- 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓯𝓮𝓮𝓵𝓲𝓷𝓰:𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓯𝓲𝓻𝓮 -

77 3 1
                                    

Elimden tutup arabasına doğru ilerledik.Arabaya binip 30 dakika ötemizdeki Dylan'nın dağ evine gitmeye karar verdik.

İkimizin de heyecanı yüzünden okunuyordu.Ellerimin için terlemişti.Geriliyordum ama heyecanlıydım.O benim ilkim olacaktı sonuçta.Ve ilkim, hayranı olduğum adamdı.

Benim olacaktı o, onu hissedecektim.

Heyecanımı fark ettiği için kıkırdıyordu...

''Aşk olsun Dylan.'' dedim

''Ben burada heyecandan ölüyorum, kalbim yerinden fırlayacakmış gibi oluyor. Sen ise dalga geçer gibi gülüyorsun.'' diye ekledim dudağımı hafif büzerek.

Müthiş bir kahkaha atmıştı.

''Çok mu heyecanlısın?'' diye sordu hem ciddi hem şefkatli bir ses tonuyla.

Başımı olumlu anlamda sallarken, ellerim ise sağ mememe gitmişti.Her heyecanlı ve gergin olduğumda mememde derin bir sızı hissederdim.Bu yüzden hep hafif ovalayarak geçmesini sağlardım.

Bunu anlamış olacak ki sol eli ile direksiyonu kontrol altında tutup, sağ elini ise mememe götürerek hafif sıkmaya başlamıştı.

Yaptığı tıbbı bir yardım olsa da ben yine zevk alıyordum.

Bunu fark eden Dylan, elini mememden çekip elbisemin altına elini sokarak o şekilde ovmaya başlamıştı.

Kendimden geçiyordum artık.

Nefes tıkanıyordu.

Daha ilk temasına bu kadar eriyorsam, altında...

...

Sonunda eve varmıştık.

Arabadan inip eve geçtik. Ev soğuk değildi, gayet ılımlı bir havadaydı. Dylan, elimden çekiştirerek yatak odasına götürdü.

''Bu gece yaşayacaklarımız için senin onayın gerekiyor.Eğer aklında, kalbinde en ufak bir soru işareti, bir karartı varsa hiç bir şey yaşanmadan bu evden gideriz.Seni hiç bir şeye zorlamıyorum.'' dedi ciddi bir ses tonuyla.

İşte buna aşıktım.

''Hayır,Dylan. Seninle yaşayacağımız her şeye iznim ve onayım var. Ben seni istiyorum sadece'' dedim ellerimi Dylan'nın pantolonun önüne götürerek.

Zevk alarak başını arkaya atarak ''ah''ladı.

Erekte olmuştu.

''Beni deli ediyorsun, Bayan Salvatore'' dedi yüksek bir ses tonuyla.

Ellerimi yavaşça pantolonunun üstüne, oradan de gömleğine getirdim.Yavaşça götürdüğüm ellerim ile gömleğinin yakalarından sertçe çekerek tam arkamdaki yatağa oturttum.Sol dizimi Dylan'nı bacaklarının arasına yerleştirerek; gömleğinin düğmelerini açmaya başladım.Ellerini mini elbisemin altına sokarak kalçalarımı sıkmaya başladı.

En sonda düğmelerini açıp gömleğini omuzlarından sıyıracakken beni tek kolu ve tek hamlesi ile beni altına alarak, üstüme çıktı.Gömleğini tek çırpıda omuzlarından sıyırıp, yere fırlattı.

Onu izlemek bile zevk veriyordu.

Attıktan sonra üstüme eğilip kendisini bacaklarımın arasında yerleştirdi.Erkekliğini bilerek hissettirmeye çalışıyordu.Zevk veriyordu bana.Ellerimi çıplak sırtına götürerek onu kendime daha fazla bastırdım.

Ağırlığını ve erkekliğini bana bastırdığı için inlemelerim yükseliyordu.

Kafasını boynuma gömerek öpmeye başladı.Kafamın yanına sabitlemiş olan sağ elini mememe götürerek okşamaya başladı.Gittikçe altında kıvranıyordum.Ve hareket edemiyordum.

LONELINESS | DYLAN O'BRIEN FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin