16•

1K 96 180
                                    

Petra, tedirgince doktora baktı.
"Bir sorun mu var?" Diye sordu.

"Kan ve idrar testi temiz çıktı. Ancak yine de isterseniz bir kadın doğumla konuşun."

"Bakın Doktor Bey, bu kızın uzun zamandır bulantıları var. Bana iyi bir durum gibi gelmiyor."

"Fakat bu gayet normal. İlk haftalarda genelde bulantı çok olur."

"İ-ilk hafta mı?" Dedi Petra, gözleri heyecanla açılmıştı." Bir saniye, neyin ilk haftası?"

"Arkadaşınızın hamile olduğunu bilmiyor musunuz?" Diye sordu Doktor." Arkadaşınız hamile, bu yüzden mide bulantısı var."

"Bunu o bile bilmiyor!" Dedi gülerek Petra." Tanrım, ilk öğrenen benim bu çok heyecanlı."

Doktor, ona tuhaf tuhaf baktıktan sonra tebessüm etti.
"Yukarıya çağrı bırakacağım. Kadın doğum doktoru Sakura benim bir arkadaşım olur, arkadaşınıza onun bakması iyi olacaktır."

"Teşekkür ederiz!"

"İyi günler."

Murao, iki çay alarak Petra'nın yanına gelip çaylardan birini uzattı.
"Sonuç çıkmış mı? Doktorla konuşurken gördüm seni."

"Kadın doğuma gözükmen gerektiğini söyledi. Ultrasonla da bir kontrol yapılacakmış."

"Buna ne gerek var ki?"

"İdrar ve kan yetmiyor sanırım, doktordan iyi mi bileceğiz Murao?"

"Yani, doğru söylüyorsun." Çayından bir yudum aldı." Çayı bitirseydik bari."

"Hadi!"

"Peki peki..."

Asansöre binerek üst kata çıktılar.

Petra, etrafta gözlerini gezdirerek, kapıların üzerinde yazan isimleri okudu. Sonunda Bayan Sakura'yı bulduktan sonra Murao'yu çekiştirerek kapıyı tıklatıp içeri girdi.

"Merhaba."

"Merhaba, buyrun. Bayan Ackerman sanırım?"

"Evet, doğru." Dedi Murao." Benim."

"Pekâla, lütfen uzanın Bayan Ackerman."

Murao, elindeki çayı Petra'ya verdikten sonra sedyeye ilerledi.

"Bulantılarınız ne kadardır devam ediyor demiştiniz?"

Murao, sedyeye uzanıp göbeğini açtı.
"Bir haftadır kadar. Ancak ilk kez bugün kustum. Mevsim değişikliğinden olduğunu düşünüyorum."

"Peki başka herhangi bir şey oldu mu?"

"Hayır, sanırım..."

"Kendisi daha evvel yemediği şeyleri yemek istemeye başladı. Ayrıca ortamda olmayan yemeklerin kokusunu da alıyor." Diyerek Murao hakkında bilgi verdi Petra.

"Öyle mi?" Diye sordu Doktor, tebessüm ederek.
Murao'nun karnına bir jel döktü.
"Bunu neden söylemediniz?"

"Önemli bir şey olduğunu düşünmediğimden. Üzgünüm, söylemem gerektiğini bilmiyordum."

"Buradan fark ettiğime göre vücudunuzda çok hafif şişkinlikler oluşmaya başlamış."

"Şüphelendiğiniz şeyi anlıyorum, ancak test yaptım ve negatif çıktı."

Doktor, gülerek ekrana baktı.
"Bazen testler doğru yanıtlar vermez."

"Ne demek istiyorsunuz?" Diye sordu şaşırarak Murao.

BOXER.||Ackerman.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin