6. Bölüm

11.7K 503 20
                                    


             Alarmın çalmasıyla gözlerimi araladım. Kısa bir duş alıp üstüme gri eşofmanlı bir takım giyinip odamdan çıktım. Poyrazla aynı anda çıkmıştık. Ona kötü kötü bakıp asansöre bindim. Oda asansöre binince ona döndüm. "Ya sen niye biniyon. O kadar kası boşunamı yaptın. Hem asansör zararlı. Hareket daha iyi. Sen merdivenlere git. Damarların filan tıkanır. Yaşlanmışsın sen. Hareket etmen lazım bol bol. Senin için diyorum yani." dedim. Bana döndü. Yine jaşları çatık bu herifin." Senin kaşların niye hep çatık. Hastamısın olum sen. Ortalıkta psikopat gibi dolanıyorsun. Tabi ben etkilenmiyorumda. Millet etkilenebilir. Ya da yok lan onlarda benim gibi senin deli olduğunu filan düşünürler kesin." dedim ve kahkaha attım. Sonra hala asansörde olduğumuz aklıma geldi bu kapı niye açılmamıştı." Lan. Bu kapı niye açılmadı hala? "dedim. O da yeni fark etmil gibi kapı açma düğmesine bastı ama yok açılmadı." Bozulmuş. "dedi." Hey şansıma tüküreyim ben. Asansörde sen varken bozuldu. İkizşm ya da maviş gözlü abim olsaydı daha iyi olurdu. En azından onlarla konuşçak şeylerim var. Aslında seninlede konuşçak bir şeyim var ama sen konuşmassın. "dedim." Sen susmak bilmezmisin be kızım. Ayrıca ne konuşçaksın benimle? "dedi. Yere oturup bağdaş kurdum." Otursana ne dikiliyon ayakta. "dedim." Sabır. "diye mırıldanıp oturdu karşıma." Şimdi konuşmak istediğim iki konu var. Birincisi beni sevmiyorsun bende seni sevmiyorum ama şunu unutmaki ben Ece değilim ve her insan aynı değildir. Bunu pek anlicağını düşünmüyorum ama neyse. Boşverke. İkinci konu ise şey şimdi sen mafyasın ya bana işkence yöntemlerini anlatırmısın? Bak ciddiyim. Gerçekten merak ediyorum. Aklıma çok güzel işkence fikirleri geliyor ya. Keşke yapabilsem. Ama tabikide tecavüzcü, şerefsiz,kadına şiddet uygulayan sonra suçsuz insanları ve çocukları öldüren ondan sonrada adalet olmadığı için elini kolunu sallayarak gezenlere yaratıcı işkencelerimi uygulamak istiyorum. "dedim ve gözlerine baktım. İlk defa gözlerinde bir duygu görmüştüm ama ne olduğunu anlayamamıştım." Ayy. Sorry mafya bey. Yine çok konuştum ben. "dedim gülerek. Hala aynı şekilde bakıyordu bana. Lan yoksa işkencelerini benim üzerimdemi uygulicak. Ayyh. Lütfen yapmasın böyle bişey.

Poyraz Kıraç

               Aslında asansörü hemen açabilirdim ama onun tepkisini merak etmiştim. Ece olsa hazır ayna var deyip birsürü fotoğraf çekerdi. Sonra sınıftaki erkekleri arardı. Yapmadığı şey değil. Ama Arca benimle asansörde kaldı diye şikayet etmişti. Hah ben çok meraklıyım zaten senin çeneni çekmeye. Benimle konuşacak şeyleri olduğunu söylediğinde tabikide merak etmemiştim. Sadece dinliyormuş gibi yaptım. Deli kız asansörde oturmak nedir ya. O konuşmaya başlayınca ilk fazla takmasamda sonr ister istemez kendimi onu dinlerken buldum. Öyle bir enerjisi vardıki insan ister istemez onun enerjisine kapılıp gidebilirdi. Konuşması bitince gözlerimin içine baktı. Bişey söyleyemedim o an. İçimden bi ses Ece gibi olmadığını söylesede içimdeki korku bu sesi bastırıyordu. Hayatımda sanırım tek korkumdu bu. Tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyordum. Ece yüzünden arkadaşlarımla aram bozulmuştu. Hemde çocukluk arkadaşımla. Doruk orta okulda tüm okulda rezil olduğu için intihar etmeye kalkışmıştı. Kuzeyin durumu daha farklıydı. İki ay yürüyememişti. O kız arabasının frenlerini bozmuştu ve kaza yapmıştı. Doğu ise onun yüzünden istemediği bir üniversite çıktığı için okula bir sene geç gitmişti. Son olayda ise Cem ve Doruğa iftira atmıştı ve tğm aike kavga etmişti. Babam asla bize el kaldırmamıştı. Ama o gün Ceme ve Doruğa vurunca daha fazla dayanamayıp babamla kavga etmiş ve sonrasında kardeşlerimi alıp yutdışına çıkmıştım. Şimdide annemin ısrarları sonucu tekrar dönmüştük. Gözümün önünde sallanan elle düşüncelerimi bir kenara atıp Arcaya döndüm. "Bay öafya iyimisin sen? Daldın gittin. Aşıkmısın?" dedi. Ayağa kalktım ve asansörün acil durum düğmesine basıp açılmasını sağladım. Hemen kendimi dışarı atıp odaya girdim. Arca kolumu tutup beni kendine çevirince sinirle ona döndüm. "Sen başından beri krdan nasıl çıkçağımızı biliyordun dimi. Bilerek yaptın dimi. Ulan dağ ayısı kafayımı yedin lan sen. Senin yüzünden astım krizi geçircektim az kalsın. Kafasızmısın oğlum sen?" diye bağırmıştı. Astımı olduğunu nerden bilebilirdimki? Söyleseydi zaten açardım. Kolunu tuttum ve biraz sıkarak" Bana. Birdaha. Sesini. Sakın. Yükseltme. "dedim tıslarcasına. Kolumun sertçe itilmesiyle kolumu iten kişiye döndüm. Boraydı." Abi kendine gel. Kızın koluna bak. Momor olmuş. Nasıl yaparsın böyle bir şeyi ya. "dedi. Arcaya baktığımda ağlıyordu ve kolu morarmıştı. İyide isteyerek olmamıştıki. Bir şey diyeceğim sırada gözlerime baktı ve" Sakın bu söylediklerinden ya da yaptıklarından pişman olma. Çünkü pişmanlığın bir işe yaramicak. "Diğerlerine dönüp" Sizin içinde geçerli. " dedi ve salondan çıktı. Acar" Hiçbiriniz  anlamıyorsunuz. Bu kadarmı körsünğz ya. O Ece değil. Bunu sokun şu boş kafalarınıza. "dedi. Kuzey sinirle ona dönüp" Bizimle düzgün konuş Acar. "dedi Acar ona doğru bir adım atıp" Kusura bakma abi ama ikizime iyi davranmadığınız sürece benimle sakın konuşmayın. "dedi. Kız artık nasıl kandırdıysa kardeşimi bize laf yetiştiriyordu. Doğu salondan çıktı ve merdivenlere yöneldi. Çok geçmeden yukardan bağırma sesleri geldi. Umarım düşündüğüm şeyi yapmıyorsundur Doğu.

