Bakugou nun dilinden
Sabah uyandığımda boğazımda s*kik bir ağrıyla uyandım. Uzun zamandır bu ağrıyla uyanmadığım için kurtulduğunu sanmıştım fakat sanırsam bu bir hataydı. Yatağımın yanında bulunan masadan daha önceden yarım bıraktığım suyu alarak içtiğimde boğazım biraz olsun rahatlamıştı.
Üzerime salaş bir şeyler geçirerek aşağıya indim ve kendime kahve yapmaya başladım. O sırada içeriye salaklar sürüsü girdi fakat bir gariplik vardı. Normalde hiç susmayan pikacu konuşmuyor ve diğer iki salakta gülmüyordu. "Oi. Bu s*kik suratlarda ne böyle. Sabah sabah kasvet yayıyorsunuz a*k." rakun göz gözlerini yerden ayırmadan cevap verdi. "Dün sen yanımızdan ayrıldıktan sonra kiriyi aradık fakat cevap vermedi. Bizde tekrar aramaya devam ettik ama hiçbirini açmadı en sonunda da hiç çalmamaya başladı. Belki bilgisayarından görür diye mesaj yazdık onlara da uzun bir süre bakmadıktan sonra sadece görüldü attı. Kısaca bir gündür ona ulaşamıyoruz. Ya başına bir şey geldiyse? " Bu salakların arama konusunda ne kadar abartabileceğini biliyordum ve bu aramalara rağmen cevap gelmediyse gerçekten sorun var demekti." Rakun göz dün bana konumu attın mı? "" Evet atmıştım. " başımla onaylandıktan sonra kalan kahvemi de dikip yurdun çıkışına doğru yürüdüm. İlk defa benden önce davranıp hocalardan izin aldığı için yaşlı bunağa daha az kızgın hissettim.
Bir yandan tren istasyonuna yürüyor bir yandan da Rakun gözün attığı konumu açıyorum ki internetim olmadığını fark ettim. Lanet savurarak fazladan para yüklemelerini umursamayarak interneti açtım. Nede olsa bir kaç ay önce yaptığım gibi kendi harçlığımdan verebilirdim ekstra parayı. Sonunda haritadan konumu açtığımda hangi trene binmem gerektiğini öğrenebilmiştim. Benim evim okula ne kadar yakınsa bu boktan saçlının da evi bir o kadar uzaktı. Sesli bir şekilde iç çektiğimde tren gelmek üzereydi.
Bir dakika ben neden şuan buradayım ki? Ne yani o bok saçlının yanına gitmek için mi Bu kadar çok zahmete girmiştim? Hatta internetimi açarak kendime para bile kitlemiştim. Manyak mıyım lan ben?
Bunları düşünürken tren istasyona varmış ve tam önümde kapılarından birini açmıştı. Tam tch layarak geri dönüyordum ki kafamda rakun gözün sözlerini duydum. "Ona ulaşamıyoruz. Ya başına bir şey geldiyse?" gelmiş miydi? Böyle bir şey mümkün müydü? Tabi ki mümkündü daha bir iki gün önce kendini yaralamıştı o salak.
Trenin kalkacağını duyuran anonsla kendime gelerek hızlıca kendimi s*kik demir parçasının içine attım. Boş bir yer bulduktan sonra oraya kurularak kulaklıklarımı taktım. (dinlediği şarkı medyada. Yarım saat aradık bunu anlamlı olsun diye eheheh) ilk defa duyduğum bu şarkının nerden benim telefonuma indirildiğini düşünürken aklıma rakun gözün işi olabileceği geldi. Arada zorla telefonumu alıp şarkı açıyordu. Tam şarkıyı değiştirecekken az buz anladığım sözleri dikkatimi çekti ve sözler kısmına girdim. O an her ne kadar kulaklarımızı zarını patlatsa da mic sensein derslerinin işe yaradığını anladım. Şarkının sözlerini okudukça ne kadar ironic diye düşünmeden edemedim. Bu küçük şarkı araştırma şeyinden sonra en nihayetinde ineceğim durağa gelebilmiştim.
Navigasyonu takip etmeye devam ederek en sonunda iki katlı bir evin önünde durdum. Doğru yere gelip gelmediğini düşünürken kapının oradaki "KİRİSHİMA'S" (?) yazısını görmem ile doğru yerde olduğumu anladım. Normalde olsa kapıyı kırarcasına çalardım fakat şuan içeride kimlerin olduğunu bilmediğim için tedirgin olmuştum.Zile bastığımda hiçbir ses gelmediği için belki camlardan birini görebilirim diye düşünerek geri çekildim ama bir dakika evin hiçbir perdesi açık değildi. Ne yani kimseye bir şey demeden mi gitmişlerdi? Nereye gidebilirlerdi ki? Tekrardan kapıyı tıklattığımda bu sefer daha sert vurmuştum. İçeriden tanıdık bir ses "kim o" diye bağırdığında yine de ne olur ne olmaz diye düşünerek "Bakugo Katsuki" diye karşılık verdim. Birkaç kilit sesinden sonra kapı yavaşça aralandı.
~~~~~~~~~~~~~
O~O acaba kapıyı açan kişi kim? EhehehMerak etmeyin bir iki güne diğer bölümü de atıcam.
Eeee nasıl buldunuz bakem?
Açıkçası bu bölüm için çizim yapıcaktım ama pc den yapabileceğim herhangi bir aletim olmadığı için yapamadım bu yüzden çok üzgünüm TwT
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talking To The Moon
RandomKiribaku fanfic ilk fanfic im olduğu için biraz kötü yazabilirim kusura bakmayın ve şimdiden uyarmak istiyorum aşşşşşşşşıııırrııı fazla küfür var her ne kadar sansürlesemde rahatsız olucak kişiler olabilir