen tek başıma çıkmam.'' Kaminari ya bu hemen atıldı .''Ben varım !'' ''Ne?'' ''Tek başıma çıkmam dedin o zaman çıkarız. Y-yani şey beraber çıkarız yani sahneye !'' İkisi de kızardığı için birbirine bakamıyordu bile. Jiro jakıyla oynarken kısık bir ''Bakarız ''Çıktı ağzından. 

~~~~~~~

İsteyince vahşetsiz bölüm de yazabiliyormuşum onu öğrendim şuan vjksnvsjks

Aga benim en sevdiğim canon shiplerden kamijiro aşşırı tatlılar ve hani gizliden gizliye birbirlerine duydukları o sevgi yok muuuğğ beni bitiriyor resmen sizin favoriniz hangi ship hangisi ?

Talking To The MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin