38. Bölüm

3.5K 149 17
                                    


27 Aralık Cuma.

İyi okumalar.

.

               Su yenge Çağrı abinin yanına gitti ve "Oğlum hiç öyle şey olurmu annecim. "dedi. Çağrı abi sinirle "Olmuş ama anne. Ben uyurken terk eder gibi toplamışsınız pılınızı pırtınızı kapıyı çekip gitmişsiniz. Bide bu da yetmemiş lavabo aynamın üstüne not bırakmışsınız. 'Biz gidiyoruz. Arama bizi.' diye."dedi.

            Su yenge "Oğlum nerenden uyduruyorsun Allah aşkına bunları? Biz not filan bırakmadık. Ayrıca ben Ardaya git abini uyandır demiştim."dedi. Herkes gülmemek için değişik sesler çıkartan Ardaya dönerken Çağrı abi "Hepsi senin planındı değilmi lan puşt." dedi sinirle. Su yenge kafasına vurdu ve "Evladım düzgün konuşsana. "dedi. Arda "Ama abicim. Ben sen Adanaya yeni gelmişken evinden yuvandan hemen ayrılma diye şey etmedim. Kötümü ettim. "dedi.

            Çağrı abi gülümsedi ve tehtidvari sesiyle "Aynen öyle kardeşim. Çok iyi etmişsin. Afferin sana."dedi ve çantasını kenara bıraktı. Ceketini çıkartıp koltuğa koydu. Sonra sakince kollarını sıvadı. Yanlız şu an herkesne olacağını bekliyor. Arda ayağa kalktı ve "Yeni kuzencim sen beni korursunmu? Abim seni dinler gibi."dedi.

            Ardaya döndüm ve gülümseyip "Yaa canım kuzim. Tabikide hayır. Abi kardeş arasına girilmez."dedim. Atakan güldü ve "Çak."dedi elini uzatıp. Eline bir beşlik çaktım bende gülerek. Çağrı abi Ardayı tam kovamaya başlıcakken annem "Dur orda. Sakın koşturmayın. Bir yerlerinizi kırıyorsunuz sonra."dedi.

              Çağrı abi "Yengecim senin hatrına oturuyorum bak."dedi ve yanıma oturup kolunu omuzuma attı. Diğer yanımda oturan Bora abim belime sarılıp beni kendine çekti. "Yapışma lan hemen kıza. "dedi. Çağrı "Hayırdır lan. Arcam beni çok seviyor bir kere. Gel güzelim. "dedi kollarını iki yana açarak.

                Kollarımı abimin beline sıkıca sardım ve kafamıda göğsüne yasladım. Abim keyiflice güldü ve "Ne oldu Çağrı bey. Sizin bir renginiz attı gibi."dedi. Çağrı abi "Sus lan. Sanada aşk olsun Arca. Valla küstüm sana."dedi. Güldüm ve abimden ayrılıp Çağrı abinin yanağından öptüm.

           Mert " Off. Ablamı bir bırakın bee."deyince hepimiz gülmüştük.

.

.

               Akşam olmuştu ve hepimiz çok yorulmuştuk. Gün boyu Mertin yoğun ısrarlarıyla çocuklarla oynamıştım. Ve şu anda koltukta bitik bir şekilde yatıyordum. Başımadaki ağrıda bana çok yarfımcı oluyordu gerçekten. Teşekkür ediyoruz bay ağrı beye.

Bay ağrı bey??

Beynim fışşıak gibi şu anda.

Fışşık ne sormayın.

Ben uydurdum.

              Doruk abim yanıma geldi ve "Sen bitmişsin be gülüm."dedi. Acar "Aynen öyle gülom. Valla bitmişsin sen. Çocuklar çok yormuş seni."dediler.

Keko kardeşler.

            "Gidin başımdan kekogiller. Ben uyicam. Rahatsız edeni döverim. Çocuklar ağlarsada ağızlarına çorap sokun sussunlar." dedim ve onlara kıçımı dönüp gözlerimi kapattım. İkisininde kahahaları kulağıma ilişkmişti. Ama onları takamayacak kadar yorgun hissediyordum.

             Tam hayal alemine dalacakken birinin beni kucağına aldığını hissetmiştim. Kim olduğuna bakmak için gözümü açamayacağım için kafamı kucağında olduğum kişiye yasladım. Rahatmış valla burası.

Çok geçmeden uykuya dalmıştım.


Cem Kıraç

             Arcayla birliakte odasına çıktım. Tam yatağa yatıracağım sırada göğsüme sokulmuştu. Sanırım yeri rahattı. İşime gelirdi valla.

             Yatağa uzandım ve kollarımı sıkıca sardım Arcama. Sabah onunla konuşucaktım. Affetmez belki ama aramızdaki buzlar erirdi belki. Yüzüme bile bakmıyor.

  Allah benim belamı versin.

                 Off. Nasıl yaptım ben böyle bir şeyi.

               Affetmese bile en azından azda olsa konuşurdu belki benimle. En ufak bir iletişimimiz bile yeterdi bana. Arada laf soksun, bana sinirlensin. O da bir şey. Yine bir umudum olurdu.

              Ellerimi saçlarına götürdüm ve yavaşça okşamaya başladım. Yumuşacıktı. Saçlarının üzerine derin bir nefes alarak uzun bir öpücük kondurdum.

            Sonra ise huzurla gözlerimi kapattım.











Veeee bölüm bittii.

Nasıldı?

Beğendiniz mi ?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Sizi seviyorum.

Görüşmek üzere.

ARCA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin