10. Bölüm

10.3K 439 32
                                    


Medya: Bora Kıraç

                Okulların açılmasına bir hafta kaldığı için alış verişe gidicektik. Bende hazırlandım ve aşağıya indim. Acar ve Bora abim beni bekliyorlardı. "Hadi gidelim." dedim. Bora abim "Doruk ve ikizlerde bizimle gelicek." dedi. Onlar niye geliyoki yaa. Onlarda inince evden çıktık. Hemen arabanın yanına gittim ve abim arabayı açınca tam öne oturucakken belimden tutup geri çekti. "Küçük hanım arkaya oturuyorsun." dedi. Kollarımı önümde birleştirip dudağımı büzdüm ve "Ama abiii. Öne oturmak istiyorum ben. Lütfeeeennnn." dedim. Abim başımdan öpüp "Hadi balım. Öne oturamassın." dedi. Bende mecburen gidip arkaya oturdum. Acar beni kucağına çekti ve "Sen neden bu kadar zayıfsın?" dedi. Gülümsedim ve "Yiyip yiyip kilo almayan şanslı bir insanım ikizim." dedim. Kafasını boynuma koydu ve derin bir nefes aldı. "Mis kokulum." diye fısıldadı kulağıma.
İyiki ikizim vardı. İyiki Acar venim ikizimdi. AVM ye gelince arabadan indik ve ilk önce kırtasiyeye girdik. Bora abim bir kuzenimizinde geliceğini söylemişti. Çok merak ediyorum nasıl biri olduğunu. Kırasiyeden alıcaklarımızı alıp yemek katına çıktık. Bora abim "Ne yersin bebeğim?" dedi. "Ben bir tane big boy hamburger aliyim birde yanında patates oda big boy. Son olarakta bir tanede mantarlı pizza. İçecek ise kola." dedim. Abim "Hepsini yiyebilecekmisinki?" dedi. Güldüm ve"Sen sorsana onlar bana yeticekmi? "dedim. O ve Acar gülerken diğerleride boş boş bakıyorlardı. Soğuk nevale gardeşler. Iyyk. Tam o sırada abim arkama bakıp" Kuzenimiz geldi bebeğim. "dedi. Arkamı döndüğümde gördüğüm kişiyle şoka girdim. Caner abimi? Ne alka lan?" Caner abi? "dedim sorgularcasına. Caner abide" Prenses? Senin burda ne işin var? "dedi kaşlarını çatmış bir şekilde. Bora abim" Siz tanışıyormusunuz? "dedi." Caner abi, Arda abimin en yakın arkadaşı. Küçüklükten beri tanıyorum onu. Ama fazla sevmem. "dedim şakaya vurarak. Caner abi yüzünü buruşturup" Maalesef tanıyorum bu bücürü. "dedi. En nefret ettiğim şey bana bücür demesidir. Ve Caner abi bana sürekli bücür der." Ya kaç kere dedim bana bücür deme diye. "diye cırladım. Caner abi kolumdan tutup çekti ve saçlarımı karıştırdı." Demek biz kuzeniz bücür. Arda çıldırcak. "dedi. Haklıydı. Bora abim beni kendine çekti ve" Hadi yemeklerimizi yiyelim. Sonrada akşam için abur cubur alalım. "dedi. Birlikte yemeklerimizi yedik sonrada markete gittik. Acar veni arabanın içine koydu." Uçuuurrr benii prensimm. "dedim. Acar" Kemerlerinizi takın prensesim. Uçuşa geçiyoruuzz. "dedi. Sonra bir ayağını arabanın demirine koyup diğer ayağıyla itirdi ve sürmeye başladı. Bora abim" Dikkat edinde bir yere çarpmayın. "dedi. Acar" Tamam abi. "dedi. Geçtiğim aburcubur raflarından alabildiklerimin hepsini arabaya doldurmuştum. Bora abimde fotığrafımızı çekmişti. Sonra tekrar arabaya bindik. Çok uykum gelmişti. Bende başımı cama yasaladım ve gözlerimi kapattım. Biri omuzumdan tutup başımı göğsüne çekince yanımdakine baktım. Caner abiydi. Gülümsedi ve "Uyu güzelim. Eve gidince uyandırırım ben seni." dedi. Bişey demeden gözlerimi kapattım.

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

            "Kuzen hadi uyan. Eve geldik."
Duydupum sesle araladım gözlerimi. Caner abim bana bakıyordu gülümseyerek. Bende gülümsedim ve "Ne ara geldik be?" dedim. Arabadan inip eve girdik. Herkes kendimi bir koltuğa atarken ben babamın yanına oturdum. Babam kolunu omuzuma atıp beni göğsüne çekti ve anlomdan öptü. "Ne yaptınız bakalım bugün?" dedi babam. "Kırtasiyeden lazım olan şeyleri aldık. Sonra yemek yedik. Sonrada marketten abur cubur aldık. Bu kadar." dedim. Babam "Okul önlüğü almadınızmı?" dedi. "Hayır. Ben önlük alıcağımızı bilmiyordum." dedim. Babam Bora abime dönüp "Bora sana okul önlüğü almanızı söylemiştim." dedi. Bora abim "Okul etekleri fazla kısa olduğu için almak istemedim." dedi. "Abi zaten ben etekle rahat edemediğim için okulda pantolon giyiyorum." dedim. Abim "Tamam. Ben ayarlarım önlük işini hallederim." dedi. Caner abi "Kuzen gel Ardayı görüntülü aradım. Biraz kudurtalım şerroyu." dedi. Hemen kalkıp yanına oturdum. Caner abi "İlk ben biraz konuşıyım sende onunla konuştuğumu bilmiyomuşsun gibi gel." dedi. "Tamam." dedim. Arda abim telefonu açtı ve "Ne var len yüzünü gördüğüm an mideni bulandıran orangutan tipli laham faresi?" dedi. Herzamanki gibi abim işte. Caner abim "Lan bir insan bu kadarmı öküz olur. Ben sana yakışıklım diyim sen bana demediğini bırakma." dedi. Caner abimin yanına oturdum ve "Aaa. Abi ayıp niye Canan yengemi üzüyorsun?" dedim. Sonuna kadar ArCa. Lan!! Bu bir tesadüf olamaz. (Yazarınız: 😲) Neyse. Abim şaşkımca bana bakarken Caner abi kafama vurup "Ulan mal kuzen. Senin yüzünden gay sancaklar bizi." dedi. "Sus be. Ben senin görümcenim. Abi Canan yengeme bişey söyle." dedim. Abim "Lan yoksa senin yeni kuzen benim biricik kardeşimmi?" dedi. Caner abi gülerek "Evet. Çatla." dedi. Sonra abimin yüzüne kapattı. "Yenge düğün ne zaman?" dedim. Caner abi saçlarımı çekip "Bana bak Arca yolarım seni düzgün konuş benimle." dedi. Bende onun saçlarını çektim. "Ulan pokemon suratlı laham faresi tipli dağ ayısı bırak saçımı yoksa seni şuraya gömerim." dedim. Ne kadar inatçı olduğumu bildiği için saçlarımı bıraktı. "Bu seferlik kurtuldun bücür. Ama birdahakine bu kadar şanslı olmassın." dedi. "Eğer bana bir daha bücür dersen öldürürüm seni ha. Çıldırtma beni." dedim. Bora abim beni kendi yanına çekti ve "Sakin ol güzelim. Hadi sen git abur cuburları hazırla bizde film seçelim." dedi. "Tamam abişim." dedim ve mutfağa geçtim. Abur cuburları hazırlayıp içeriye geçtim. "Aburcuburlar geldi beyler." dedim. Abimde güzel bir korku filmi açmışlardı. Bora abimin yanına oturdum. Hemen beni göğsüne çekti. Dağ ayısı ve Cemde gelmişlerdi. Emmaannn. Çokta umrumda. Çevrimiçisiniz umrumdışısınız. Defoluuunnn. Filme odaklanmışken bir anda fanfini finfon sahnesi gelince abim kısık sesle "Siktir." dedi ve gözlerimi kapattı. O sahne geçincede açtı. Annem meyve getirince gözlerime ilk çilekler takıldı. Elime üç tane aldım Bora abime göstermeden. Tam o sırada telefonuöa mesaj geldi. Caner abidendi.

Caner: Yakaladım seni cadı.

-Bak allah rızası için abime söyleme. Her istedipini olmasada uygun olan herşeyi yaparım.

Caner: Poyraza abi de.

-Ne!!??? Hayatta olmaz.

Caner:Çileklerine son kez bak bücür.

-Yaa tamam tamam. Yapıcam.

           Telefonu kapatıp Canere öldürücü vakışlar attım ve Poyraza çevirdim bakışlarımı. Oda bana bakıyordu. Kumanda onun yanımdaydı.

"Poyraz abi kumandayı verirmisin?"

Ve.......

Ölüm sessizliği.




Kankalaaaaaarrrrrrrr.

Son bölümü salıp kaçıyorum.

Allah'a emanet olun 😃 😄 😁 😆 😅 🤣 😂 😘 🤩 😍 😇 😊 😉 🙃 🙂 😗 ☺️ 😚 😙 😋 😛 😜  🤭 🤗


ARCA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin