28.

627 39 13
                                    

- Może masz rację, ale to nie zmienia faktu, że powinniśmy gadać o Seungmin'ie, a nie o Han'ie. - powiedziała specjalnie. No zatłuke ją kiedyś.

- No i co ty chcesz o nim mówić? - zapytałem naburmuszony i napiłem się łyka wina.

- Muszę znaleźć jego Instagrama, żeby was zeswatać. - uśmiechnęła się dumnie, zabierając mój telefon. No i po co ja jej mówiłem jakie mam hasło? No po co? Głupoty nie wyleczysz już.

Siedziałem z dziewczyną i śmialiśmy się z wszystkiego. Wino się skończyło dość szybko, ale nie ma co się dziwić. Dwie Drama Queen w jednym pokoju nie świadczy nic dobrego. W ten sposób zrobiliśmy sobie pokaz mody, puszczając muzykę z Titanica. Nie przeszkadzało mi to kompletnie; nawet nie miało co przeszkadzać. Jedynie brakowało pewnej wiewiórkowatej osoby, której imienia nie wypowiem, gdyż zdradziła nas ta osoba.

Blondynka śmiała się jakby ją opętało, a to tylko dlatego, że ubrałem spodenki mojej mamy, jakiś crop top i szpilki. Moje sexy body wyglądało cudownie. Sesja zdjęciowa mnie nie ominęła, a połowa tych fotek została wstawiona na Insta dziewczyny. Ona miała to samo, tylko że ubrała jakieś moje dresy z dziurami na kolanach, kolorowe skarpety i buty na obcasie i do tego jeszcze tunika. Z włosów zrobiła jakiś huragan i założyła okulary w serduszka. My to powinniśmy zostać projektantami mody. Bylibyśmy bogaci.

Przed godziną pierwszą w nocy, Yuna wymyśliła, że idziemy ugotować budyń. No pomysł pierwsza klasa i gdyby nie to, że byliśmy pijani, bo zabraliśmy wino mamy z szafki, to byłoby to łatwiejsze. Ostatecznie, gdy rozlałem mleko i się popłakałem z tego powodu poszliśmy z powrotem do mojego pokoju. Często akurat zdarzało nam się zachowywać w ten sposób, a to tylko dlatego, że tylko ja i Yuna jesteśmy tak zjebani.

Jakoś kilkanaście minut później usłyszałem dzwonek do drzwi. Kto do jasnej cholery dzwoni do kogoś domu o tej porze?! Trzeba być zjebanym i pijanym, i zjaranym naraz!

Poszedłem do drzwi i otworzyłem je, wcześniej zaglądając przez wizjer. Trochę bardzo mnie zdziwiło to, kogo tam zobaczyłem.

--------------------

NIE
JA O TYM PAMIĘTAM CIĄGLE
ALE NIE MAM CZASU
nie bijcie
Jutro mam bierzmowanie i chce mieć twarz na miejscu
Amen

❤️~

My Universe || SeungJinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz