17•

1.1K 103 159
                                    

"Merhaba, acaba hediye kutuları ne tarafta sorabilir miyim?"

"Düz ilerleyin, üçüncü sağ da."

"Teşekkür ederim."

İçeri Petra ile girerek, etrafa bakınıyorlardı.

Adamın dediği yere gittikten sonra, boy boy hediye kutusu görmüştü. Birbirinden güzel kutulara bakarken, hangisini seçeceğini bilemiyordu.

"Kararsız mı kaldın?"

Başını sallamakla yetinmişti Murao.
Yüzünde bir türlü silemediği gülümsemesi vardı.

"Pekâla, ikisi de kız da olabilir erkekte. Bence bu yüzden mor renkte olanı al."

"Di mi?" Dedi Murao, kadife hediye kutusunu alarak tebessüm etti." Çok heyecanlıyım."

"İlk defa hamilelik haberi vermiyorsun oysa." Dedi Petra gülerek.

"Evet ama ilişkimizde bir şeylerin geliştiğini düşünmeye başladım, bu da beni heyecanlandırmaya yetiyor."

"Öyle değil mi? Sahiden senin üstüne daha çok düşmeye başladı."

"Evet!" Dedi Murao neşeyle." Pekâla bunu alıyorum."

Kutuyla beraber kasaya ilerledikten sonra bozukluk vererek kutuyu almış bulundu.

"İçerisine ne koyacaksın?"

"Şekerleme sevmiyor, bu yüzden olmaz. Hoş, bunu en son lise de yapmıştık zaten. O yüzden, ah bir dakika!" Dedi heyecanla. Petra'ya döndü.
"Ben berbat bir eşim."

"Yine ne oldu?" Diye sordu şaşkınlıkla.

"Bugün onun doğum günü ya Petra!"

"Has..." eliyle ağzını kapatmıştı." Bunu ben ve Oluo'da unutmuştuk."
Sırıttı.
"Ama iyi yanından bak."

"Huh?"

"En güzel doğum günü hediyesini vereceksin."

"Evet." Dedi gülümseyerek." Doğru söylüyorsun."

"Aralığın bitmesine az kaldı."

"Evet ve bu hava da üstüne bir şey giymeden dışarı çıkan bir eşe sahibim..." diye homurdandı Murao." Belki de ona kazak almalıyım."

"Kazak, evet kazak iyi fikir."

Hemen yandaki mağazalardan birine girerek Petra ile birlikte Levi'ya hediye bakarken bulmuşlardı birbirlerini.

Petra, Oluo'ya Eld ve Gunther'a Levi'ın doğum gününü haber vermeyi ihmâl etmemişken, Erwin çoktan balayını bitirerek geri dönmüştü bile.

Öğleden beri hediye bakıyorlardı ve seçmek çok zordu. Çünkü ne yazık ki Levi; aldığı hediye olmasına rağmen seçici bir insandı.

Sonunda Murao, ona siyah bir kazak aldıktan sonra gözü bebek kıyafetlerine ilişti.

"Beklesene bir dakika," diyerek Petra'ya seslendi.

Bebek reyonuna girerek, kıyafetlerin üzerinde 'Hi Dad!' Yazılı iki tulum aldı.
İkisini de mor renkte almıştı.

Kasada ödedikten sonra, onu da aldığı kadife kutunun içine koyup üstüne de ultrason fotoğrafını koydu.

"Nedense çok heyecanlandım! Peki mor kutuyu ne zaman vereceksin?"

"Gece, herkes gittikten sonra."

"Ama neden? Diğerleri de bilmeyi hak ediyor."

"Evet, bu doğru. Ancak özel bir ân da söylemek istiyorum. Daha sonra tekrar toplandığımız da muhakkak herkese söylerim."

BOXER.||Ackerman.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin