10

85 13 10
                                    

Bölümü medyadaki şarkı ile dinlemeniz şiddetli tavsiye edilir!!

~~~~~~

3. Kişi ağzından

Kirishima duydukları karşısında donup kalmıştı. Gerçekten hiç mi değerim yok diye düşünmeden edemeyen genç göz yaşlarını zor tutuyordu. Gencin küçük kopyası ise duyduklarına karşı şaşırmıştı fakat bakugo yu tam tanımadığı ve gerçek hali ile yaşadığı hiçbir şeyi bilmediği için sözlerinin çoğu onu etkilememişti. Tek dileği gerçek halinin bu konuşmaları duymamış olmasıydı ama bu her türlü çok düşük bir ihtimaldi çünkü bakugo o kadar sesli bağırmıştı ki şimdiden bir iki kişi camdan dışarıya bakıyordu. Ama ümidi kesilmiyordu kopya olanın öyleydi ya insanların umuttan başka tutunacakları bir şeyleri olmazdı. Fakat... Bilirsiniz tanrı herkesin dualarını kabul etmez... Belki de gerçek bir insan olmadığı için kabul olmamıştı kopya olanın duası ve o bunu çok acı bir şekilde öğrenicekti.

Kapı açıldığında kopyasını gören kirishima resmen deliye dönmüştü. Kendinden iki santimetre kısa olan kopyasının ayaklarını yerden kestiğin de kopyası daha neler olduğunu bile kavrayamamıştı. Kirishima yakasından tuttuğu çocuğa " Sen ne halt yediğini sanıyorsun hağ? Neden bu kadar sikik olman gerekiyor ki kendimden nefret ediyorum!" diye bağırmıştı. Ardından çocuğu yere doğru savurarak üstüne çıktı ve yumruklamaya başladı. Yüzü gözü kanlar içinde kalan çocuk ilk başlarda direnmeye ve özgünlüğünü kullanmaya çalışmıştı fakat nafileydi çünkü özgürlüğünü neredeyse hiç kullanamıyordu. Onun aksine kiri yumruklarını sertleştirerek var gücüyle yumrukluyordu.

Çevredekiler hemen bir kahraman çağırmaları gerektiğini düşünerek devriye gezen bir kahraman aradılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çevredekiler hemen bir kahraman çağırmaları gerektiğini düşünerek devriye gezen bir kahraman aradılar. O sırada oralarda devriye ye başlamış  olan Rock Lock vatandaşlar sayesinde kirishimanın olduğu yere gitti. Tüm gücüyle kirishimayı çocuğun üstünden almaya çalışırken oldukça zorlanıyordum çünkü henüz tam iyileşmiş değildi. Takviye için gelen polisler ve ambulans ikisini de birbirinden uzak tutuyordu. Ne kirishima çabalıyorsun artık ne de kopyası hareket ediyordu. İlk Yardım ekipleri yerde yatan cansız bedeni görür görmez anlamışlardı. Ambulansa koydukları bedeni hastaneye götüreceklerdi ki araç çalışır çalışmaz çocuk ortalıktan kayboldu. Şoför aracın aynalarından arkaya baktığında ise tek bir çiziği daha olmadan kirishimanın yanında gördü.

Kirishimanın ise bayılmadan önce son gördüğü şeydi kendi küçüklüğü.

Kirishimanın ağzından

/
"... Sonrası sana bağlı kirishima. Bunu yapan ben olamam. Todoroki, Tenya, momo da olamaz. Okul başladığından beri kaccahnla aranızda bir arkaşlık oluştu. Ona seslenen sen olmalısın." Deku haklıydı diğil mi onunla arkadaş olabilmiş miydim? Tüm şüphelerim rağmen bağırdım. "Gel!"  patlamaları ile bize yaklaşarak elimi tuttu işte o zaman gerçek gülümsemesini ilk defa görmüştüm. "Salaklar!"
/
" Çok korkunç, bunun için mi onu köşeye çektin."  "Tabiki hayır seni salak bu benim param o kameraya para verdiğini biliyorum cimri görünmek istemiyorum. Sadece her zamanki gibi salak salak davranmaya devam et!"
/
"Sanırım ilk defa bi konuda yanılmadım boktan saçlı terapi o senin kadar boktan değil di."  "Sana söylemiştim dostum bir iki kere daha gitsen annen ikna olur."  "Bunu birine söylersen seni gebertirim." "Dostum biz arkadaşız tabiki de söylemem." "Hıhı."
/
"Ahh bugün kü derslerden hiçbir şey anlamadım."  "Desene yine bana kaldın aw."  "Evet sanırım öyle."
/
"Seni salak bu havada havuza mı gidilir?"  " Diğerleri çok ısrar etti kıramadım."  " O zaman diğerleri iyileştirsin seni... Dicem be bi siki beceremez iyice hasta ederler seni."
/
"Görev olduçta zorlu geçmiş sanırım ha?" "Beni görmen lazımdı her yerimi sardılar resmen çok komikti!"  "Buna bile gülüyorsun ya pes valla seni salak."
/
"Senin gibi bi boktan saçlı ile yan yana mı odam ahh ses çıkartrsan ölürsün!" ciddi olmadığın çok belli bakugo ve bu oldukça komik "Tamamdır bro."
/
"Hepinizden güçsüzüm adamım herkesin saldırı için pek çok hareketi var benimse sadece savunma gibi bişey."  " Devrilmeden ayakta kalabilmek inanılmaz güçlü olduğunu göstermez mi?"  gerçekten güçlü olduğumu düşündüğünü sanmıştım.
/
"Heyy boktan saçlı senin yüzünden bugün daha az çalışıcaz."
/
"Sürekli bana saldırmaktan kaçınma seni salak antrenmanın bi boka faydası olmuyor senin tedirginliğin yüzünden!"
/
"On kere anlattım şu s*kik beynin neyi almıyor anlamıyorum."
/öç
"Hah çalışırken kullanınca tek ceza yemediğim kişiden başka bişey olabileceğini mi sandın?"

Yanaklarımdan süzülen yaşları hissediyordum ama neden gözlerimi açamıyorum. Kafamdaki ses ve anılardan kurtulamıyor, nefes alamıyordum. Kalbimin nesi vardı böyle? Git gide daha çok düşüncelerimin içinde kaybolmaya başlamıştım. Şu bir yıl benim için pek çok güzel anıyken bakugo için ne ifade ettiğini düşünmeye başladım. İlk kez bana gerçekten içini açtığı ve annesinin onu psikoloğa gitmesi için nasıl zorladığı anlattığını hatırladım. Sonrasında ise ikna çabalarımı isterse onunla gelebileceği fakat beni takmadığını...
Sahi o kadar çok dil dökmeme rağmen takmayıp sonrasında ikna çabalarından vazgeçtikten 1 ay sonra birden şuan ilk seansa gidiyorum mesajı atmıştı. Gerçekten de onun için canlı bir kum torbasında farkım yoktu demek.

3. Kişi ağzından

 
Kirishima hastaneye kaldırıldığında Rock Lock direkt Aizawa yı aramıştı. Daha önceden birlikte operasyona çıktıkları için kirishimayı tanıyordu ve böyle birisi olmadığına emindi. Birde şu garip çocuk vardı tabi.
Rock Lock  Aizawa yı aradığı sırada Aizawa her hafta yaptığı kontroller için yurda gitmişti. "Rock Lock? Bir sorun mu var?" "Aslına bakarsan Evet hem de çok büyük bir sorun... Öğrencin Eijiro Kirishima şuan hastanede ve birine saldırdı." Duydukları üzerini affallayan Aizawa yı gören öğrenciler endişelenmeye başlamıştı. "Ne saldırması? O olduğuna emin misin?" "Malesef ki o. Onu saldırdığı çocuğun üzerinden zor aldım. Normal de saldırdığı kişi ölmüştü ama..." "Ama ne Rock Lock! Ne öldürmesinden bahsediyorsun o kimseye zarar vermez! Duydun mu beni bi yanlış anlama olmalı." "Çocuk birden kirishimanın yanında belirdi. Bi özgünlük olabilir gelip bakman lazım."  "Lanet olsun! Hemen geliyorum."  endişeyle sordu genç kız. "Sensei neler oluyor?" "Bilmiyorum Mina ama acil gitmem lazım. Sakın peşimden gelmeye kalkmayın."

Siyah saçlı adam öğrencisi için endişelenerek hastanenin yolunu tuttu. Tüm öğrencileri artık onun için çocuklarından farksızdı ve hepsini nasıl mükemmel hayalleri olduğunu biliyordu. Keşke diye geçirdi içinden keşke daha önceden kontrole gitseydim onu.

~~~~~~~~
Eee arkedeşler bölüm söylediğim kadar var mıymış?

Bakalım bir sonraki bölüm ne olucak hem sizi çok sıkmak istemiyorum hem de olayları oldu bittiye getirmek istemiyorum.

Talking To The MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin