11. Bölüm

9.5K 459 120
                                    


Ölüm sessizliği......

Ulan Caner abi seni bir elime geçiriyim.

   

                Tam o sırada telefonum çalınca hemen ayaklandım ve "İznimizle ben odamdayım. İyi geceler." dedim ve oaçdadan çıkıp asansöre bindim. Abim arıyordu. Ardam benim be. Yine kurtardın beni. Asansör durunca indim ve odama girdim. "Alo abişim." dedim. Abim "Balım ben pazartesi günü gidicem. Hafta sonu bana gelirmisin baban izin verirse." dedi. "Ben söylerim abicim. İzin verir zaten. Hadi iyi geceler tatlı uykular sana." dedim ve öpücük attım. Abim "Sanada balım." dedi ve kapattık. Bilmeden nasıl bir sevap işledin bir bilsen abicim.

             Ulan resmen dağ ayısına abi dedim lan. Kafayı yicem yaa. Pislik kuzen. Seni bir elime geçieiyim var yaa.

             Çok terlediğim için pijamalarımı hazırlayıp banyoya girdim. Güzel bir duş alsam iyi olurdu.

Poyraz Kıraç

                   Canerden ona böyle bir şey söylemesini ben istemiştim. Bana abi dediğine göre çıkarları için herşeyi yapar bu kız. Bir çilek için bana abi dediğine inanamıyorum. Kesin kendi çıkarları için herkese kötülükte yapar. Herşeyi beklerim ben bu kızdan. Az kaldı. Herşey ortaya çıkıcak.

                 Arca odadan gittikten sonra herkes bana bakıyordu. "Dönün önünüze." dedim sakin bir sesle. Hepsi şaşkındı. Kalkıp yukarı çıktım. Arcanın sesi geliyordu. "Ben söylerim abicim. İzin verir zaten. Hadi iyi geceler tatlı uykular sana." dedi ve telefonu kapattı. Abisiyle yaşadın işte madem çok seviyor. Evde fazlalık yapıyor. Kendi odama girdim ve üstümdekilerden kurtulup banyoya girdim.

Arca Kıraç

             Gecenin bir yarısı olmasına rağmen hala uyuyamamıştım. Offff. Resmen mafya kılıklı herife abi dedim ulan. Bir çilek için değermiydi. Lan!!

           Ben o anki şeyle çileklerimi yemeyi unuttum. Hemen yemeliyim. Kalktım ve aşağıya indim. Sessiz olmaya özen gösteriyordum. Mutfağa girdim ve çilek kasesini aldım. Dört tane. Güzel. Fazlasına gerek yok. Ölmek istemiyorum. Pudra şekerinide küçük bir tabağa döktüm ve mutfak masasına geçtim. Ben yavaş yavaş yerken mutfak kapısından Cem girdi. Beni görünce şaşırmıştı. Aslında geldiğim zamandn beri fazla konuşmamıştık. İyi biri gibiydi. Ama benle konuşmayanla ben hiç konuşmam. "Ne yapıyorsun bu saatte burda?" dedi meraklı bir şekilde. Çilekleri gösterdim ve "Biraz çilek çekmişti canım. Bora abimin haberi olmassa sevinirim ama." dedim. Kaşlarını çattı ve "Alerjin olduğu halde neden yiyorsan şunları. Ölmekmi istiyorsun?" dedi. Bende kaşlarımı çattım ve "Senane yav. Hem dört taneden bişeycik olmaz. Sadece burnum kızarır. Hem ben ilaçlarımı düzenli kullanıyom." dedim. Cem kensine su doldurup içti. Ani gelen öksürükle nefesim kesilir gini olmuştu. Astım krizi özlenmişti zaten. Cem hemen yanıma geldi. "Arca. Arca ne oldu? Derin nefes al lütfen." dedi. "A-astım i-ilacım od-odamdaki çekmecede." dedim. Koşarak çıktı mutfaktan. Ben ise hala nefes almaya uğraşıyordum. Cem elinde ilaçlarımla yanıma geldi ve ağzıma sıktı. Daha iyiydim. "Şimdi iyimisin Arca?" dedi. Başımı salladım ve "İyiyim. Teşekkür ederim." dedim. Gülümsedi ve" Hadi sen odana çık yat. Bende buraları topliyim. Ayrıca alerji ilaçlarınıda iç. "dedi." Tamam Bora abimin yan sanayisi Cem bey. İyi geceler. "dedim. Sonuçta bazıları gibi öküz diğiliz. Bazıları kim biliyorsunuz zaten. Cem" Sanada iyi geceler. "dedi. Odama çıkıp ilaçlarımı içtim ve tekrar yatağıma uzandım. Cemle iyi anlaşçaz gibi. Hadi hayırlısı. Gözlerimi kapattım ve uykuya geçtim.

😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

                 Sabah Acarın başımda bağırmasıyla uyanmıştım. Elimi yüzümü yıkadım ve dolabımın önüne geçtim. Üstüme siyah deri şort ve beyaz bir üst giydim.

                               Aşağıya indiğimde herkes sofradaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

             
                 Aşağıya indiğimde herkes sofradaydı. "Günaydın." dedim ve ikizimi ve abimi öpüp oturdum. Abim "Günaydın balım." dedi. İkizim "Günaydın bebeğim." dedi. Babam "Afiyet olsun." deyince kahvaltıya başladık. Babama dönüp "Şey abim pazartesi günü gidicek. Bu yüzden hafta sonu onun yanında kalabilirmiyim?" dedim. Babam "Olur kızım." dedi. Gülümsedim ve "Çok teşekkür ederim." dedim. Bora abim "Niye gidiyosunki ya." dedi. Ona öpücük attım ve geri kahvaltıma döndüm. Kahvaltıdan sonra salona geçtik. Acara döndüm ve "Acarım hadi gel pasta yapalım." dedim. Hemen kalktı ve elimi tutup kaldırdı. "Hadi gel ve mükemmel ikizinin nasıl yetenekli olduğunu gösteriyim." dedi. "Hah. Asıl sen benim mükemmel ötesi yeteneklerimi görüceksin bebek." dedim ve göz kırpıp yanağından makas aldım. Mutfağa gidince o da peşimden geldi. Ellerimi ovuşturdum ve "Hadi başlıyalım." dedim. Acar malzemeleri çıkarıp tezgaha koydu. Bende kaba koyup karıştırıyordum. "Acarım un koyarsınmı?" dedim. Tam yavaş olmasını söylicekken unu kaba boşaltmıştı ve un yüzümüzün heryerine gelmişti. Acar kahkaha atınca bende kahkaha attım. Sonra pastayı yapmaya devam ettik. Kek hazır olunca kremayı sürüp süsledik. Ben pastayı dolaba koyarken Cem geldi ve" Bende limonata yapmaya gelmiştim. "dedi. Ona döndüm ve" Limonatamı? Ben şalgam içeriz diye düşündüm. "dedim. Cem gülümsedi ve" Onlar için limonata. Bize tabikide şalgam. "dedi. Bende gülümseyip salona geçtim tekrar. Poyraz vardı sadece. İkizlerde bahçede oturuyorlardı. Bemde gidip tekli koltuğa oturdum. Kumandayı alıp televizyondan esrarengiz ksabayı açtım ve izlemeye başladım. Harik amca Stan e bayılıyom ya. Bora abim yanıma gelip koltuğun kenarına oturdu. "Ne yapıyorsun balım?" dedi. "Hiiç. Çizgi film izliyom." dedim. "Balım senin yanında kalmayı çok istiyorum ama hastaneye gitmem gerekiyor. Büyük ihtimalle gece gelemicem." dedi. Ona döndüm ve "Amaa. Ben pasta yapmıştım. Yemicekmisin?" dedim. Abim çenemden öptü ve "Sen bana saklarsın ben yarın yerim. Gecede geç yatmıyorsun. Hadi görüşürüz." dedi. Yanaklarımdan öptüm ve "Tamam. Sanada Allah kolaylık versin yakışıklı abim benim."dedim. Abim gidince tekrar televizyona döndüm. Ama canım çok sıkılmıştı. Kapı çalınca kalkıp açtım. Hizmetliler yoktu evde. Eve iki tane adam gelmişti. Birisi" Cem evdemi? "dedi." Evet. Evde. "dedim. Tam o sırada Cem geldi." Aa. Hoşgeldiniz çocuklar hadi gelin odama. Yeni konsollar aldım. "dedi. Onlar birlikte giderken bende odama çıktım. Tam kapıyı kapatıyordumki aşağıdaki çocuklardan biri geldi." Merhaba tatlı kız. Biraz konuşlımmı? "dedi üstüme doğru gelirken. Abim bir kaç savunma tekniği öğretmişti zor durumda olduğumda kendimi korumam için. Elini yüzüme yaklaştırdığı sırada kasıklarına bir tekme attım ve yüzünede yumruğu geçirdim." ÇABUK DEFOL ODAMDAN. ÇABUK!! "dedim bağırarak. Herkes odaya gelmişti. Annem ve babam işe gitmişlerdi. Doğu" Ne oluyor burda? "dedi. Çocuk" Bu kız bana terbiyesizce bir teklifte bulundu. Kabul etmeyincede bana saldırdı. "deyince bende şerteller attı. Çocupa bir tekme daha geçirdim. Yere düşünce üstüne çıkıp yüzüne ard arda yumruklar indirmeye başladım. Diğerleri şaşkınlıktan bir şey yapamıyorlardı sanırım. Ayağa kalktım ve yakasından tutup kaldırdım." Doğruyu söyle. "diye tısladım. Yüzü kan içinde kalmıştı." Cem ve Poyraz abi istedi. " dedi. Sabır. Sabır. Sabır." Çıkın odamdan. Çabuk. "dedim. Acar kalmıştı sadece sıkıca sarıldım oba ve gözyaşlarımı serbest bıraktım. Takmamaya çalışsamda çok zoruma gitmişti. Hele şu son şey. Midemi bulandırıyorlardı.

Bölüm geç geldiği için kusura bakmayın. Ama misafir falan vardı. Ev temizliyoduk falan yazamadım.

Bölüm nasıl olmuş.

Yorum yapın lütfen.

Oyda atmayı unutmayın.

Sizi seviyorum. ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

ARCA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin