3. Kişi ağzından
Aizawa hızlı bir şekilde hastaneye geldiğinde hastane kapısının önünde onu bekleyen Rock Lock ile karşılaştı. " Kirishima nerde? O iyi mi?" "Sakin ol Aizawa şuan baygın. Doktorlar yorgunluktan bayıldığını söyledi." " Peki ya şu çocuk o nerde?" " Kirishimanın kapısının önünde bekliyor her ne kadar uzaklaştırmaya çalışsak ta belli bir mesafeden sonra tekrardan Kirishima nın yanında beliriyor o yüzden kapının önünde beklemesinin daha iyi olucağını düşündük. Gel içeri girelim artık. "
Siyak saçlı öğretmenin aklı olan olayları bir türlü kavrayamıyordu. En son genç oğlanı gördüğünde oldukça mutluydu bir kaç günde nasıl böyle şeyler yaşamış olabilirdi ki?Odasının bulunduğu koridora geldiklerinde siyah saçlı oturan kişiyi görünce "sanki bir yerden tanıyorum" giye düşündü. Oturan çocuğun yüzündeki pişmanlık koridorun başından sonuna kadar görülebilirdi.
Aizawa yanına giderek dizinin üstüne çöktü. " Sen de kimsin? Kirishima 'nın akrabası fln mı?" donuk bakan gözler hiçbir cevap vermediğinde Aizawa iç çekerek konuştu. "Hiç yardımcı olmuyorsun delikanlı. Hadi bize kim olduğunu ve ne olduğunu anlat." "B-Benim amacım bu değildi. Y-yemin ederim! Her zaman ki gibi işe yaramaz herifin tekiyim. Ke-keşke orda ölebilmiş olsaydım."
Çocuğun gözlerinden süzülen yaşları gördüğünde Aizawa ayağa kalkarak bir kaç adım uzaktaki Rock Lock un yanına gitti. " Hâlâ daha olayın şokunda gibi görünüyor. Çocuğa birşey olmadığına göre kirishimanın yaptığını göz ardı ederler mi sence? " "Bilemiyorum... Umalım ki bu sadece bir kaza olsun yoksa ne kahraman olabilir ne de okula devam edebilir. Bunu sende biliyorsun Aizawa." " Malesef ki biliyorum. Bir türlü aklım almıyor bu olayları. Çocuğun özgürlüğü acaba kendini iyileştirme olabilir mi? Ama ışınlandı da diyordun. Off biran önce konuşsa da olayı çözebilsek." " Çocuk için su getireyim bari sende biraz daha bilgi toplamaya çalış olmadı. " Aizawa onaylar bir biçimde mırıldanarak tekrar çocuğun yanına gitti. Karşısında dikilmiş öylece ona bakıyordu.
" B-bana ne olucak şimdi? İyi olucak mıyım? " " Görünen o ki tek bir çiziğin bile yok neden iyi olmayasın ki. " " Gerçek benden bahsediyorum. B-böyle olucağını bilmiyordum. Duydu o çocuğu duydu. Duymamalıydı o sinir manyağını kızdırmamalıydım. Hepsi benim suçum. Hiç değişmedim. Hiçbir zaman kahraman olamayacağım. " çocuğun sözleri üzerine Aizawa nın şaşkınlığı daha çok artmıştı. Şimdi anlıyordu bu çocuğu nereden gözünün ısırdığını. Konunun Bakugou ile de ilgi olduğu ortadaydı. Son zamanlarda oldukça iyi anlaşan bu gençlerin nasıl bir tartışma yaşadığını düşünüyordu. Herkesin bildiği gibi o da Bakugou nun sinir problemi olduğunu ve herkese bağırdığını biliyordu. Bunları bilmesi için çok yakından tanımak gerekmiyordu kül sarısı saçlı genci fakat kirishimanın bunları takmadığın ve ne derse desin alınmadığını da biliyordu. Kirishimanın onunla arkadaş olma çabasını belli etmese de her zaman taktir etmiş ve ona minnettar olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talking To The Moon
RandomKiribaku fanfic ilk fanfic im olduğu için biraz kötü yazabilirim kusura bakmayın ve şimdiden uyarmak istiyorum aşşşşşşşşıııırrııı fazla küfür var her ne kadar sansürlesemde rahatsız olucak kişiler olabilir