8 Mart Salı.İyi okumalar diliyorum canlarım benim.
♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡
Jetimizin olduğu yere geldiğimizde arabadan indik. Poyraz anahtarları bir adama verdi ve "Garaja koyun. Bakımı da biz Adanadan dönmeden yapılsın. " dedi. Adam anahtarları alıp arabaya binerken Poyraz önden yürümeye başlayınca bende arkasından gittim. Burası mini bir hava alanıydı ve 3 tane jet, 2 uçak ve 1 helikopter vardı. Bir jetin üstünde Arca yazısını görmemle gözlerim sonuna kadar açılırken Poyraz elini önümüzde sallayarak ona dönmemi sağladı.
"Benim jetim o. Senin adını verdim. " dedi. "Ne?" dedim şaşkınca. Oha! Benim adımı mı vermiş jete. Direk jeti de verebilirdi mesela. Daha iyi olurdu.
Göklerde kartal gibiydim. Jdhdhd. "İyi olmuş. Babaamlar ne tarafta?" dedim. "İlerde biraz. " dedi. Birlikte tekrar yürümeye başladık. Babamlar bir jetin yanında bekliyorlardı. Koştum ve babama sarıldım. Babamda bana sarıldı ve "Hoşgeldiniz güzelim." dedi. "Hoşbulduk babacım. " dedim. Annem "Siz neredeydiniz bu zamana kadar? " dedi. "Poyeaz ile biraz gezmeye çıktıkta. Bu arada bizim kuzen tayfası ve diğerleri neredeler?" dedim.
Babam " Onlar önden gittiler." dedi. Kuzey abim "Hadi hemen binelim. " dedi. Acarın elini tuttum ve "İlk defa biniyorum. Çok heycanlıyım. Ve biraz da gerginim." dedim. Acar "Sana tripliyim ama tamam. Kalkış yapana kadar elimi tutabilirsin." dedi. Gülümsedim ve "Tamam. Teşekkürler. " dedim. Birlikte jete bindik. İçi çok güzeldi. Dışı da öyle. Harikaydı. Aşık oldum galibaa.
Poyraz ile birlikte yanyana oturduk. O sırada Mert kucağıma geldi ve "Abla. Ben seni çok özledim. " dedi. Sarıldım ve "Bende seni çok özledim ablam." dedim. Mert "Neredeydin? " deyince "Biraz gezmeye gittim." dedim. Mert "Abla ben çok heyecanlıyım. Adana' ya gidiyoruz." dedi heyecanla. Güldüm ve "Evet. Adana' ya gidiyoruz. " dedim. Doruk abim "Küçük adamım nerede?" dedi. Mert "Ya abla Doruk abime verme beni. Yanaklarımı ısırıyor. Sonra saçlarımı karıştırıyor. " dedi.
Acar "Alış abicim bunlara. Abim beni de salmıyo bir türlü. " dedi. Doruk abim Acar ' ın saçlarını karıştırıp "Sen sus lan. " dedi ve Mert' i kucağına aldı. Mert ise yere inmeye çalışıyordu. "Dur lan bir. Hem sana bir sürprizim var. " dedi. Annem "Oğlum bırak çocuğu. " dedi. Mert "Ne sürprizi?" dedi. Doruk abim "Seni Adana' da çok güzel bir şey bekliyor. Ama gidince göreceksin." dedi ve Mert' i yere bıraktı. Mert "Ama ben çok merak ettim. " dedi. Babam "Sabredeceksin küçük bey." dedi. Annem "Batı. Ne zaman kalkıyoruz?" deyince babam "Beş dakikaya kalkarız hayatım. " dedi.
Çok heyecanlıyım ya. Acar "Az sakin mi olsan güzelim. " dedi. "Sakin olmaya çalışıyorum. " dedim. Doğu "Korkuyorsan yanıma otur diyecektim ama sen Poyraz abinin yanına oturmak istersin. " dedi. Cem "Aynen. Zaten biz kimiz ki?" dedi. Kuzey abim "Susun lan. Laf etmeyin benim güzelime. " dedi. Abime öpücük attım ve "Canım abim. " dedim. Babam " Hazırsanız, kalkışa geçiyoruz." dedi.
Hepimiz bir ağızdan "Hazırız!" deyince babam güldü ve "O zaman yolculuk başlasın." dedi ve annemin verdiği pilot şapkasını kafasına takıp kaptan köşküne geçti.
Uçak hareket etmeye başlayınca, Acarın elini sıkıca kavradım. Acar "Sakin güzelim. " dedi.
Derin bir nefes alıp verdim ve "Sakinim. " dedim. Havaalanına merakla kafamı cama çevirdim. Yerden yükseliyorduk hızla. Ve heyecanım yavaş yavaş geçiyor gibiydi.
"Çok güzel. " dedim. Acar kulağıma fısıldayarak "Şimdi resmen gök yüzünde bir melek oldun. " dedi.
Gülümsedim ve "Deme öyle. " dedim. "Tamam. " dedi ve yanağımdan öptü.
Annem "Mert. Annecim camdan bakmak istiyorsan ablanın yanına gidebilirsin. " dedi. Mert "Kemerimi çakartabilir miyi" dedi. Annem "Evet annecim." dedi.
Mert kemerimi çıkarttı ve kucağıma geldi. Yanağından ve boynundan öptüm ve "Hadi bak yakışıklı." dedim.
Kuzey abimi görememiştim. "Anne. Kuzey abim nerede?" dedim. Annem "Yan tarafta güzelim. " dedi.
Kemerimi çıkarttım ve ayağa kalktım. Merti koltuğa oturtup "Sen bak aşkım geliyorum şimdi. " dedim.
Sonra Kuzey abimin olduğu tarafa geçtim. Abim kotuğunda oturmuş dosya inceliyordu. Yanlız aşırı karizmatik duruyor şu an.
"Kolay gelsin abicim. " dedim. Bana döndü ve "Teşekkürler bebeğim. " dedi.
Sonra dosyasını önündeki masaya bıraktı ve kollarını iki yana açtı. Yanına koştum ve kollarının arasına girdim. Sıkıca kollarını bedenime sardı. Ben de boynuna sarıldım.
"Özlemişim kokunu. Malum Poyraz abin ile dün bize haber bile vermeden gittiğiniz için. " dedi.
Yok artık. Kuzey Kıraç trip mi atıyor bana? Yok daha neler.
Geri çekildim ve abimin yanaklarından öptüm. "Vallaha haberim yoktu. Bir anda gelişti. " dedim. Abim boynumdan derin bir nefes alarak öptü ve "Dayanamıyorum ki sana. Senin için canımı bile veririm. Ve bir saniye bile düşünmem. " dedi.
Gülümsedim ve dudağı işe yanağı arasına bir öpücük kondurdum. "Seni çok seviyorum abim." dedim.
"Ben de seni çok seviyorum cennetim." dedi.
.
.
.
Aylaarr sonra gelen bölüm.
Bu kitapta aşırı tıkanmıştım. Ancak hala kitaba bölüm isteyenler olduğu için hemen bitirdim ve attım.
Bayram hediyesi size.
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Adana bölümü yakında gelir.
İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARCA (ASKIDA)
ChickLitSözde 18 olunca gidiyordum. Ne gitmesi ulan kırk sene kalsam götümü kaldırmam yerinden. Mcmcddm