28. Bölüm

4.5K 202 11
                                    

Güççük bir tanıtım:

Oya-Okan Efesin anne ve babası.

Eslem-Haldun Karanın anne ve babası.

Selin-Caner Furkanın anne ve babası.

Buket-Tarık Ceyhunun anne ve babası.

Şimdii bölümeee.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤♤♤♤♤♤♢♢♢♢

      "NE!!ABİMİ?!!"

           Tüm abilerin bağırarak söyledikleri şeyle. Elimle kulaklarımı kapattım ve "Yavaş be. Kulağım çınladı."dedim. Abiler çok sinirlenmişlerdi.

             Doruk beni kendine çekti ve sıkıca sarılıp "Teşekkür ederim. Kardeşim. "dedi. Bu dediğine karşı gülümseyip göğsüne sokuldum ve kollarımı beline sardım. O da kollarını sıklaştırdı ve saçlarımın üzerine bir öpücük kondurdu.

.

.

.

             Şu an birlikte voleybol oynuyorduk. Ve ben çok yorulmuştum. "Ben yoruldum. Annemlerin yanına gidiyorum."dedim. Mert "Ama oyun oynuyoduk abla."dedi. Başından öptüm ve "Paşam biraz dinlenelim sonra oynarız. Sen terlemişsin. Gel ben arabada üstünü değiştiriyim."dedim.

              Sonra birlikte arabaya geçtik. Mertin üstünü değiştirdim. Sonra "Fazla koşma tamammı ablam. Hasta olursun yoksa."dedim. Yanaklarımdan öptü ve "Tamam ablacım."dedi. Sonra birlikte tekrar annemlerin yanına döndük. Herkes yuvarlak oluşturmuştu.

           Oya teyze "Sık sık buluşalım böyle. Çok güzeldi bugün. "dedi. Annem "Evet. Bencede. "dedi. Babam güldü ve "Okan,Haldun,Caner ve Tarık tavlada yenilmeye doyamıyorlarsa gelsinler. Ben onları yenmeye her zaman hazırım."dediğinde hepimiz gülmüştük.

            Haldun amca "Her seferinde yenildim demiyorda."deyince Eslem teyze "Ay hiç kavganızı çekemeyiz vallaha. Bide tavla için. "deyimce herkes onaylamıştı. Tam o sırada bir anda hava esmeye başladı.

             Mert kucağıma geldi ve "Abla üşüyorum. "dedi. Acar hırkasını üstüne örttü. Annem "Bir anda neden bu kadar soğuk olduki? Sanki kara bulutlar içimi sıkıştırıyor."dedi.

             Tam o sırada topun rüzgar yüzünden yola doğru yuvarlandığını  gördüm. Merti annemin kucağına verdim ve "Ben topu almaya gidiyorum."dedim. Annem "Dikkat et kızım."deyince "Tamam anne."dedim ve yola doğru ilerledim.

            Tam topu alırken aci bir sifren sesi duydum ve sonra vücudumda.bir acı hissettim. Sanırım öldüm.






Veee bölüm bitti.

nasıldı?

beğendinizmi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın

Görüşürüz.

ARCA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin