Eve geldiğimizde herkes üstüme uçacakken babam önüme geçti ve "Yavaş lan! Kız daha yeni çıktı hastaneden." dedi. Herkes anında geri çekilirken Kaya abime döndüm ve "Abicim. Beni odama çıkartırmısın?" dedim. Annem "Hayır oğlum salona götür. Gözümün önünde olsun." dedi.
Kaya abim beni salona götürdü ve koltuğa uzattı. Anneme elindeki çorba tepsisiyle yanıma geldi. Bu koku... Yoksaa....
Kelle paçamı??!!
"Anne. Korkarak soruyorum. O elindeki ne?"dedim. Annem gülümsedi ve "Kelle paça çorbası annecim. Çok sağlıklı bebeğim. Hemen iyleşiceksin. "dedi. "Ben onu içmem anne. Başka çorb yap sen. Tarhana olur bak çokta sağlıklı hemide hasta çorbası. "dedim. Annem "Öyle olsun annecim. Ben sen iyleş diye çorba yaptım ellerimle. Ama sen beğenmiyorsan tamam kızım. "dedi ve mutfağa salondan çıkmak için arkasını döndü.
Anne yaa.
Nasıl şimdi hayır deyim.
Vijdeniimm el vermiii.
"Ana dur." dedim. Diğerleride gülüyorlardı. Bekleyin heppinize soracam bunun hesabını. Annem baa döndü ve "Çok sevdiğini biliyordum. "dedi ve yanıma oturdu. "Bayılıyorum anne sevmek ne demek."dedim.
Kelle paça= No me!!
Mükemmelittosüper bir engıglish çem olduğunu biliyorum.Annem zorla bana çorbayı içirdikten sonra üstüne birde yemek yedirmişti. Şimdide meyve yedirmeye çalışıyordu. Ve ben patlicaktım. Doruk abime dönüp "Yardım et tatliş piercinglim. Hadi yakışıklım. Beni kırmassın sen dimi?"dedim. Doruk abim "Senin o diline kurban olurum kız. Kıyamam tabi. Ane yeter nu kadar. Kalanınıda akşam yedirirsin. Arcam yorgundur. Dinlensin. "dedi.
Annem "İyi. Tamam. Ben bunları götürüp geliyorum. "dedi ve odadan çıktı. Doruk abim "Bu akşam benim yanımda yatarsın ama dimi?"deyince "Olur."dedim. Ama dediğim gibi tüm abi kadrosu ve Mert aynı anda "Hayır!!"dediklerinde Doruk abim "Arcam ne serse o."dedi. Kuzey abim "Sus lan it. Benim yanımda yatıcak. "dedi. Bora abim "Hayır benim yanımda yatıcak bir kere."dedi. Kaya abim "Susun lan. Ben hepinizden büyüğüm. Benimle yatıcak. "dedi. Mert "Bu iş yaşla hallolacaksa ohooo. Benim yıllarca beklemem gerekiyor herhalde."deyince hepimiz gülmüştük.
Tabi Cem, Doğu ve Poyraz üçlüsü bir şey diyemiyorlar. Yürek ister. Neysem.
O sırada odaya giren babam "Size söylemem gereken bir şey var. "dedi. Annem "Ne oldu Batı? Kötü bir şey yok değilmi?" dedi. Babam "Babam aradı. Yarın buraya geliyorlarmış. Artık daha fazla beklemek istemiyormuş. "dedi.
Annem "E Arca daha hastaneden yeni çıktı. Bide o kadar insan nereye gelicekler? Buradaki yalıdamı kalıcaklar hepsi?"dedi. Babam "Evet. Zaten hastane olayını öğrenince hemen geleceklerini söyldilr. "dedi.
"Kaç kişi geliyorki? Fazla değillerdir herhalde?"dediğimde Bora abim "Valla Arcam sayılarını bilmiyoruz bizde. Hiç sayamadık. Ömrümüz yetmez diye."dedi. Ben korkuyle ona bakarken babam ensesinden tutup itti ve "Korkutma kızımı lan. "dedi ve yanıma oturdu.
"Abin abartıyor babacım. Sadece doğulu olmamızdan ve aşiret olmamızdan kaynaklı olarak biraz kalabalığız. Ama o kadarda deil yanii. "dedi. "Sorun yok. Hepsini çok merak ediyorum zaten. "dedim.
Bol kuzen vardır eminimki.
Ohh misss.
Kalabalık aileleri severim.
Ama inşallah velet yoktur içlerinde.
Mert "Ayy ben sevgilime hediyehazırlicaktım. Unuttum. Hadi ben gidiyorum."deyip odadan çıkınca hepimiz gülmüştük. Alem bu çocuk bee.
Veeee bölüm bittii.
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
Görüşmek üzere.
İnşallah bir dahaki bölümde akrabaları karıştırmassınız.
40 a yakın var herhaldeee.
Ama hepsini ayrı ayrı yazacağım için karıştırmassınız diye düşünüyorum.
Hayde allaha emaneeettt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARCA (ASKIDA)
ChickLitSözde 18 olunca gidiyordum. Ne gitmesi ulan kırk sene kalsam götümü kaldırmam yerinden. Mcmcddm