Slabá chvilka před odjezdem - (Hermiona)

93 8 0
                                    

Radši předem varuji kde koho, kdo by toto mohl číst, že to nejspíš bude obsahovat prvky 15+ a výš, tak bych byla ráda, aby ti mladší radši odlezli někam stranou, pokud o to nebudou mít zájem, což nejspíš i tak bude, ale pak se nedivte, že jste nedostali varování předem, že by se něco mohlo stát nevhodného pro mladší jedince, kteří to prý údajně znát ještě nemají, přitom realita je leckdy stejně jiná, než cokoliv jiného z fan kolonky.

Nehodlám tu potom číst komentáře typu "Ale to je nechutné"

"Tohle není pro děti vhodné!" 

a podobné tlachy a žvásty. 

Jako samo už může být od toho názvu jasné, co by se tak mohlo dít, a krom toho veškeré své příběhy mám zařazené do kategorie pro dospělé a ne nějaké pětileté kid jedince a podobnou jejich kategorii.

Vždy předem varuji, že se tam může objevit to nebo tamto, co by jiné mohlo popudit, a to ať v popisu příběhu samotného nebo někde u úvodu do děje, či během kapitol, tak to laskavě berte na vědomí, že to varování tu vysláno bylo několikrát do éteru :)

Netvrdím že se může něco přeci jen stát, ale ani to nevyvracím, tak to berte na vědomí, jinak pak dveře jsou tamtím směrem -> -> nebo tím druhým.

Krom toho nejsem expert na popisování lechtivých nebo milostných scén, takže mi nedělá problém to i jen nějak nastínit a pak to i přeskočit dál ;) Ono to je jak pro dobro ostatních tak i pro to moje, takže je možné, že peroxid nebude třeba brát jakožto záchrana před nějakými úchyl výjevy a podobně :) ;) Od toho jsou tady troll příběhy jiných expertů a šílenců, díky temná strano Síly, že k nim nepatřím, ty mě vždy ochráníš :D

...................

........................

Na jistý moment jsem se ve své chůzi pozastavila. Dostala jsem menší strach, ten potom přešel ve výčitky.

~Ale co když o to nebude opravdu stát co potom?~

~To byla celá ta moje snaha marná, od samého začátku ke konci?~

~Ne..takhle to nesmím nechat zajít, když jsme vařily ty lektvary tak chvíli protestoval, ale potom se podvolil. Vždyť když byla ta chvíle klidu, tak jsme byli spokojení, no a pak to došlo k tamtomu, tedy skoro k tomu. A taky mu to nijak nevadilo, spíš mi to přišlo, že se opravdu do toho chtěl zapojit, dokud jsem mu neutekla pryč z držení.~

~Určitě, musí ke mě mít nějaké hluboké city, jinak by to nedělal, ne jen tak z ničeho nic.~ setnu tedy ruce v pěsti, nahodím mírný úsměv od ucha k uchu, a opět se rozejdu směr místo, kudy se dostanu k jeho kabinetu. Sotva si všimnu, že mě někdo cestou k němu sleduje, pak mě ale zadrží něčí hlas.

"Kam tak chvátáš?" řekne mým směrem ženský hlas, tak se na tu dotyčnou otočím.

"Ahh Pansy to jsi jen ty."

"A koho jiného si čekala?"

"Já ani nevím."

"Tak kam to máš namířeno? Snad ne do sklepení?"

"A když ano, co s tím naděláš? Potřebuju se na něco zeptat profesora Snapa."

"Nechtěla si říct Severuse?"

"To je jaksi jedno, jak ho teď oslovuju, odpověď si dostala."

"To jo dostala, však v pohodě."

"A co od něj čekáš že ti řekne nazpět, až se ho na to cosi zeptáš?"

"Tak to netuším, ale to je čistě naše věc a ne tvá, co kdyby si šla za Blaisem a ostatními, možná budou mít nějaké novinky o Dracovy."

Vždycky jsem byl s vámiKde žijí příběhy. Začni objevovat