Bakugou nun dilinden
Tren ineceğim istasyona geldiğinde hâlâ daha ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. İlk defa mantığınla değil hislerimle hareket ediyor gibiydim. Trenin kapıları açılır açılmaz birkaç gün önce gittiğim yollardan koşarak ilerledim. Ne ara bu kadar şiddetlenmişti bu s*ktiğimin yağmuru. Kapının önüne geldiğimde ciğerlerimin rahatça nefes almasına dahi izin vermeden zile bastım. Defalarca kez güçsüzce yumrukladım.
3. Kişi ağzından
Bir önceki gün sabaha kadar oyun oynayan üçlü en sonunda kimin nereye yatacağını belirleyerek uyumaya gitmişlerdi. Kirishima hastaneden yeni çıktığı ve birde tüm akşam uyumadığı için kendini aşırı yorgun hissederek üst kattaki odasına çıkıp kendini yatağına atmış, Kaminari ve kopya olan çocuk ise salondaki kanepelerle bütünleşmişti bile.
Kaminari kapı sesiyle uyandığında bir anlığına endişelenmişti. Ya bizimkiler geldiyse diye düşündü ama bu mümkün değildi çünkü herkesin şuan okulda olması gerekiyordu. Kaminari merakla kapıyı açtığında karşısında gördüğü manzara ile şok olmuştu.
Karşısında yorgun olduğu her halinden belli ve sırılsıklam Bakugou yu görünce tam içeriye girmesini söyleyecekti ki duraksadı ve yaşananlardan dolayı kiriyi koruma içgüdüsüyle sırtını dikleştirdi ve kollarını birbirine bağlayarak konuştu.
"Ne işin var burda?" Bakugo soluklanmaya çalıştığı için kelimelerinin arasında duraksıyordu. "Nerde?... O boktan saçlı... Söylesene lan!..." "bunun seni ilgilendiğini sanmıyorum bakugo. Ne o yoksa yine küfretmeye mi geldin buraya? Ya da dur tahmin edeyim şuan antrenman saati ve seninde bir kum torbasına ihtiyacın var doğru mu?" Kaminari nin söyledikleri karşısında bakugo bir kez daha lanet okudu kendine. Demekki öğrenmişlerdi. Kopyayı gördüğü an parçalayacaktı.Ne söylemesi gerektiğini ne yapması gerektiğini bir türlü bilemiyordu. Bu yüzden de en iyi bildiği şeyi yapmaya karar verdi. " Çekil şurdan pikacu yoksa ben seni çekmesini iyi bilirim." " Üzgünüm bakugo fakat kiri nin iyiliğini senin boş tehditlerinden daha çok takıyorum. Hem en fazla ne yapabilirsin ki?" " Çekil lan şurdan! Yürek filan mı yedirdiler sana!" bakugo kaminariye karşı sövmeye devam ederken tüm bu gürültü yüzünden birisi daha uyanmıştı. Kendisini kaminariye göre daha zor toparladığı için neler olduğunu kestirmeye çalışıyordu. Yavaş adımlarla seslerin olduğu yöne ilerledi. Kapıda duran bakugo yu görünce vücudundaki titremeye engel olamayarak kaminariye sığındı. "K-kaminari!" " Ulaç küçük piç sen söyledin demi lan! Öldürücem seni!" " Kimsenin kimseye bir şey söyledi yok bakugo... Ayrıca sen öldürmüş kadar oldun. Ne o yoksa asist bildirimi henüz sana ulaşmadı mı?" "Ne saçmalıyorsun lan sen?" Bakugo en sonunda dayanamamış ve sarışın arkadaşının yakasına yapışmıştı. Bunu gören kopya yaşadığı şeyleri onun yüzünden bir başkası daha yaşayacak diye korkmaya başlamıştı. Onları durdurması gerektiğini biliyordu çünkü ikisi de çok ciddi görünüyordu ve sinirden kendilerinde olmadıkları belliydi. Korkunun etkisiyle sesi kısık olsa da konuşmaya çalıştı. " Y-yapmayın... Durun... Kaminari... Dur..."
En sonunda böyle hiçbir şeyi değiştiremeyeceğini fark ederek bakugo yu biraz yana iterek kaminari nin karşısına geçti. Aynı boyda oldukları için kolayca yüzünü elleri arasına alarak yüzlerini yaklaştırdı.
" K-kaminari lütfen sakinleş. " " Özür dilerim. Seni korkutmuş olmalıyım afedersin." dedi kısık bir sesle ve kopyaya sarıldı. Yan tarafa ittirilmiş olan Bakugo içinden "burda ne sikim dönüyor lan! " diye düşünerek kaminari ye onu öldürmek istermişçesine bakıyordu. Onun içeriye geçmesine dahi izin yokken nasıl oluyordu da kopya dahi olsa kirishima ona sarılabiliyordu. Saçmalık dedi içten içe. Bu ona göre tamamen saçmalıktı.~~~~~~
Pintereste sahne için uygun resim ararken çok güzel kiri kami fanartları vardı. 🤧🤧
Fark ettiyseniz bölümler kısalmaya başladı. Aslında amacım sizi sıkmamak olucak olayların temelini zaten düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talking To The Moon
RandomKiribaku fanfic ilk fanfic im olduğu için biraz kötü yazabilirim kusura bakmayın ve şimdiden uyarmak istiyorum aşşşşşşşşıııırrııı fazla küfür var her ne kadar sansürlesemde rahatsız olucak kişiler olabilir