"Dışarı çıkman iyi mi? Tehlikeli olabilir." Dedi Petra, Murao'ya şüpheyle bakarak." Ya da dur... Levi'ın bundan haberi var mı?"
Murao, suçlulukla gülümsedi.
"Söylemezsin, değil mi?""Murao!"
"Ama ne yapayım!" Dedi bıkkınlıkla." Çok sıkıldım ve bunu ne zaman söylesem evi dolasabilecegimi söylüyor..." diye mızmızlandı.
"Aaah..." dedi Petra, gözlerini devirerek." Çok yaramazsın."
Girdikleri cafe de, bir masaya geçip oturdular. Petra, çantasını omzundan çıkararak, Murao'ya döndü ve gülümsedi.
"Ee, isim düşündünüz mû?""Cinsiyetleri belli olunca düşüneceğiz." Dedi Murao, elini masaya koyarak.
"Levi, onlara kirazlar diye hitap ediyor.""Kirazlar mı?" Dedi kıkırdayarak Petra." Neden kiraz?"
"Çünkü kirazlar bir sapta iki tane oluyor, sanırım buradaki sap ben oluyorum."
Petra, kahkaha atarak arkasına yaslandı.
"Hoş geldiniz, efendim. Ne alırdınız?" Diye sordu masalarına yaklaşan garson.
"Şimdilik çay içelim, nasıl olur?" Diye sordu Petra, Murao'ya.
"Olur, bana uyar."
Garson, siparişlerini aldıktan sonra masadan çekildi.
"Peki ya o günden sonra Tiana'yı gördün mü?"
"Tiana?" Diye sordu Murao, omuz silkerek." Hayır, tekrar Amerika'ya dönse hoş olurdu."
"Bela gibi kız." Dedi Petra, gözlerini devirerek." Nasıl bir insan liseden bu yana hâla Levi'ın peşinde olabilir?"
"Sanırım onun gibi bir insan." Dedi Murao, arkasına yaslanarak." Şaka gibi..."
"Peki sizin aranız şuan nasıl?" Diye sordu Petra, gülerek." Nasıl davranıyor?"
"Güzel, her şey çok iyi." Dedi tebessüm ederek Murao." Hatta bazen gerçek olduğuna inanamıyorum. Geçen gün, aylar önce yapmamız gereken bir konuşmayı yaptık. Her şey yerine oturdu. Mutluyuz, çocuklarımızı bekliyoruz."
"Her şeyin yoluna girmesine sevindim." Dedi Petra, yanağını eline yaslayarak." Bu ekşınlı hayat beni çok yormuştu."
"Bir de bana sor..." dedi Murao, gözlerini devirerek." Neler çektiğimi bir ben biliyor bir de Tanrım."
Yaklaşık bir yarım saat sonra, hoşta olmayan bir sürprizi karşılarında bulmuşlardı.
"Yine karşılaştık."
Masaya oturup, Murao'ya dönüp gülümsedi.
"Naber Murao?"Murao, iç çekerek tekrar gözlerini devirdi.
"Sen benim hangi hatamın cezasısın acaba...""Pekâla, masaya oturacak yüzü nereden buldun?" Diye sordu, Petra.
Tiana, bileğindeki lastik tokayla sarı saçlarını toplayıp gülümsedi.
"Canım istedi."
Saçlarını topladıktan sonra Murao'ya bakıp sırıttı.
"Ee prenses, peri masalında yaşamaya devam mı?""Sanırım sen de hikayenin kötü karakterisin."
Petra, kıkırdamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOXER.||Ackerman.
Short Story•Anime'de olan bir ship kurgusu değildir. Ereri veya Riren ya da RivaMika olmayacak.