44.

499 29 0
                                    

Następnego dnia wstałem dość opornie. Mamy nie było już w domu, a dane komórkowe powróciły. Ja wiem, że tato z nią rozmawiał, bo mama nigdy nie odpuszczała tak łatwo. Tato był spoko. Szkoda tylko, że tak mało jest w domu i nie mogę z nim pogadać. Tak czy inaczej. Odzyskałem kontakt ze światem, a tym samym z nawet lepszym humorem wyszedłem z domu. Droga do szkoły była bez sensu, bo poszedłem z buta, zamiast iść na autobus. Co prawda z buta jest lepiej bo szybciej będę, a na transport bym musiał czekać jeszcze trochę i bym był na styk w szkole.

Gdy byłem na miejscu spotkał mnie niespodziewany gość, jakim był... KIM SEUNGMIN! Yeah! Nikt się nie spodziewał, że mój chłopak będzie czekał na mnie przed szkołą. To urocze z jego strony. Był ubrany podobnie do mnie. Miał białą bluzę i czarne jeansy. Jednak ja miałem czarne Conversy, a on miał zwykłe białe trampki. Włosy ułożone jak zwykle w małym nieładzie, ale wyglądał naprawdę słodko.

- Co się stało? - zapytał od razu, gdy bardziej przyjrzał się mojej twarzy. Racja, miałem siniaka, jednak zakryłem go podkładem. Jak on to zauważył?

- W sensie? Co miało się stać? - odpowiedziałem szybko pytaniem. Nie umiem kłamać i jestem w tym totalnie chuiowy. Wkurza mnie nieraz to, jak ludzie szybko ogarniają, że coś się ze mną dzieje.

- Twój policzek. Jest spuchnięty. - powiedział i położył delikatnie dłoń na moim policzku, gładząc go kciukiem. Jego dotyk był taki delikatny i czuły. Dlaczego nie spadłem z tych schodów wcześniej z nim? Tyle straciłem już.

- Wydaje ci się. Po prostu wpadłem na ścianę. - zaśmiałem się niezręcznie i złapałem jego dłoń, żeby się drążył więcej tematu.

Idąc obok Seungmin'a nie zwracałem kompletnie uwagi na innych. Jakby ich po prostu tam nie było. Słyszałem tylko głos młodszego i widziałem tylko jego. Jak jedna osoba potrafi tak bardzo zwracać na siebie moją uwagę? To niesamowite, że przy młodszym w końcu czuje się jakby to, co robię nie było komentowane w żaden sposób. Tak długo o tym marzyłem.

-------------------

Ja wszystko wiem
Przepraszam

❤️~

My Universe || SeungJinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz