8

88 13 8
                                    

Bakugou nun dilinden

Velet elinde bir kutu ile geldiğinde ayağa kalkıp yatmakta olan boktan saçlının kolunu çekerek oturur bir konuma getirdim. Velet kutuyu masaya koyunca kutudan bir kaç kapatıcı ve makyaj süngeri aldım nede olsa düğüne hazırlamıyorum ya aw diyerek bunların yeticeğini düşündüm.

Masanın önündeki sandalyeyi yarı uykulu boktan saçlının önünü çekip oturdum ve bir elimle gıdısının olduğu yerden tutarak yüzünü yakınlaştırdım. Gözleri kapalı sayılırdı ve beni gördüğünden bile emin değildim. Bir an önce şu saçmalıklara kurtulmak istediğim için hızlıca kapatıcıyı özellikle göz altlarına gelecek şekilde yüzüne sürerek süngerle dağıtmaya başladım.
O sırada o a*cık velette bizi izliyordu sanki ilk defa böyle bir şey görüyordu aw. O baktıkça bende daha çok sinirleniyorum zaten niye bu salağa bu kadar yardım ediyorsaydım. Bir yandan ton farkı belli olmasın diye göz kapaklarını dahi sünger sürerken bir yandan da yarasını kapatmamaya çalışıyordum.
Nedense bu yaranın neden olduğunu hiç söylememişti. Normal insanlar için bu sorun değildi tabiki fakat boş boğaz birisi olduğu için anlatamaması garibime gitmişti şuan. Her ne kadar yeni gibi durmasa da oldukça belirgindi yaralar zamanla görünmez olmaz mıydı tıpkı aptal inek dekunun elimdekiler gibi? O zaman bu boktan saçlınınki neden tap taze duruyordu ki. Şu velette de aynı iz vardı yani en az bir buçuk yılı vardı bu yaranın. Sonradan aklıma geldi bana neyse sanki benim yaramdı anasını satayım.

İşim bittiğinde hem bu salağı ayıltmam hemde kapatıcının akmamasını sağlamam gerekiyordu. Hemen kutunun içini karıştırdım ve evet aradığım şey vardı. Kapağını açtığım makyaj sabitleyicisi yüzüne doğru sıktığımda bi sıçramış sonra ise kendine gelmişti.
"Hadi boktan saçlı o kadar uğraştım aw ara artık şu salakları bende eşyaları geri götüreyim. Sende benle gel velet yerini gösterirsin şunların. Beni sorarlarsa geldi gitti dersin uzatma. Zaten şunları koyup giderim fazla bile durdum bok var gibi."
Odadan çıkıp kutuyu koymamız gereken yere geldiğimizde velet tam olarak nerede koymam gerektiğini söyledi tam geri dönerken arkamdan gelen gürültüyle o tarafa döndüm." Seni salak velet bi şeyi devirmesen şaşardım. "" Ş-şey yanlışlıkla oldu hemen toplayayım. " " Çekil şuradan seni beceriksiz sanki daha fazla şey yıkmana izin veririm de. "  yere düşen kağıt parçalarını toplamaya başladığımda bunların boktan saçlının bebeklik fotoğrafları olduğunu gördüm. Tanrım bi insanın nasıl bebekken bile sivri dişleri olabilirdi. Göz devirerek yerleştirmeye devam ettim. Bazılarına göz ucuyla bakıp duruyordum nedensizce.

Kirishimanın dilinden

Her ne kadar yarı uykulu bir halde olsam da şuan etrafımda olan şeyleri anlayabiliyordum. Her ne kadar annemin eşyalarını kullanmak istemesem de tek seçenek bu gibi görünüyordu. Bakugou süngeri yüzüme sürerken resmen ne zaman daha da sinirlendiğim anlayabiliyordum çünkü çok daha sert bir şekilde sürüyordu sinirlenince. Şuan da nasıl bu şeyleri kullanmayı bildiğini sorgulayamacak kadar yorgundum ki bu bakugo nun dibimde olmasına rağmen sakin kalabilme den de anlaşılıyordu.
O an uyumamam ın tek sebebi eski halimin ağzından birşeyleri kaçırıcak olma ihtimaliydi. Eskiden fazla meraklıydım nedense hatta şuan makyaj yapma olayını bile sormuş olabilirdi bakugouya.
Onlar odadan çıktıktan sonra telefonumu alıp uçak modundan çıkarttım. İlk çalışta açılan görüntülü konuşmayı kısa kesmek için elimden geldiğince çabalıyordum.

Bakugonun dilinden

Sonunda veledin dağıttıklarını toplayabilmiştik. "Sonunda bitti ben gidiyorum artık." çıkış kapısına doğru yürürken velette arkamdan geliyordu. " Şey... Sen nasıl bu kadar iyi biliyorsun... Yani... Şey... Makyaj işini..."  kapının kolunu açıp bahçeye çıkmıştım. " Benim yaşlı bunak pek sever kendini palyaçoya çevirmesini artık s*kik soruların bittiyse gidiyorum." ellerimi ceplerime sokmuştum yürüyordum ki velet tekrardan seslendi." Şey bi sorum daha var aslında... Ama korkmuyor değilim..." "İyi korkuyorsan kapa o çeneni" onun olduğu tarafa dahi bakmadan yürümeye devam ediyordum ki duyduğum şey ile yerimde dona kaldım. " Sen... Sen benim sevgilim misin? Yani gelecekteki benim? Yani şey...."

~~~~~~~~~~~

Yazar-chan bombayı atar ve çekilir arkadaşlar lxlvbödlvlföbödlböd

Bence aşşırı mük yerde bitti ehehe

Bakalım bakugo küçük kiriyi s*kicek mi bu sorudan sonra yada ne dicek

Bu bölüm az biraz da olsa kiriye de yer vermek istediğim diyer türlü çocuk ruhsuz gibi olurdu bi tık mdvlckbldl

Talking To The MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin