21. Bölüm

5.8K 274 18
                                    


          Eve geldiğimizde arabadan indik. Evin önünde başka bir araba vardı. "Baba bu kimin arabası?" dedim. Babam gözlerini kaçırdı ve "Hadi eve geçelim." dedi.

       Bişey demeden eve geçtim. Salona geçmeden "Prensim nerdesin?!"dedim. Mert koşarak kucağıma atladı." Prensesim. Ben seni çok öjledimmm. "dedi. Yanaklarından öptüm ve" Bende seni çok özledim prensim. "dedim.

        Mert babama döndü ve" Baba. Arcam okula gitmesede benim yanımda kalsa olmuyormu? "dediğinde babam onu kucağına aldı ve" Olmuyor küçük bey. Ablanın okula gitmesi gerekiyor. "dedi. Sonra birlikte salona geçtik. İçerde bir adam vardı. Biz içeri girince ayağa kalktı.

        Acar sevinçle" Abi? "dedi ve adamla sarıldılar. Acar" Ne zaman geldin? "dedi. Adam" Sabah geldim. "dedi.

Bidakka.

Acar ABİ dedi bu adama.

Bir ön yargı dahamı?

Bu minnoş vüvut bunu kaldıramaz.

Hele kalbim o hiç kaldıramaz.

        Adam önüme geldi ve elini uzatıp" Merhaba ben Kaya. En büyük abin. "dedi. Uzattığı elini tutup" Bende Arca. Kardeşin oluyorum. Biliyon zaten. "dedim gülümseyerek. Bu adamda azcık Poyraz gibi katillik tipi vardı. Ama iyi adama benziyordu.

         Anneme ve babama döndüm ve" Neden benim bir tane daha oğlunuz olduğundan haberim yok. Ha eğer ben bir önyargıyı daha kaldıramam diye düşündüyseniz merak etmeyin şimdiye kadar 5 taneyle baş ettim. 6 sı beni bozmaz. "dedim. Sonra Kaya

        " Ama şu an sen ön yargılı davrandın küçük kız. Ben sana ön yargılı davranmadımki. "dedi. Adam haklı beyler dağılın.

         Ona döndüm ve" Haklısın. Özür dilerim. Ama senin kardeşlerinden bulaştı banada yaa. Kusura bakma. "dedim." Sorun değil. "dedi.

  
        Sonra" Bahçede biraz konuşalım. "dedi." Tamam. "dedim. Sonra birlikte bahçeye çıktık. Hamağa oturduk.

      " Buyur en big bradır. Seni dinliyorum. "dedim. Bana döndü ve gülümsedi." Abi desen daha iyiydi sanki. "dedi. Bende gülümsedim ve" Olur. Derim abi. "dedim. Gözleri parlamıştı. Sıkıca sarıldı." Teşekkürler küçük hanım. "dedi.

        Geri çekildi ve beni kucağına çekti." Söyle bakalım diğerleri hakkında be düşünüyorsun?Seni çok üzmediler dimi bu eşek herifler. "dedi. Sen bir bilsen neler yaptılar. Ama bence bikmene gerek yok. Öldürme potansiyeline sahipsin.

       " Onlar beni üzemezler bir kere. Sadece beni Eceyle bir tutmaları sinirimi bozdu. Hele o dağ ayısı varya çok sinir etti beni. "dedim." Dağ ayısımı? "dedi kaşlarını çatıp." He şey. Poyraz yaa. Bence var ya o kesin bir mafya. Adamın güldüğünü görmedim. Put gibi duruyor lan. Ama benim doktor abişim öylemi. Gem yakışıklı hem karizmatik. Hemde çok tatlış. "dedim.

        " Ben en favori abin olcam bak görürsün. "dediğinde" Bilemicem artık. Bana çilek alırsan en favori abim olabilirsin. "dedim. Güldü ve çenemden öpüp" Alerjin olduğunu biliyorum küçük hanım. Hadi içeri geçelim. "dedi.

          O sırada Mert yanımıza geldi. Elinde çikolata paketini abşme uzatıp" Kaya abi bunu açaymışın? "dedi. Abim" Açarım canım. "dedi. Sonra birlikte içeri geçtik. Kya abimle ikili koltuğa oturunca kolunu omuzuma atıp beni göğsüne çekti.

        Annem" Kızım kırgınmısın bize? "dedi." Evet. Ama lunaparka gidersek hemencik sizi affederim. "dedim. Babam" Gideriz tabii. "dedi. Mert kucağıma geldi ve" Ablaaa. Hadi üstümü giydir. Hemen gidelim. "dedi. Bende ayağa kalktım ve" Geldiğimde hazır olun ha. "dedim. Acar" Yürü lan. "deyince kırlenti ona fırlattım.

        Annem" Kızım atmasana kırlentlerimi. Kırışıyor sonra. "deyince" Sorry mom. "dedim ve odadan çıktım.

      Lunaparkta bir güzel eğleneceeemmm.





Veeeee bittiii.

Kaya bey geldiii.

Ayrıca bugün Massimo aşkem istanbula geldi.

Dünde dedimki keşke türkiyeye gelse. Başka biley istesem olcakmış.

Canlı görmek nasip olurmu beee.

Neyse.

Bölüm nasıldı?

Beğendinizmi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın pliiiisss.

Sınır

Oy= 40

Yorum= 10

ARCA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin