Medya: Poyraz
Acar KıraçKalbimin sıkışmasıyla araladım gözlerimi. Yanıma döndüğümde Arca ter içinde bir şeyler sayıklıyordu. Ve nefes nefeseydi. Elimin tersini alnına koyduğumda hemen geri çektim. Resmen yanıyordu. Üstündeki örtüyü hemen açtım. Sonra odadan çıktım ve Bora abimin odasına gittim. "Abi. Abi kalk." dedim kolundan sarsarak. "Ne oldu Acar?" dedi. "Abi Arca. Arcanın çok ateşi var. Sayıklıyo. Uyanmıyor." dedim. Hemen kalktı ve benim odama girdi. "Banyoya git. Küvete soğuk su doldur çabuk." dedi. Hemen banyoya gidip küveti doldurdum. Abim kıyafetleriyle Arcayı küvete koydu. Arca hala kendine gelmiyordu. "Koş çabuk annemlere haber ver." dedi. Annemle babamın odasına gidip omlarıda uyandırdım. İkiside odama çıktılar. "Anne sen Arcanın üstünü giydir. Ben üstümü giyip geliyorum." dedi Bora abim. Annemde bana dönüp"Oğlum git Arcaya kıyafet getir. "dedi. Hemen yukarı çıktım. Poyraz abimde odasından çıkıyordu." Noluyor Acar? "dedi." Arca ateşlendi. Hastaneye götürücez. "dedim ve Arcanın odasına girip elbise odasına girdim. Şortlu bir takım alıp aşağıya şndim ve anneme verdim. Odadan çıkıp annemin Arcayı giydirmesini bekledim. Annem Arcayı giydirince Bora abim kucağına aldı ve hızlıca aşağıya inip dışarı çıktı. Bende diğerlerine haver verdim. Sevmeselerde abileri sonuçta. Bende babamlsrın arabasına bindim. Hızlıca hastaneye gittik. Acil bölümüne almışlardı. Hepimiz dışarda beklerken. Hastaneye Poyraz abim hariç diğerleri geldi. Doğu abim "Durumu nasıl?" dedi. Babam "Belli değil. Birazdan gelir Bora." dedi. Bir süre sonra abim çıktı içerden. Hemen yanına gittik. "Abi ikizim nasıl?" dedim. "İyi. Hemde çok iyi. O kadar iyiki uyanır uyanmaz Arda diye birini çağırdı. Kim bu Arda?" dedi abim. Annem "Ayy. Yoksa müstakbel damadımmı?" dedi. Babam "Ne damadı. Yok öyle bir şey." Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. "Arda onun diğer ailedeki abisi." dedim. Babam "Oh. Hele şükür." derken Bora abim"Ne demek abisi? Onun abisi benim. "dedi. Tam o sırada biri buraya doğru koşarak geldi." Batı bey Arca nerde? Durumu iyimi? "dedi. Babam" İyi oğlum. Merak etme. İçerde. "dedi. Arda abi bişey demeden hızlıca odaya girdi. Diğerleride hala boş boş bakıyorlardı. Allah bilir ne zaman anlicaklar gerçekleri.
Arca Kıraç
Abim odaya girince hemen doğruldum. Abim yatağa oturdu ve beni kollarının arasına aldı." Bebeğim iyisin değilmi bir yerin ağrıyorsa söyle." dedi. Kafamı kaldırıp çenesinden öptüm. "Yok birşeyim abi. Merak etme. İkizimle ikiz günü yaptıkta dün. Yağmurda biraz ıslanmış olabilirim. Bu yüzdende ateşlendim." dedim. Abim kaşlarını çatıp "Yinemi yağmurda sokaktaydın. Dürüst olmana sevindim ama birdaha yapma böyle şeyler bebeğim. Bu arada senin yokluğun çok belli be güzelim. Yine bizim eve gelsen. Kavgalarımızı bile özledim." dedi. "Bende çok isterim gelmeyi ama Batı bey velayetimi aldı. Ama arada gelip kalırım. Tabii odam hala duruyorsa." dedim. Abim başımdan öptü ve "Tabikide duruyor balım. Bu arada annem ve babam bir kaç haftalığına tatile çıktılar." dedi. Tam o sırada içeri ikizim, Bora abim, Batı bey ve Sedef hanım girdiler. Arkalarındanda ikizler, Cem ve Doruk girdiler. Bora abim abime öldürücü bakışlar atıyordu. "Hastamın yanından çekilirseniz kontrol edicem." dedi. Abim yanımdan kalkıp geriye çekildi. Bora abim yanıma gelip biten serumu çıkarttı. "Ateşin düşmüş