3. Bölüm

15.4K 550 17
                                    


             Duyduğum şeyle ne yapacağımı şaşırmıştım. Aslında onu ilk gördüğümde yıllardır yanından hiç ayrılmamışım gini hissetmiştim. Ve içimdeki bir boşluk kapanıyor gibi rahatlamıştım. Ama insan bir anda şe edermi be. Arkamı dönüp kollarımı önmde birleştirdim. Tek kaşımı kaldırıp "Dün öyle demiyordunuz beyefendi. Bonom okozom yok. Diyende bendim. Neyse. Karnım aç benim. Yemekmyedikten sonra konuşuruz aynı yerde dokuz ay geçirdiğim kişi." dedim ve aşağıya indim. Arkamdan küçğk bir kıkırdama sesi gelince hızla arkama döndüm. Vicdensizin gülüşe bak. O neydi gııı!!! Gamzesi var bunun lo. Hani nerde menim gamzem. Aynı yerden çıkmadıkmı biz bununla. Hay tekmelediğimin şansı." Ne gülüyon be? "diye cırladım." Aynı yerde dokuz ay geçirdiğim ne be? "dedi ve gülmeye devam etti. Bişey demeden yemek odasına girdim." Selamlar. "dedim. Sedef hanım" Hadi kızım gel otur. Yemekten sonra sana bir sürprizim var. "dedi. Merakla" Ne sürprizi? "dedim. Batı bey"Adı üstünde sürpriz bebeğim. Söyleyemeyiz." dedi. Yüzümü asıp önüme döndüm ve gördüğüm ieyle gözlerim kocaman açıldı. İçli köfte bana göz kırpıyordu. "İçli köfte bol acılımı?" dedim. Sedef hanım "Acı severmisin kızım?" dedi. Ona döndüm ve "Sevilmezmi be. Acı bu borumu?" dedim. Hepsi gülerken Batı bey. "Adanalı olduğu burdan belli. "dedi. Şaşkınca ona döndüm ve" Adanalımıyız? "dedim. Acar" Evette neden bu kadar şaşırdın? "dedi." Ya benim hayalim hep adanaya gidip şalgam ve mis gibi bir jebap yemekti. Şimdi istanbuldada var ama yerinde yemek daha güzel. Adanaya fideriz demii? "dedim. Hepsi beni gülerek izliyordu. Batı bey eğilip yanağımdan öptü ve" Sen istersinde gitmezmiyiz balım. Yeterki mutlu ol. "dedi. Aynı babam gibiydi. Oda bana hep böyle derdi. Bunları boşverdim çünkü ağlardım. Tekrar içli köfteme döndüm. Önüme koyulan şalgamla koyan kişiye baktım. Acardı." Çok sevdiğini söylemiştin. Bizim evde hiç eksik olmaz. Cem abim çok sever. "dedi." Eyvallah dokuz ay beni hasta eden. "dedim. Kaşları çatılmıştı." Ne demsk hasta eden. Anne sen demedinmi Arca sana vuruyordu diye. "dedi. Hemen Sedef hanıma döndüm. Kahkaha atıyordu. Batı beyde gülmeye başlamıştı. Sedef hanım" Kızım sen ikizine sürekli vuruyordun karnımda. Doktor bile inanamamıştı. Bide sen doğana kadar kızmısın erkekmi bilmiyorduk. Çok utangaç olduğun için göstermemiştin. "dedi." Ben buna vuruyomuşmuyum? Daha o zamn anlamışsam demekki gıcık olduğunu. Sedef hanım benmi büyüğüm yoksa Acarmı? "dedim. Sedef hanım dediğim için biraz üzülmüştü. Ama napıyım. Hemen anne baba diyemem ya. Acar" Tabikide ben büyüğüm. Küçük kardeşim. "dedi. Güldüm ve" Hayır ben büyüğüm."dedi. Emindim ben büyüğüm." İddasına varmısın? "dedim. Sırıttı ve" Tabikide varım. Eğer ben kazanırsam benimle bir gün geçiriceksin yarın. Kabülmü? "dedi. Bende sırıttım ve" Kabul. Ama ben kazanırsam beş kilo çilek alıcaksın bana. "dedim." Kabul. "deyince birlikte Sedef hanıma döndük. Sedef hanım yüzündeki gülümsemeyle" Acar büyük."dedi. Yenilmişlikleönğme döndüm. Ulan Arca. Ulan Arca. Ne bokuna girdin şu tipsizle iddaya. Acara baktığımda rahatça yayılmıştı sandalyede. Ona dil çıkartıp önüme döndüm. Yemekler bitince birlikte salona geçmiştik. Sedef hanım elinde bir albümle geldi ve yanıma oturdu. Albğmğn kapağında ikiz yeni doğmuş bebekler vardı. "Senin tek fotoğrafın. İlk doğduğunuzda çekmişlerdi." dedi.

