8. Bölüm

10.7K 433 14
                                    

    Medya: Doruk Kıraç  

              Annem ve babamla gelmemizi üstünden iki gün geçmişti. Ve biz şu an plaja gidiyorduk. Sedef hanımla mayo almıştık. Ama ben mayomun üstüne kot şort giymiştim. Herkes gazırlanınca aravalara bindik. Yol fazla uzun sürmemişti. Arabadan iner inmez Acar üstüme havlu sarmıştı. Bense elinden kurtulup denize doğru koştum. İskele vardı. Acar yanıma gelince elini tuttum. "Hadi. Birlikte atlıyalım." dedim. Bora abim diğer elimden tuttu ve "Üçümüz birlikte atlıyalım." dedi. Sonra birlikte atladık. Acar "Hadi deve güreşi yapalım." dedi. Bora abim "Arca çık omuzlarıma." dedi. Abimin omuzlarına oturdum ve "Acar hadi sende babanın omuzlarına çık." dedim. "Babamız." dedi. Oda babasının omuzlarına çıktı. Annem ise kendi halinde takılıyordu. Diğerleride yüzme yarışı yapıyorlardı. Aman sanki çokta umrumda. Babam "Hadi başlayın." deyince hemen Acarı omuzlarından ittirdim. Oda beni itmeye çalışıyordu. Ensonunda boşluğuna denk geldi ve suyu boyladı. Elimi yumruk yapıp havaya kaldırdım ve "Yeeesss. Kazandım." dedim. Tam o sırada kendimi suda bulmamla neye uğradığımı şaşırdım. Bora abim ve Acar kahkahalarşa gülüyorlardı. "Küstüm size ya. Pislikler." dedim ve ilerledim. Bora abim "Fazla ileri gitme bebeğim." dedi. Ona dönüp "Tamam abişim." dedim. Biraz ileriye gittim. Ayağım yerden kesiliyordu. Şu Poyrazında gözü üzerimde. Bir anda hava esmeye başlamıştı ve dalgalar çoğaldı. Hemde ters tarafa esiyor rüzgar. Acilen gitmeliyim burdan. Hemen kıyıya doğru yüzmeye başladım. Ama çok yorulmuştum. Dalgalar işimi zorlaştırıyordu. Bir çift kol belime sarılınca hemen yanımdakine döndüm. Mafya kılıklo herifmiş. Ayy boğmaya geldi beni. "Bıraksana beni yaa." dedim. "Ölmek istemiyorsan rahat dur." dedi itiraz istemeyen sesiyle. Hayır baklavalarına bakmamalıyım. Kaslarına hiç bakmamalıyım. Vicdensiz köpke. Vur dedik öldürdün. Hemen gözlerimi çektim ve elinden kurtulup kıyıya çıktım. Annemler oturuyordu. Yanlarına gidip oturdum. Annem" Kızım birazdan mangal yapmak için başka bir yere gidicez. İstersen biraz daha yüzebilirsin. Ama ilk önce güneş kremi sür. "dedi." Tamam. "dedim ve güneş kremini alıp kollarıma sürdüm. Bora abim yanıma gelip" Ver istersen sırtına ve yüzüne ben süreyim. "dedi." Oluuurr. "dedim uzatarak. İlk sırtıma sonrada yüzüme kremi sürp bitincede çenemden öptü ve" Hadi gidelim balım. "dedi. Birlikte kalktık. Doruk için aklımdaki fikri devreye soköa zamanıydı. Doruğa döndm ve" Şşt. Doruk. Senin için arabada mavi poşette bişey var. Onun içindeki şeyi üstüne giyinmeni istiyorum. "dedim. Onun için kazak getirmiştim. Düşünsenize plajda kazak giycek. Arabaua gitti ve poşeti alıp geldi. İçinden çıkarımca yüzü öyle bir hel elmoştıki kocaman bir kahlaha attım." K-kusura bakma ama yüzün çok komikti. Hahahaahha. " bana baktı ve kazağı göstererek "bunu asla giymem." dedi. "Oyun bozanmısın olum sen? Ben ne istersem yapmak zorundasın. Bende giyceksin diyorum o kadar. Hadi giy şunu yoksa zorla giydirmeyide bilirim." dedim. Doruk yüzünü buruşturup "Senin çeneni çekiceğime şu kazağı giyerim daha iyi." dedi. Ay haspam. Çenemi çekemezmiş. Sen benim çeneme kurban ol be. Tipsiz piercingli. Adlında güzel duruyo. Emman benane.

🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

            Birazdaha denizde vakit geçirdikten sonra pikmiğe gelmiştik. Bende üstümü değiştirip yanıöda getirdiğim kot şortlu tulumu giymiştim. Doruk ise bu süre içinde kazakla dolaşmıştı. Ve şu anda ter içindeydi. Ya vicdanım var benim dayanamam ben bu çocuğa. "Doruk. Çıkarabilirsin artık." dedim. Bana döndü ve kocaman gözlerle "Gerçektenmi?!" dedi. Başımı sallayarak "Evet. Hadi çıkart. Çünkü seni öyle gördükçe banada bir sıcak basıyo." dedim. Şimdi ona kıyamadığımı filan düşünür. Yoksa pişmiş tavuğa çevirirdim onu akşama kadar. Neyse. Doruk hızlıca üstünü çıkarttı ve kazağı kenara attı. Tam camı açacağı sırada annem "Oğlum sakın açma camı. Terlisin zaten hasta olursun." dedi. Oda "Bişey olmaz anne" diyip camı açtı. Azcık anne sözü dinşeyin bee. Cık cık cık. Neysee.

           Sonunda piknik yapıcağımız alana gelmiştik. Hemen eşyaları çıkartıp örtüyü serdik. Babam ve Bora abim mangalla ilgileniyorlardı. Bende gidip annemin dizine uzandım. İlk bir şaşırsada sonra gülümseyip başımdan öptü. İkizim yanıma gelip başımdan öptü ve "Sakın şimdi uyiyim deme. Yemel yiycez." dedi. Hafif kıkırdadadım ve "Ben uyumayı düşünüyorum ama ikizim." o da güldü ve çenemden öpüp"İyiki varsın. "dedi. Bende dudağıyla yanağının arasından öptüm ve" Sende ikizim. "dedim. Tam o sırada Bora abim yanımıza geldi ve yanağımdan öpüp" Şu veleti benden çok sevdiğini düşünüyorum. "dedi." Çünkü öyle. "dedim bende. Abim bir şey demeden tekrar babamın yanına gitti. Bizde arkadından gülüyorduk.

            Yemek hazır olunca sofrayı kurup hepimiz oturduk. Ben önümdekilere saldırırken diğerleride şaşkınca bakıyorlardı." Hiç öyle bakmayın. Çok açım. "dedim. Tam o sırada Cem elinde şalgamla geldi. Bardağımı uzatıp" Doldurursunmu? "dedim." Hayır. "deyip diğerlerine doldurdu. Pislik. Senin şeyinemi kaldık. Yerimden kalktım ve gelirken gördüğüm markete doğru ilerledim. Şalgam sıyunu alıp parasını ödedim. Sonra tekrar masaya döndüm. 1 litrelik aldığım için sacede bana yeterdi. Kapağını açtım ve kafama diktim. Ohhh misss. Yemekler bitince çay içtik. Benim çok uykum geldiği için başımı Bora abiöin göğsüne koydum. Oda beni koltuk altlarımdan tutup kucağına çekti. Bende göğsüne iyice sokuldum kedi gibi. "Uyu güzelim." dedi saçlarımı okşarken. Bende hemen gözlerimi kapattım ve huzurlu bir uykuya geçtim.



Selam okurcanlarım. ❤️

Kusura bakmayın bölümleri biraz geç atmak zorunda kaldım.

Nasıldı bölüm?

OY ATMAYI UNUTMAYIM PLİİSSS. ❤️ ❤️

SİZİ ÇOK SEVİYORUM.

KENDİNİZE İYİ BAKIN.

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

ARCA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin