Medya: Cem Kıraç
Günün ikinci bölümüyle karşınızdayım kankişler. Oylar için çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum. Haydiii bölümeeee. ❤️
*****************
Yanaklarıma konan öpücüklerle gözlerimi araladım. Bora abim gülümseyerek bakıyordu bana. Bende gülümsedim ve "Günaydın abişim." dedim. Abim burnumdan öptü ve "Sanada günaydın birtanem. Hadi hemen elini yüzünü yıka sonrada kahvaltıya gel." dedi ve alnımdan öpüp odadan çıktı. Bende kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim. Bugün abimle bulışucaktım. Aşağıya indim ve "Güünayydııın" dedim uzatarak. Babam "Günaydın prensesim. Acar kalkmadımı?" dedi "Ben görmedim valla onu." dedim. Bora abim "Ben odasına gittim ama yoktu." dedi. Doruk "Sabah erkenden çıktı. İşim var dedi." dedi. Allah Allah. Tam o sırada kapı çaldı. "Ben baktım." dedim ve kapıyı açtım. Elinde kocaman bir ayıcıkla ve kocaman bir hediye paketiyle Acar vardı. "Sürpriz!!" diye bağırdı. Sıkıca sarıldım boynuna. Sonra ayıcığı aldım ve içeriye geçtim. "Bakın ikizim bana kocaman bir ayıcık almış." dedim. Bora abim gülerek "Evet güzelim. O ladar büyükki seni göremiyoruz." dedi. Ne dedi o bana? Kısasınmı demeye çalıştı?Evet öyle dedi. Kaşlarımı çattım ve "Sen bana kısasınmı diyosun abi? Aşk olsun. Kalbimden çat çut sesler geliyor. Duydunmu?" dedim. Acar ayıcığı aldı ve kenara bıraktı. Beni kendine çevirip elindeki hediye paketini uzattı. "Buda diğer hediyem umarım beğenirsiniz güzel hanım." dedi. Gülümsedim ve paketi açtım. Gözlerim kocaman açılmıştı. Benim bir fotoğrafımın karakalem çizimi vardı. Kim çizdiyse mükemmel çizmiş. Ama çizdiren kişide Acarım. Yaaa. Yerim ben bu çocuğu. Tabloyu kenara koydum ve Acara sarıldım sıkıca oda bana sarıldı. "Çok güzel bir hediye Acarım. Teşekkür ederim." dedim. Gözlerim doldii. "Asıl ben teşekkür ederim balım. Geldiğin için. Ailemizi toparlayıp yeniden bir araya getirdiğin için. İyiki varsın. İyili benim ikizimsin." dedi. "Tatlım bunları zaten biliyorum. Bana bilmediğim şeyler söyle." dedim. Acar kolunu omuzuma atıp "Egonu çekermisin bebeğim. Seni göremiyorum." dedi. Gözlerimi devirip tekrar sofraya geçtim. Babaöa dönüp "Bugün abimle buluşmaya gidebilirmiyim?" dedim. Babam bana bakıp göz kırptı ve "Olur bebeğim. Ama fazla geç kalmak yok." dedi. Gülümsedim ve "Zaten abim geç olmadan eve getirir. Kendisi işi gereği sürekli yatma saatlerime karışırda." dedim. Bora abim "Ne iş yapıyor sevgili abin?" dedi. Ona döndüm ve "Meslektaşın. Çocuk doktoru. Ama şu aralar doktorluk yapmıyor. Şirketle ilgileniyor." dedim. Sonrasında kahvaltı sessiz geçmişti. Kahvaltıdan sonra salona geçtik. Kapı çalınca kalkıp açtım. Abim gelmişti. Hemen boynuna sarıldım. "Hoşgeldin yakışıklı abişim benim." dedim. Abim yanaklarımdan öpüp "Hoş buldum birtanem." dedi. Birlikte içeri geçtik. Abim herkesle selamlaşıp oturdu. Annem "Ardacım çay kahve ne istersin. Hemen söyliyim yapsınlar." dedi. Abim "Çok sağolun ama gerek yok. Bizim acilen çıkmamız gerekiyor. Yoksa geç kalıcaz." dedi. Hemen abime döndüm ve "Yoksa adalaramı gidicez?" dedim. Abim "Birazdaha burada oturursan rütyanda gidersin bebeğim." dedi. Hemen kalktım ve ikizimle Bora abimi öptüm. Sonra annem ve babamıda yanaklarından öpüp kapıya koştum. "Yavaş güzelim." dedi Bora abim. Bişey demeden evden çıktım ve abimin arabasının yanına gittim. Abim arabayı açınca hemen öne oturdum. Abimde arabaya binip arabayı çalıştırdı. "Güzelim kemerini tak." dedi. Hemen kemerimi taktım. Abimle gezmeye gidince hep çok eğlenirdik. Vapurların yanına geldiğimizde abim arabayı park etti ve indik. Vapur bileti alıp bindik. Tabikiside martılara simit atmıştık. Birde tam insta lık fotolar çekmiştik. Adada akşama kadar bisiklet sürüp ada kurabiyesi yedikten sonra vapura bindik tekrar dönmek için. Çok yorulduğum için başımı abimin göğsüne yasladım. "Varınca uyandır." dedim uykulu sesimle. Abim başımdan öptü ve "Sen uyu sonrasına bakarız." dedi. Huzurla gözlerimi kapattım ve uyudum.