Arca Kıraç

           Odamda koluma krem sürerken bir anda odamın kapısı kırılırcasına açılınca korkarak ayağa kalktım. Doğu hızla yanıma geldi ve zaten moraran kolumu tutup sıkmaya başladı. Çok sinirli görünüyordu. "Senin yüzünden kavga ediyoruz. Mutlumusun?" dedi. Benden cevap alamayınca daha fazla sinirlenmişti. Beni yere itti sert bir şekilde yere düşmüştüm. "ECE GİBİSİN İŞTE. TEK AMACIN BİZİ BİRBİRİMİZE DÜŞÜRMEK. SENDE ONUN GİBİ HAYATIMIZI MAHFETMEK İÇİN GELDİN."dedi. Şaşkınlıkşa ona bakarken odaya diğerleri girdi. Sedef hanım ve Batı bey sabah erkenden gitmişlerdi. Poyraz Doğuyu odadan çıkartırken Bora tam bana doğru gelirken ayağa kalktım ve"  Yaklaşma. "dedim geriye doğru giderken olduğu yerde durdu. Üzülmüştü ama bende hem üzülmüş hem korkmuştum. Şu an sadece abime ihtiyacım vardı. Telefonumu aldım ve abimi aradım." Güzelim? "diye açmıştı telefonu." Abicim. Beni almaya gelirmisin. Burda kalmak istemiyorum. "dedim. Abim telaşlı sesiyle" Bebeğim birşeymi oldu? Onlarmı bir şey yaptı? "dedi." Hayır abi. Kimse bişey yapmadı. Sadece. Sadece sana ihtiyacım var. "dedim." Tamam güzelim hemen geliyorum. "dedi ve kapattı." Çıkın odamdan. "dedim soğuk ve duygusuz sesimle. Hepsi odadan çıkarken. Acar yanıma geldi ve sarıldı." İkizim ben onlar adına özür dilerim. "dedi." Acar onlar yüzünden kendini suçlu hissetmene gerek yok. Kendini suçlama. "dedim ve yabaklarından öptüm. Bora abimde hala aynı yerdeydi. Onlar yüzünden onada soğuk davranmıştım. Yanına gidip kollarımı beline doladım ve çenesinden öptüm." Az önce için özür dilerim. Biraz korkmuştum. "dedim. Oda bana sarıldı ve" Önemli değil güzelim. "dedi." Hadi siz aşağıya inin bende hazırlanıp gelirim. "dedim ikiside aşağıya inince sırt çantama birkaç kıyafet koyup aşağıya indim. Abim gelmişti. Koşup sıkıca sarıldım." Hadi hemen gidelim abi. "dedim. Ama onun gözleri koluma takılmıştı. Ayy. Kapatmayı unuttum ben." Arca. Koluna ne oldu? "dedi sakin tutmaya çalıştığı sesiyle." Kapıya çarptım abicim. "dedim. İnanmamış gibiydi." Hadi gidelim. "dedi. Tam kapdan çıkarken Poyraz yanıma gelip kolumu tuttu ve geriye çekti. Ne istiyonuz lan kolumdan?

Bu hikayede yanan kol oldu.

          " Arca hiçbir yere gelemez. "dedi. Sordukmu paşam? Yooo. Sormadık. Abim sinirle yanıma geldi ve diğer kolumden tutup arkasına çekti." Sana sorduğumuzu hatırlamıyorum. "dedi. Poyrazın delirme zamanı geldi. Dağılın. Yoksa kim vurduya gidersiniz ha. Poyraz" Benim kardeşimi evinden götürğrken benden izin almak zorundasın. "dedi. Kardeşimmi? Hatırlatında buna bir ara anırarak güliyim. Abimin arkasından çıktım ve" Ben abimle gidiyorum ve sendende izin falan almıyorum. Ayrıca ben senin kardeşin değilim. "dedim ve abimle evden çıktık. Bir süre onda kalsam kafamı toplayabilirdim. Ama herşeyide anlatmam gerekiyor. Allah sonumuzu hayretsin. Amin.

ARCA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin