4.ХОРИОТОЙ ОЙН ЗАХАД
Албус, Делфи хоёр саваагаа бэлэн барин, өөд өөдөөсөө харан зогсоно.
АЛБУС: Экспеллиармус!
Делфигийн саваа агаарт шидэгдэв.
ДЕЛФИ: Чи одоо чаддаг болсон байна. Сайн хийж байна шүү.
Тэр саваагаа Албусаас буцаан авлаа.
/Гоёмсог хоолойгоор/ "Чи зэвсэггүй болгохдоо үнэхээр гаргууд юм аа, залуу эр минь" АЛБУС: Экспеллиармус!
Түүний саваа дахиад л шидэгдэв.
ДЕЛФИ: Эцэст нь бид ялагчтай боллоо.
Тэд гараа цохив.
АЛБУС: Би шившлэгтээ хэзээ ч сайн байгаагүй.
Скорпиус шатны доор сууж байв. Тэр найзынхаа охинтой ярилцахыг харах бөгөөд нэг хэсэг нь түүнд таалагдаж, бас нэг хэсэг нь таалагдахгүй байлаа.
ДЕЛФИ: Би ч гэсэн муу байсан, дараа нь гэнэт л амжилттай болж эхлэсэн. Чи ч бас тэгэх байх. Би одоо ч гэсэн сайн шулам биш, харин чи үнэхээр сайн шидтэн болох байх аа, Албус Поттер.
АЛБУС: Чи миний хажууд байж, илүү ихийг зааж өгөөрэй... ДЕЛФИ: Тэгэлгүй яахав, бид найзууд, тийм биз дээ? АЛБУС: Тийм ээ, тийм, найзууд. Гарцаагүй.
ДЕЛФИ: Гайхалтай. Виззо!
СКОРПИУС: Виззо гэж юу гэсэн үг юм?
Скорпиус шийдэмгийгээр урагшлав.
АЛБУС: Шившлэг амжилттай боллоо. Би дажгүй суурь тавигдлаа гэх гэсэн юм, би чадсан.
СКОРПИУС /тэдэнтэй нэгдэхийг хичээн, урам зоригтойгоор/: Би сургууль руу явах зам олсон. Сонсооч, энэ амжилттай болно гэдэгт итгэлтэй байна уу...
ДЕЛФИ: Тийм ээ!
АЛБУС: Энэ бол гайхамшигтай төлөвлөгөө. Седрикийг алуулахгүй байх нууц бол түүнийг Гурван Шидтэний Тэмцээнд ялуулахгүй байх. Хэрвээ тэр ялахгүй бол, тэр алагдахгүй.
СКОРПИУС: Би наадахыг чинь ойлгож байна, гэхдээ...
АЛБУС: Бид эхний даалгавар дээр түүний сайн байх боломжийг нь сүйрүүлэх хэрэгтэй. Эхний даалгавар бол луунаас алтан өндөг авах. Седрик лууны анхаарлыг яаж сарниулсан бэ?
Делфи гараа дээш өргөхөд, Албус инээмсэглэн түүн рүү харав. Тэд бие биенээ үнэхээр сайн ойлгож байлаа.
YOU ARE READING
Харри Поттер ба хараагдсан хүүхэд
Mystery / ThrillerЭнэ бол Харри Поттер цувралын сүүлийн анги бөлгөө.Бид өмнөх цувралуудаар Зөвхөн Харри Поттер болон Волдемортийн тухай уншсан.Харин энэ цувралаар Харригийн хүү Албусын тухай өгүүлнэ. (ЭНЭХҮҮ БОТИЙГ 𝐻𝒶𝓇𝓇𝓎 𝒫𝑜𝓉𝓉𝑒𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝒮𝑒𝒸𝓇𝑒𝓉𝓈 хуудас...