              Cidden güzel çıkmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

              Cidden güzel çıkmıştım. Ama Acar çirkindi. "Ne çirkin çıkmışsın be." dedim Acara bakıp. "Asıl sen çirkin çıkmışsın be. Şu tipe bak." dedi. Batı beyde benim yanıöa oturdu. Üçlü koltukta ortada ben ve Acar. Yanlarımızda ise Sedef hanım ve Batı bey oturuyordu. Batı bey "Hiçte bile benim kızım çok güzelmiş." dedi. Sedef hanımda Acarın yanağından öpüp "Venim oğlumda çok yakışıklıymış bir kere. Halada yakışıklı." dedi. Sedef hanıma yandan bir bakış atıp "Alındım gücendim hanfindi. Ben çirkinmiyim?" dedim. Sedef hanım başıödan öptğ ve "Hayır tabikide öyle demek istemedim canım. Sen çok güzelsin." dedi. Güldüm ve "Şaka yapmıştım. Biliyorum zaten aşırı güzel olduğumu." dedim. Hepsi gülerken Sedef hanım başka bir fotoğraf açtı. Aike fotoğrafıydı. "Bak canım bunlar abilerin. Yarın ya da öbür gün gelirler. Bu en büyük abin Poyraz. 29 yaşında." dedi. Gösterdiği adam koyu kahverengi gözlü bir adamdı. Bakışları ürkütücüydü. Mafya kılıklı. İnsan bir tebessüm eder be. Dağ ayısı. "Buda ikinci büyük abilerin ikzler. Doğu ve Kuzey 28 yaşındalar." Doğu ve Kuzeyde sar saçlı mavi gözlülerdi. Dağ ayısı kadar olmasada onlarda aşırı ciddi ve ürkütücü görünüyorlardı. Ayy bunlardan uzak durıyim en iyisi. Ölerim felan. "Bu üçüncü abin Bora. 23 yaşında." bu adamda sarı saçlıydı. Gözleride maviş mavişti. Diğerlerine göre oldukça güler yüzlü ve sempatik duruyordu. "Bora abin doktor. Buda Cem abin 20 yaşında. Üniversitede ikinci senesini okuyordu ama dondurdu. Buraya gelince devam edicek. Buda en küçük abin Doruk. 18 yaşında. Lise son sınıf." dedi. Cem mavi gözlü sarı saçlıydı Bora gibi. Doruk ise kahve saçlı kahve gözlüydü diğerleri gibi. Evin yaramaz çocuğu olduğu belli oluyordu. Herkesi tanıdıktan sonra. Birazdaha sohbet etmiştik. Sonra uykum geldiği için izin alıp odama çıktım. Yarın gün boyu Acarla birlikte gezicektim. Bu yüzden uykumu almalıydım. Pijamalarımı giyip yatağıma atladım ve uykuya geçtim.

Hellloooo. Nabersiniz şekerler. Hadi yine iyisiniz iki bölm birden atıyom. Dördüncü bölümüde yazıcam şimdi. Bugün çok yazasım var. Benim Ailemede bölüm yazıcam. Harika şeyler olucak ordada. O kitabı okumayanlarda okumak isterse okuyabilirler. Hadi Allaha emanet olun canlarım. Sizi seviyorum. ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

ARCA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin