Poyraz Caner abiyi haşladıktan sonra Caner abi bir köşeye sinmiş sessiz sessiz oturuyordu. Acarda benim yanıma uzanmıştı. Mert ise koltukta uyuya kalmıştı. Poyraz "Kaya abim nerde? Sizi almaya gelmicekmi?"dedi. Acar "Gelicekmiş birazdan."dedi. Doruk yanıma geldi ve alnımdan öpüp "Aşkım. Bu Acar seni rahatsız ediyor demi?"dedi.
Acar "Yoo. Arcam rahatsız olsa bana söylerdi."dedi. Doruk "Ulan kız yaralı zaten. Kalk git. "dedi sinirle. "Abi sessiz olsana. Mert uyanıcak. "dedim. Acar "Rahatsızmı oluyorsun Arca?"dedi. "Hayır. Ama birazda Doruk abimle uyumak istiyorum. Sen Poyrazın yanına otursan olurmu?"dedim. "Olur tabi ikizim. "dedi ve başımdan öptü.
O gidince Doruk abim yanıma uzandı ve kollarını bana sardı. Bende kollarımı beline sardım. Kafamıda göğsüne koydum. Doruk abim saçlarımı okşarken "Güzelim. Beni gerçekten affettinmi?"dedi. "Tabikide evet abicim."dedim. Sonra başımı kaldırdım ve" Neden sordun ki? "dedim. Kafamı geri göğsüne çekti ve" Hiç. Öylesine. "dedi.
Sanırım hala kendini affedememişti.
1 hafta sonra.
Sonunda bugün hastaneden çıkıyordum. Annem ve babam almaya gelmişlerdi. Ne kadar itiraz etsemde gelmişlerdi. Kaya abimde iki gündür benimle kalıyordu. Poyraz balon mevzusunda sonra bir gün daha benimle kalmıştı. Ama o günde o küçük kız gelmişti ve balonun patladım demişti.
Tabi biz kahkahalarla gülmüştük buna. Poyraz ise dayanamayıp gitmişti. Sonra ise iki gün yanımda Doruk abim ve Acar kalmışlardı. Ondan sonrada Kaya abim gelmişti. Bora abim zaten işi olmadığı zamanlarda sürekli uğrayıp ilaç saatlerimi geçirmeme i söylüyordu. Hatta bazen geli kendi elleriyle içiriyordu.
Ama sonunda kurtuluyorum hastaneden. Lavabodan çıktım ve Yatağa oturup abimin gelmesini beklemeye başladım. Çıkış işlemlerini halletmeye gitmişti. Kaya abim gelince tam yerimden kalkmıştım ki çantamı eline aldı. Sonra odaya Poyraz girdi. Bu niye geldik şimdi?
Yanıma geldi ve beni kucağına aldı. Tam itiraz edeceğim sırada bir anda bana döndü ve kaşlarını çatıp "İşe yaramaz küçük hanım. Ayrıca dışarda magazinciler var. Yüzünü sakla. Zaten yakında açıklicaz herşeyi."dedi. Kafamı boynuna gömdüm. Gözlerim istemsiz kapanırken sanırım Poyrazın duş jeline aşık oldum.
Poyraz kulağıma eğildi ve "Kokumu çokmu sevdin? Çünkü daha odadan bile çıkmadık."deyince hızla başımı kaldırdım. Arabaya gelmiştik. Kıpkırmızı olduğuma eminim.
Bana gülerek bakıyordu.
Bir çarpıcam.
Salak herif.
Allahım yaaa.
Dağ ayısına rezil olduk iyimi?
Ölsemiydim lan acabaa?
Dur ven bi gidip ölüp gelim.
Aynen.
Öyle.yapim.
Veeeee yeni bölüm geldiii.
Kısa olmuş.
Beğendinizmi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
Görüşmek üzere.
Bay bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARCA (ASKIDA)
ChickLitSözde 18 olunca gidiyordum. Ne gitmesi ulan kırk sene kalsam götümü kaldırmam yerinden. Mcmcddm