Bora Kıraç
Saat akşam sekizdi. Ama benim birici bebeğimle pek sevgili abisi hala gelmediler. Bu saate kadar ben tüm istanbulu turlamıştım be. Tam o sırada kapı çalınca açtım. Arda ve Arca gelmişlerdi. Ama Arda sırılsıklam olmuştu. Arca ise kucağında uyıyordu ve üstünde iki hırka vardı "Sonbaharın ilk yağmurlarına yakalandık. Ama merak etme kardeşim ıslanmadı." dedi. Gülümsedim ve "Hadi geçin içeri. Hasta olucaksınız." dedim. İçeri girdi ve Arcayı kucağıma bıraktı. Tam kapıdan çıkacakken annem "Dur bakalım orda. Bugün hiçbir yere gidemessin. Hem sırılsıklam olmuşsun. Hemen sıcak bir duş alıyorsun. Bora sana kıyafet verir. Ya gece ateşlenirsen. Zaten evde kimse yok." dedi. Arda ellerini teslim olur gibi kaldırdı ve "Tamam. Siz ne derseniz o. Ayrıca Arcanın sizin kızınız olduğu çok belli. Oda insanları ikna etmeden susmaz." dedi. Annem gülerek içeri geçerken. Arcayı medivenlerden inen Poyraz abimin kucağına verip "Abi sen Arcayı odasına çıkart. Ben Ardaya kıyafet vericem." dedim ve Ardayla yukarı çıktık. Ona kıyafet verip odadan çıktım. Kıskanıyoruö filanda iyi çocuk.
Poyraz Kıraç
Merdivenlerden indiğimde aşağıda Bora, Arda ve Boranın kucağında uyuyan Arcayı görmüştüm. Bora bir anda Arcayı kucağıma vermişti ve "Abi sen Arcayı odasına çıkart. Ben Ardaya kıyafet vericem." dedi ve ikiside odalarına çıktılar. Kucağımdaki Arcaya döndüm. Sonra "Çirkin." diye mırıldanıp asansöre yöneldim. Asansöre binip dördüncü katın tuşuna bastım. Bu kız ne kadar zayıf böyle. Kucağımda oşduğunu unuttum be. Asansörden inip odasına girdim. Tam yatağına bırakıcakken kollarını sırtıma sardı ve "Yaaa. Burası çok rahat. Ben burda yatıcam." dedi uykulu sesiyle. Sanırım uykudunda konuşuyordu. Pnu takrar yatağa koyacakken daha sımı sarışdı ve göğsüme daha çok sindi kedi gibi. Yatağa oturup onun uykuya daşöasını bekledim biraz. O tekrar uykuya dalınca yatağına bıraktım ve üstündeki bırkaları kenara koyup üzerine örtüsünü örttüm. Tam o sırada içeri annem girdi. "Arcanın üstünü giydirmeye geldim." dedi. Başımı sallayıp odadan çıktım. Yakında ortaya çıkar bu kızın oyunları. Saf kız ayaklarına yatması hiç bir şey değiştirmicek. Ece gibi olduğu çok belli. Annem, babam, Bora, Acar. Hepsi pişman oşıcak ama iş işten geçmiş olacak o zaman. Günün verdiği yorgunşukla gözlerimi kapattım ve uyudum.
Selamımhello bacımsular.
Nassınız?
Ben valla biraz grip oldum. Dakkada bir hapşurmaktan burnum düştü ulan. Neyse.
Bölümü beğendinizmi?
Arda bebeğim kalbimi uçuruyor.
Bornın kıskanç halleri nasıl peki?
Bence komik.
Acarın hediyesine ne demeli?
Herkese böyle bir ikiz nasip etsin Rabbim. Amin.
Poyraza sinir olduğunuzu biliyorum. Çünkü bende ona sinir oluyorum. Ama sen bekle ulan. O lafları yalıyacan.
Hayde yarın görüşürüz bayşar bayanlar.
Sizi seviyom. Oy atın ha.
Hayde iyi geceler. ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
Allah rahatlık versin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARCA (ASKIDA)
ChickLitSözde 18 olunca gidiyordum. Ne gitmesi ulan kırk sene kalsam götümü kaldırmam yerinden. Mcmcddm