25. Bölüm

4.9K 220 5
                                    


            Piknik alanına gelince arabadan inmiştim. Kaya abim eşyaları indirirken ona yardım etmiştim.

         Kaya abim "Güzelim sen örtüyü yere ser bakalım. " deyince "Tamam abim."dedim ve serdim.

          O sırada Poyeazlarda gelmişlerdi. Arabadan indi ve bizim yanımıza geldi. Tam serdiğim örtüye oturcakken örtüyü çektim ve "Ay burası güzel değilmiş ya. Diğer tarafa seriyim."dedim ve örtüyü yan tarafa serdim.

               Kuzey abim gelip oturdu ve "Gel kız otur abinin yanına."dedi. Hemen ayakkabılarımı çıkardım ve Kuzey abimin yanına oturdum. Acarda gelip diğer yanıma oturdu. "İkiz bizim çocuklar gelirmiş şimdi."dedi.

           "Tamam ikizim."dedim. O sırada 4 araba daha bizim arabaların yanına park etmişlerdi. Efes,Kara,Ceyhun ve Furkan sırayla arabalardan inmişlerdi ve havalı havalı geliyorlardı.

          Ama Furkanın ayağı takıldı ve Ceyhunun üzerine düştü. Efes sinirle "Sizin yapacağınız işi seveyim. Düzgün durun lan bi."dedi.

          Ceyhun Furkanı itti ve "Ulan yemin ediyorum namusum gitti."deyince ben ve Acar daha güçlü kahkaha atmıştık.

          Sonra aynı anda"Namus elden gideyaahhh."dedik. Kuzey abimde bize eşlik ediyordu. Diğerleri ise 'Bunlarda beyin yok.' dermiş gibi bakıyorlardı.

 
            Ben ve Acar kalktık ve yanlarına gittik. "Selamın aleyküm kankalar. Ne ediyonuz?"dedim. Ceyhun yanıma geldi ve "Arca aşkım kurtar beni bu Furki den. Valla yavşağın teki şerefsiz bir insan."dediğinde Furkan "Demek öyle Ceyhun aşko. Beni Arcaylamı aldattın? Sanki sana meraklıyım. Benim de Kara aşkım var."deyince Kara kafasına geçirmişti.

            "Hadi maç yapalım."dedim. Acar Ceyhunun kolunu itip beni göğsüne çekti ve "Güzelim ilk bir şey yeseydik."deyince "İyi. Tamam. Yiyelim."dedim. Hep birlikte sofraya geçtik.

.

.

             Yemekler bitince takımları kurmak için tam takım seçecekleri seçiyordukki Poyraz "Ben ve Arca seçelim."dedi.

           Demek rekabet istiyorsun. Yani yenilmek. Gülümsedim ve"Kabul."dedim.

Sen şimdi görüceksin gününü.

Sahaya gömücez lan sizi.












Veeee bölüm sonu.

Nasıldı?

Beğendiniz mi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Görüşmek üzere.
           

ARCA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin