Medya :Sağdaki Doğu, Soldaki Kuzey
Abimle eve gelince herşeyi anlattım ona. Ama iyimi ettim kötümü bilemiyom. Çünkü şu an kuduruyor. "ya nasıl sana böyle davrabıyorlar o kız yüzünden. Kafayı yicem yaa. Ben seni onşara emanet ettim. Ama onlar sana zarar verdiler. Artık o eve gitmiceksin benim yanımda kalıcaksın." dedi. Bende ayağa kalktım ve abimin önüne geçtim. "Abicim. Biraz sakin ol. Zaten ben onlara gereken cevabı veriyorum. Ayrıca Batı bey ve Sedef hanım çok iyi insanlar. Eğer buraya gelirsem onlar çok üzülür. Hem artık beni koricak bir ikizim ve abim var o evde. Onlarda üzülürler."dedim. Abim sıkıca sarıldı bana ve" Bak eğer bir daha sana zarar gelirse seni yanıma alırım. Biliyorsunki burası senin evin. "dedi." Tamam abişim. Teşekkür ederim herşey için. Seni çok seviyorum. "dedim." Bende seni çok seviyorum birtanem. İyiki benim kardeşimsin. "dedi. Geri çekildim ve" Hadi uyuyalım. Benim çok uykum var. "dedim. Abim saçlarımı karıştırdı ve" Koş pihamalarını giyin geliyorum bende. "dedi. Hemen gidip pijamalarımı giydim ve yatağa atladım. Abimde yanıma attı kendini. Abime sıkıca sarıldım ve huzurla kapattım gözlerimi. Son duyduğum abimin" İyi uykular güzel melek. "dediğiydi.
☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Kapı sesiyle aralafım gözlerimi. Kırıcak gibi vuruyorlardı kapıya. Abimde uyanmıştı." Sen sakın odadan çıkma. Ben bakıp geliyorum. "dedi. Başımı salladım ve abimi beklemeye başladım. Seslerinden anladıpım kadarıyla Batı bey ve Bora abim gelmişlerdi. Abim odaya geldi ve" Bebeğim babanlar gelmiş. "dedi. Ayağa kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim. Çantamı alıp odadan çıktım. Batı vey vana sarıldı ve" Özürdilerim kızım. Seni kendi oğullarımdan koruyamadım. "dedi." Sorun değil Batı bey. Sizin bir suçunuz yok. "dedim. Arda abim" Size son kez söylüyorum. Eğer Arcamın başına birşey gelirse yanıma alırım ve velayetinide almak için elimden gelen herşeyi yaparım. "dedi. Batı bey" Merak etme. Sözüm söz. Arcanın başına bir şey gelmicek. "dedi. Abim eğilip çenemden öptü ve" Seni seviyorum. Görüşürüz bebeğim. "dedi. Bende yanaklarından öptüm." Görüşürüz abişim. Bende seni seviyorum. "dedim. Bora abim kolunu omuzuma attı ve" Gel kardeşim. Bugün abi kardeş birşeyler yapalım. "dedi. Abimi kıskandırmaya çalışıyordu. Abim kahkaha attı ve" Kardeşimi kıskanmıyorum. Kardeşim mutlu diye mutlu oluyorum. "dedi. Bora abim zorla olduğu belli bir gülümsemeyle" Hee. Öylemi. Banane. "dedi. Hepimiz ona gülerken evden çıkmıştık. Arabayla eve gittik. Abim içeri girerken elimi tuttu ve" Kimseyi umursamicaksın. Kim ne derse desin sen duruşunu bozma. "dedi. Sırıttım ve" Yani cool ol diyorsun. "dedim." Aynen. Öyle. Beni örnek alabilirsin. Benden havalı biri yok sonuçta. "dedi. Batı bey" Egodan oğlumu göremiyorum. "dedi. Bora abim" Baba ya niye bozuyon? "dedi. Salona girince Sedef hanım gelip bana sarıldı. Bende sarıldım." Canım kızım. İyiki geldin. "dedi. Sonra ikizim sıkıca sarılıp" İyiki varsın ikizim. "dedi. Yanaklarından öptüm ve" Sende iyiki varsın ikizim. "dedim. Acar elimden tuttu ve "İkizim hadi gel kahvaltı edelim. Sonra sen annmelerle gezmeye gideceksin. Bende sana küçük bir sürpriz hazırlicam. " dedi. Ne sürprizi bee. Sedef hanımdan sürpriz yapmıştı geçen gün. Harikaydı cidden. Neyse. Boşverkeee.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Kahvaltı yaptıktan sonra Sedef hanım ve Batı beyle dışarı çıkmıştık. İlk önce lunaparka gittik. Orda çok eğlenceli zaman geçirmiştik. Sonra bir restoranda güzel bir yemek yicektik ama hep altın kentin şeyler vardı. Bende dedimki sahilde köfte ekmek yiyelim. Şimdide oraya gidiyoruz. Batı bey "Yemek yedikten sonrada alışveriş yaparız ne dersiniz?"deyince Sedef hanım "Çok iyi olur. Kendime ve kızıma mayo alırız. Yaz bitmeden son kere plaja gidelim."dedi. Batı beyin kaşları çatılırken" Ne gerek var mayo giymeye şort neyinize yetmiyor. "dedi. Bende "Sedef hanım nasıl isterse öyle giyinir. Size soracak hali yok ya."dedim. Sedef hanım dememe bozulmuştu yine. "Ya lütfen ben böyle diyince yüzünüzü asmayın. Hemen anne baba diyemem size. Ama cidden alışmaya çalışıyorum."dedim. İkisinde bana sıkıca sarıldılar. Batı bey "Haklısın kızım. Ne zaman istersen o zaman anne baba diyebilirsin. Sıkıntı yok bizim için."dedi. Bende onlara sarıldım ve "Teşekkür ederim. "dedim. Herşeye rağmen mutluydum. Yanımda annem ve babam vardı. Evet artık içimden böyle dicem.
😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇
Yemek yedikten sonra alışveriş yapmıştık. Sonrada eve dönmüştük. Şu anda ise dağ ayısı ve diğerleriyle salonda oturuyoruz. Açarak dönüp "İkizim. Maviş gözlü doktorum ne zaman gelecek?"dedim. Kolunu omuzuma attı ve beni göğsüne çekti. "Abim bu gece nöbetteyiz bebeğim. Yani gelmicek. Hadi gel oyun odasına çıkalım. PES oynamayı biliyormuş? " dedi. "Abimle turnuvalara katılmıştık. Ve okuldaki herkesi yenerek birinci olmuştum. Yani yenilmeye hazır ol."dedim. Acar kahkaha attı ve "Sen en iyisi Doruk abimle oyna. Türkiye birinciliği var."dedi. "İsterse oynarız."dedim. Doruk ayağa kalktı ve "Olur yenilmeye hazır ol."dedi. Güldüm ve bende ayağa kalktım. "Kazanırsam istediğimi yapacaksın ama."dedim. "Kabul."dedi. Hepimiz birlikte oyun odasına gittik. Diğerleri niye geldilerse. Emmaannn. Banane.
"Veeeee goooooollll. " dedim. 5-4 ben kazanmıştım. Son dakika golleri benden sorulur yani. Herkes şaşkındı. Ayağa kalktım ve "İsteğimi sonra söylicem. Açardım hadi Gel uyumaya gidelim. Çünkü yorgunluktan ölüyorum. " dedim. Acar beni kucağına alıp "Tamam ikizim. Hadi uyuyalım birlikte. " dedi. Odasına çıktık ve uyuduk. Aklımda Doruk için harika fikirler vardı.
Canım okurlarım benim. Nasılsınız?
Bölüm nasıldı?
Ulan daha 3 günde nasıl kitabım böyle çok okundu anlamadım. Hepinize teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum ballarım. 😇😇😇😇💓💓💓💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARCA (ASKIDA)
Chick-LitSözde 18 olunca gidiyordum. Ne gitmesi ulan kırk sene kalsam götümü kaldırmam yerinden. Mcmcddm