güzelim. Şimdi eve gidebiliriz. Evde ben sana güzel bir çorba yaparım. Onu içersin birşeyin kalmaz." dedi ve başımdan öptü. Arda abim yanıma geldi ve "Bebeğim benim işlerim çok yoğun biliyorsun. Bu yüzden iki hafta sonra şehir dışına çıkmam gerekiyor. Uzun bir süre burda olamicam bu yüzden haftaya bende kalmaya gelirsin tamammı?" dedi. Abim mimar olduğu için sürekli işleri şehir dışında oluyordu ve uzun süre gelmiyordu. Dudaklarımı büzüp" Ama yaa. Neden gidiyorsun. Ben seni çok özlüyorum sonra. "dedim. Abim işaret parmağıyla dudaklarımı düzeltti ve" Şşt. Hemen büzme o dudaklarını. Bende seni çok özlüyorum ama çalılmak zorundayım. Hem haftaya seninle çok güzel vakit geçiricez. Ben şimdi gidiyorum birtanem. Kendine dikkat et. Seni seviyorum. "dedi ve çenemden öptü. Batı beye dönüp" Kardeşim size emanet. Ha birde çilek vermeyin şu kıza. Kollarının kızarıklığı on kilometre öteden belli oluyor. "dedi. Hii. Saklıyamamışım." Ben yemedimki öyle birşey. "dedim. Abim sen adam olmassın der gibi başını iki yana salladı ve odadan çıktı. Bora abim" Siz eve geçin benim bir kaç işim var onları halledip gelicem. "dedi ve beni öpüp çıktı. Ben tam ayağa kalkıcakken Kuzey beni kucağına aldı." İndirsene lan beni. "dedim. Bana döndü ve" Dışarda magazinciler var. Yüzünü sakla arabaya kadar. "dedi. Onun dediğini yapmak istemesemde televizyona çıkmaya niyetim olmadığı için kafamı boynuna gömdüm. Burnuma gelen erkeksi kokuyla içime bir huzur gelmişti. Yorgun olduğum için kapattım gözlerimi. Son hissettiğim üstüme birşey örtülmesiydi.
Kuzey Kıraç
Arca kafasını boynuma göyünce saçından gelen büyüleyici kokuyu içime çekmeden edemedim. Sonra hemen önüme döndüm. Arabamın arkasına uzatıp üstüne ceketimi örttüm. Sonra şöför koltuğuna oturup eve sürdüm. Eve gelince tekrar kucağıma aldım ve içeri girdim. "Anne Arcanın odası nerde?" dedim. Annem "En st kattaki oda oğlum." deyince asansöre bindim ve dördüncü katın tuşuna bastım. Asansör durunca indim ve odasının kapısını açıp odaya girdim. Yatağına bırakıp üstünü örttüm. Arkamı döndüğümde Poyraz abimde odadaydı. "Neden ona yakın davranıyorsun? Oda Ece gibi işte. Salakmısınız siz. Sizi kandırmaya çalışıyor." dedi. "Ona yakın filan davranmıyorum abi. Sadece magazinciler vardı diye kucağıma almak zorunda kaldım. Uyuya kalıncada ben çıkarttım odasına. Zaten Ece gibi olduğunu biliyorum. Merak etme." dedim ve odadan çıkıp kendi odama gittim. Kısa bir duş alıp yatağıma geçtim. Koltuğa attığım ceketi görünce elime aldım onun gibi kokuyordu. Zaten yeni yıkanmış olduğu için dolabıma koydum. Onun kokusu gitmezdi değilmi? İyide banane giderse gitsin. Zaten o da Ece gibi. Daha doğrusu tüm kızlar öyledir eminimki. Hiçbirine güvenmem. Annem hariç. Bora ve Acar ne diye hemen alıştılarsa ona. Hem abisş varmış onun gitsin abisinin yanına. Birbirlerinide çok seviyorlarmış zaten. Her fırsatra birbirlerine sarılıp öpmelerinden belli. One öyle be vıcık vıcık. Bora ve Acarlada öyle. Emmaann banane çokta umrumdaydı gıcık kız.
Hellooo. Yeni bölüm geldiiiii.
Nasıl bölümdü?
Bugün bir bölüm daha atabilirim belki.
Hadi bayyyyy.
Sizi seviyorum. ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN PLİİİSSSS.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARCA (ASKIDA)
Chick-LitSözde 18 olunca gidiyordum. Ne gitmesi ulan kırk sene kalsam götümü kaldırmam yerinden. Mcmcddm