Yeni bir bölümle daha karşınızdayım
Sizce kitap nasıl gidiyor?
Düşüncelerinizi merak ediyorum 🥰
Birdahaki bölümü ne zaman atarım hiç bilmiyorum. Oylar ve yorum yaparsanız çok ama çok mutlu olurum. ÎYÎ OKUMALAR☺️❤️
Bölüm benden sana gelsin cnm Papatyaolmayan güzel yorumların için çok teşekkür ederim 🥰❤️
"ooo bizim uykucu hala kalkmamış" birisi durmadan beni sallıyor, anlayabildiğim kadarıyla birşeyler söylüyordu.
"Ne derin uykun varmış be kızım kalk hadi" her ne kadar istemesemde yavaşça gözlerimi aralamıştım.
Karşımdaki kişinin karanlıktan yüzü tam net belli değildi. Birde uykudan yeni uyandığım için hala uyku sersemiydim.
"Ne var kimsin sen ya?" Sitemle kızıp, yorganı başımın üzerine çekip yeniden gözlerimi yumdum. Ama yanımdaki kişi buna izin vermeyip üzerimdeki tüm yorganı aniden astıldı.
Bu hareketiyle bende aniden sinirle yattığım yerden ayağa kalkıp, oturur pozisyona gelmiştim.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ya?" bunu dememle odanın ışığı yanmıştı. Gözüm karanlığa alıştığı için ilkin kamaşmış, sonradan ışığa alışınca gözlerimi yavaşça açmıştım.
Işığa alışan gözlerim şimdi etrafı daha net görüyordu. Karşımdaki kişi her zamanki gibi yine beni şaşırtmamıştı.
Savaş lacivert renk bir kot pantolon, onun üzerine bordo bisiklet yaka bir kazak giymiş. Saçları ise her zamanki gibi özenle yapılmış gibi duruyordu. Alnını hafifçe kapatan saçları ona ayrı bir hava katıyordu aslında.
Başındaki sargıyıda çıkarmıştı, sanırım iyiydi artık. "Savaş deli olduğunu neden her seferinde bana kanıtlıyorsun" iki kaşı yukarıya doğru kalkmıştı. "Seninle bir anlaşmamız vardı diye hatırlıyorum ayrıca evet deliyim ama senin delinim" oflayıp başımı yukarıya doğru kaldırdım.
"Anlaşmamızı biliyorum ama sabahın bu saatinde ne işin var burada?" Kolundaki lacivert renk kol saatine bakıp "saat 5 geç bile kaldım seni uyandırmak için" elinin birini düşünür gibi yapıp çenesine koydu "aslında 12'de kaldırmam gerekirdi seni" bunu alaycı bir tavırla söylemişti.
Bunu demesiyle,yanımda bulunan yastığı hızla alıp ona doğru fırlatmam bir olmuştu "çık git buradan dalgamı geçiyorsun birde 12'de kaldıracakmış mış oldu paşam tamam dediysem kölen olmaya tamam demedim" iki elini pantolonun ceplerine sokup "ben bilmem ya şimdi kalkar dediklerimi yaparsın yada unut anlaşmayı ayrıca dediğimin hala arkasındayım sen şiddete meğili birisin" diyerek odadan çıkıp gitti.
Bende arkasından yanımdaki diğer yastığı attım ama kapıyı kapadığı için yastık kapıya çarpıp yere düşmüştü. Oflayarak yataktan kalkıp banyoya gittim.
Banyoda rutin işlerimi haledip yeniden odaya geçmiştim. Dolaptan lacivert bisiklet yaka bol bir kazak onun altına ise açık mavi dar paça kot pantolon almıştım.
Bunları alıp banyoda üzerime giyinip, saçlarımı yukarıdan gelişi güzel bir at kuyruğu yaptım.
Şimdi hazırdım, çok beklemeden aşağıya indim. Ben şimdi inmesem biliyorum o beni zorla indirirdi. Veya hiç umruna bile takmayıp ağabeylerimin yanına götürmezdi.
Sadece bir gün ağebeylerimi görmek için bir gün ona ve onun eziyetlerine katlanabilirdim sanırım.
Aşağıya indiğimde, Savaş salondaki büyük koltuğun başlığına sağ kolunu koymuş, bacaklarını ise üst üste atmış bir şekilde benim gelmemi bekliyordu. