''NE'' diye bağırdı Drew.
Tanrım.. gel de açıkla şimdi durumu.
Kahretsin, Tei.
''Hamileyim,Drew'' dedi istifini bozmayan Nega.
Drew anında ayağa kalktı. Eli ayağına dolaşmıştı. Ama o halde bir kendisini dizginlemeyi başarabiliyordu. Bu çocuk idoldü...
''Şaşırdığın nedir?'' diye sordu hala ciddiyetini koruyan Nega.
Biz ise hala bozuntuya vermemiştik.Olayı izliyorduk.
Kaos...
''Ciddi değilsin, dimi??'' diye sordu meraklı ve endişeli ses tonuyla.
''Değilim.'' diyerek en sonda şakayı uzatmadan tek kelimesi ile bozmuştu.
Nega ve Drew hariç hepimiz kahkaha atıyorduk.
Drew ise yavaş adımlarla ve ürkütücü bakışlarını Nega'nın gözlerine kilitlemiş şekilde yanına doğru yürüyüp kulağına bizim duyabileceğimiz şekilde fısıldayarak;
''İstersen bunu yapabilirim.Ama bir dahakine bunu ''şakasını'' yapamazsın.'' diye konuştu.
Nega'yı ilk kez nutku tutulmuş şekilde görüyordum.
Bir anda ayağa kalkıp,Drew'in kolundan tutup salondan çıkararak odasına götürdü.
Has siktiir...
...
Yaklaşık 15 dakika sonra salona, yanımıza geldiler. Hiç bir şey olmamış gibi sohbete devam etmeye başladılar. Neler olduğunu köpek gibi merak etsek de kurcalamamıştık.
''Hadi aldıklarımızı deneyelim.'' diye konuştu bir anda Poei.
''Aynen!'' diye heyecanlı bir ses tonuyla katılmıştı ona Tei.
Hepimiz ayaklanıp odaya, aldıklarımızı denemek için gittik.
Ben, su mavisi mini bir elbise tercih edip beyaz,topuklu ayakkabı tercih etmiştim. Tei ise pembeden şaşmayarak tiril tiril,omuz dekolteli bir yaz elbisesi tercih edip, ayakkabı olarak ise kahverengi dolgu topuk sandalet almıştı. Poei ise beyaz,düz bir elbise tercih edip, ayakkabı olarak ise rugan terlik almıştı. Nega ise yavru ağzı ceket elbise tercih edip, ayakkabı olarak ise siyah bağcıklı topuklu ayakkabı almıştı.
KIyafetlerimizi deneyip, salona geçtik.
Hepimizi tek tek süzüp ıslık çalmıştı.
Fotoğrafımızı zorla Drew'e çektirmişti Tei.
...
Akşam yemeğini yeyip, biraz sohbet ettikten sonra Nega'nın evinde kalmaya karar verdik. Drew de kalmıştı.
Tei,Poei ve ben misafir odasında kalmaya karar kılınırken, Drew ve Nega ise, Nega'nın odasında kalmaya karar verilmişti.
Hınzıırlaaar.
''Ya misafir odasında kalamam ben.'' diye sızlandı Tei.
''Neden?'' diye sordu Nega.
''Gece bizim odaya da ses gelecek. Uykumu tam alamadığım da gün içinde rahatsızlanıyorum'' dedi Tei dalga geçer gibi.
Nega kocaman bir oflama ile dikkatini onun üstünden çekip Drew'e vererek;
''Hadi, uyuyalım artık. Yarın erkenden kalmamız gerek.'' dedi.
Haklıydı.
Toparlanıp odalara dağıldık.
...