Selam arkadaşlar ben geldim😅
Bölümleri geç atıyorum diye şikayetler alıyorum bundan sonra anlaşma yapalım haftada bir kere bölüm atacağım❤️
Pazartesi günü bölüm attığım için yeni bölümü haftaya pazartesi atacağım bilginize🥰❤️
Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım nebileyimbenlolo 🥰
Bu bölüm benden sana gelsinAniden kapının açılmasıyla birlikte dudaklarımız birbirinden ayrılmıştı. Daha doğrusu onun dudakları benden ayrılmıştı. Çünkü öpüşlerine karşılık vermemiştim.
Kapıyı bile çalmadan aniden odaya kimin girdiğini çok merak ediyordum hızla başımı kapıya doğru çevirdiğimde gelenleri görmem vede şaşkınlıkla gözlerimin açılması bir olmuştu.
Gelenler polisti. Gerçi benimle ilgileri yoktu Mert vurulduğu için büyük ihtimal ifadesini almak için gelmiş olmalılardı.
Oturduğum yerden kalkıp Mert'e "ben dışarıda bekliyorum polisler gidince uğrarım yine" Mert'te tamam anlamında başını sallamıştıki, polis memurunun konuşmasıyla olduğum yerde kas katı kesilmem bir olmuştu.
"İpek Engin hakkınızda şikayet var bizimle karakola kadar geleceksiniz" duyduklarım korkmama neden olmuş. Korkudan elim titriyor alt dudağımı dişliyordum.
Ürkekçe Mert'te baktığımda oda şaşkınlıkla bana bakıyordu. Böyle birşeyin olmasını bekliyordum zaten. Hiç bir suç asla cezasız kalmaz bir gün herşeyin ortaya çıkacağını yakalanacağımı biliyordum ama bu kadar ani olunca çok korkmama neden olmuştu.
Ben tek kelime dahi etmezken Mert "ne şikayeti memur bey tam olarak" polis kısa ve net çıkan sesiyle "cinayet karakolda daha detaylı bilgi verilecektir zaten" belindeki kelepçeyi çıkartıp üzerime doğru gelmeye başlamıştı bile. Cinayet lafını duymam vücudumdaki tüm kanın çekilmesine neden olmuştu.
Ne zaman aktığını bile bilmediğim göz yaşlarım benden bağımsız bir şekilde akmaya devam ediyordu. Kurbanlık koyunlar gibi iki elimi öne doğru uzatıp soğuk metalin tenime temas etmesini bekledim.
Beklediğim temasta olmuştu. Tüm bedenim o soğuk temasla ürpermiş içim dahi titremişti. Dudaklarımdan sadece tek bir kelime döküldü "ben masumum" sesimde çok kısık vede güçsüz çıkmıştı.
Mert tek eliyle kolumu tutup "hiç bir şey konuşma ben avukatlarımı hemen yollayacağım onlar gelmeden sakın konuşma" tamam anlamında başımı salamakla yetindim. Mert hiç bir şey yapmasada bu dediği bile yetiyordu.
Odadan dışarıya çıktığımızda kızlar ağlayarak bana bakıyorlardı. Daha hayatım ne kadar berbat olabilirdi ki.
💫
1 HAFTA SONRA
yattığım yatağıma iyice sokulup etrafımdaki kadınlarının seslerinden biraz daha kurtulmak için yastığı kulaklarıma biraz daha bastırdım.
Ama ne kadar uğraşsamda kendi aralarında yaptıkları dedikodular, gülme seslerini bastıramıyordum.
Sonunda pes edip oflayarak yattığım yerden kalktım. Benim kalkmamla birlikte bir kaç göz üzerimde gezinsede sonunda bana aldırış etmeden konuşmalarına devam etmişlerdi.
Şimdi nerde olduğumu merak ediyorsunuz kesin. Ceza evindeyim. Koray o gün dediğini yaptı "o bir ölsün kurtuldum sandığın o hapse kendi ellerimle tıkayacağım" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK: DİLEMMA
Roman pour AdolescentsHızlıca beni kucağına aldığı gibi yatağa yatırdı. "Sen benimsin sadece benim bunu anla artık. Evli olupta karına dokunamamak nasıl bir duygu sen biliyormusun. Bitiriyor bu beni." Ben asla onun olmayacaktım korkarak gözlerine baktım. Ne yapacağımı hi...