1 TANITIM

17.5K 172 59
                                    

Merhaba ballarım yeni hikayemiz düzenlenmiş şekilde karşınızda. Çok bekletmeden bölüme geçmek istiyorum. Hepinizi öptüm sevdim iyi okumalar.

🌷

Mardin'de doğup büyümüş, okumak için İstanbul'a gelmiş genç bir kız... Her şey sıradan bir günde yolunda giderken, nereden bilebilirdi ki o anın tüm kaderini değiştireceğini? Şimdi ise gerçekler sadece bu dünyada değil, bildiği hayatın ötesinde bir yerde saklıydı.

Bir eve sipariş götürür, yalnız sipariş götürdüğü ev sahibi pekte tekin insanlar değillerdir. Kızı eskort yapıp pavyon pavyon satmak isterler. Kız bir şekilde ellerinden kaçıp kurtulur. Lakin tam her şey yoluna girdi kurtuldum derken bu seferde mafyanın eline düşer ve bir cinayet işler.

Olaylar iyice kötüye gitmiş ve her şey sarpa sarmıştır. Bu durumdan kurtulmaya çalıştıkça daha çok her şeyi mahveder. En sonunda çabalamaktan yorulur çünkü onun kaderi daha beşikteyken çoktan belirlenmiştir bile...

🌷

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır wattpaddeyim. Bu benim bilmem kaçıncı kitabım ilk kitabım başka hesapta ikinci kitabım başka hesapta üçüncü kitabım bu. Yani wattpadde 3 hesabım var. Sürükleyici bir hikaye olacak yaklaşık 1 senedir kafamda kurguluyordum ve sonunda yazmaya karar verdim. Okumaya başladığınız tarihi yoruma yazarsanız sevinirim. Umarım beğenirsiniz. İYİ OKUMALAR!!!

YASAK AŞK: DİLEMMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin