6.ХАРРИ БОЛОН ЖИННИ ПОТТЕРИЙН ГЭРАЛБУС унтаж чадахгүй байлаа. Тэр шатны хамгийн дээд талд суугаад дор сонсогдох хоолойг чагнаж байв. ХАРРИ тайзан дээр гарч ирэхээс өмнө бидэнд түүний хоолой
сонсогдов. Дугуйтай сандал дээр суусан хөгшин эр болох АМОС ДИГГОРИ түүнтэй хамт явж байлаа.
ХАРРИ: Амос, би ойлгож байна, үнэхээр гэхдээ би яг одоо амарч байна бас
АМОС: Би Ид шидийн яаманд уулзалт товлох гэж хичээсэн. Тэд "Өө, ноён Диггори, бид таны уулзалтыг харцгаая л даа, 2 сарын дараа л хүлээн авах боломжтой юм байна" гэж хэлсэн. Би хүлээсэн, маш эелдэгээр.
ХАРРИ: тэгээд манай гэрт шөнө дунд ирсэн хүүхдүүд маань хичээлийнхээ шинэ жилд явахад бэлэн болоод байхад шүү энэ зөв биш.
АМОС: Хоёр сар өнгөрсөн, би шар шувуу хүлээн авсан, "Ноён Диггори, үнэхээр харамсалтай байна, гэхдээ ноён Поттер хойшлуулшгүй ажлаар эзгүй байгаа тул таны уулзалтыг дахиад 2 сараар хойшлуулах хэрэгтэй болох нь." Тэгээд энэ дахиад л давтагдаад байна, дахин дахин.. Та намайг хөөж байна.
ХАРРИ: Мэдээж, би тэгээгүй. Би зүгээр л, Ид шидийн хуулийг албадан хэрэгжүүлэх хэлтсийн даргын хувьд, би хариуцлагатайгаар...
АМОС: Таны хариуцлага хүлээх олон зүйл бий.
ХАРРИ: Уучлаарай?
АМОС: Миний хүү, Седрик, чи Седрикийг санаж байна уу?
ХАРРИ (Седрикийн тухай дурсамж түүнийг шархлуулна): Тийм ээ, би таны хүүг санаж байна. Түүнийг алдсан нь...
АМОС: Волдеморт чамайг л хүсч байсан! Миний хүүг биш! Чи өөрөө хэлсэн, тэр "Илүү хүнийг ал" гэж хэлсэн гэж чи хэлсэн. Илүү хүн. Миний хүү, миний сайхан хүү, зүгээр л илүү нэгэн байсан.
ХАРРИ: Ноён Диггори, Седрикийн дурсгалд зориулж гаргаж байгаа хүчин чармайлтыг чинь би хүндэтгэж байна, гэхдээ...
АМОС: Дурсгал гэнээ? Би зөвхөн дурсгал төдийг сонирхохгүй байна цаашдаа ч үгүй. Би хөгшин хүн хөгшин, үхэж байгаа эр би энд чамаас түүнийг буцааж авчрахад туслаач гэж асуух гэж гуйх гэж ирсэн юм.
Харри гайхширан зог туслаа.
ХАРРИ: Түүнийг буцааж авчрах гэнээ? Амос, энэ боломжгүй.
АМОС: Яаманд Цаг хугацааны эрчлүүр байгаа, тийм биз дээ?
ХАРРИ: Цаг хугацааны эрчлүүрүүд бүгд устсан.
YOU ARE READING
Харри Поттер ба хараагдсан хүүхэд
Mystery / ThrillerЭнэ бол Харри Поттер цувралын сүүлийн анги бөлгөө.Бид өмнөх цувралуудаар Зөвхөн Харри Поттер болон Волдемортийн тухай уншсан.Харин энэ цувралаар Харригийн хүү Албусын тухай өгүүлнэ. (ЭНЭХҮҮ БОТИЙГ 𝐻𝒶𝓇𝓇𝓎 𝒫𝑜𝓉𝓉𝑒𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝒮𝑒𝒸𝓇𝑒𝓉𝓈 хуудас...