18

61 10 9
                                    

Kaminari başına gelecekleri az çok tahmin ediyor ve bu yüzden de okula gitmek istemiyordu. Mina ve Sero ya hiçbir açıklama yapmadan okula ve yurda gelmemişti. Bir diğer canını sıkan şey ise Bakugo yu görecek olmasıydı , en son ikisi de birbirine sinirliydi ve bu sefer barışmak için hiçbir çaba sarf etmemekte karalıydı. Sonuçta haklı olan kendisiydi değil mi ? Bakugo nelere yol açabileceğini bilmeden davranmıştı zaten en yakın arkadaşının ondan hoşlandığını nerden bilebilirdi ki ?

Daha sınıfa adımını atar atmaz Mina ile Sero sıkıcı sarılmışlardı. Bu oldukça normaldi evet ama onlar sarılmayı kestikten sonra hiç tahmin edemeyeceği birisi daha sarılmıştı Kaminari ye . Jirou? " Seni salak pikacu niye haber vermiyorsun ? Endişelendim... Yani şey çalışıcaktık ya onun için." Kaminari içindeki kelebeklere engel olmaya çalışıyordu. Jirou gerçekten de onun için endişelenmişti. Yani bir ihtimal onu seviyor olabilirdi, düşüncesi bile heyecandırıyordu Kaminariyi. Belki de okula gelmek çokta kötü bir karar değildi diye düşünüyordu ki dargın olduğu kişiyi gördü. Gerçi şöyle bir göz gezdirdiğinde kül saçlı arkadaşının çok daha kötü göründüğünü fark etmişti. Sanki şey gibiydi... Yorgunluktan bayılmış gibi. Evet kesinlikle öyle görünüyordu ve shinso dan bile daha çok göz altı torbası var gibiydi. Şişmiş ve morarmış gözler...

Mina her ne kadar jirou ile denki nin bu anını bozmak istemese de kızıl arkadaşını da merak ediyordu ve Kaminari ye onu sormazsa çatlayacak gibiydi çünkü kaminari bilgi konusunda son umuduydu. "Şey kaminari... Kiri nerde biliyor musun? Lütfen biliyorsan söyle yalvarırım nerdeyse bir haftadır doğru düzgün ulaşamıyoruz. Onun için çok endişeleniyorum." pembe saçlı kız neredeyse ağlamak üzereydi. Arkadaş gruplarından kirinin geçmişini en iyi bilen oydu ve kirishimanın hedefleri için ne kadar çok çabaladığını görerek onun için mutlu oluyordu fakat gün geçtikçe kirishima ondan uzaklaşmış ve neredeyse ortaokul hallerine dönmüş gibi hissetmekten de kendini alı koyamıyordu. Denki arkadaşının bu üzgün yüzüne dayanamıyordu ancak anlatmaya da niyeti yoktu. Sadece "Merak etme Mina o iyi. Sadece... Ailevi bir problemi varmış o kadar." dedi arkadaşının omuzlarını tutarak. Ama Mina oldukça inatçıydı ve bunların hiçbiri ona mantıklı gelmiyordu. " Hadi ama Kami hangi ailevi mesele okula gelmeyecek kadar etkilemiş olabilir ki onu ayrıca neden bize böyle söylemedi, neden ulaşamıyoruz ona?"" Kes artık sesini Rakun göz! Her sikini gelip sana anlatmak zorunda değil! " bakugo nun bu ani çıkışı onları şaşırsa da Mina nın geri adım atmaya niyeti yoktu. Bu tartışmada dayanabildiği kadar dayanmak istiyordu. Bacakları hafiften titremeye başlasa da bakugo ya karşılık vardı." Senin umrunda olmayabilir bakugo ama senin aksine ben arkadaşlarımı önemsiyorum!" "Madem bu kadar önemsiyorsun o zaman neden bi kere bile evine gidip kontrol etmedin? Gelmiş burda yakınacağına gidip yanında olmaya çalışsaydın." "Gerçekten denemedim mi sanıyorsun? Belki de kimseyi bulamadığım için bu kadar endişeliyimdir bakugo?" Kaminari ikisinin atışmasını dinlerken şok üzerine şok yaşıyordu. Sanki herşeyi kötüleştiren o değilmiş gibi Mina ya çıkışan bakugo ya mı yoksa kirishimanın evine uğradığını öğrendiği minaya mı şaşıracağını gerçekten bilmiyordu.

En sonunda Mina göz yaşlarını tutmamıştı. Bunun üzerine Sero bakugo ile minanın arasına girmiş ve minayı tuvaletlere doğru yönlendirmeye başlamıştı. Çıkmadan önce ise hem sinirli hem de tükenmiş duran bakugo ya acıyan bakışlar atmıştı. Onlar çıktığında bakugo kendisini sırasına atmış ve kafasını gömmüştü.

~~~~

Sağlıcakla kalın 😘

Talking To The MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin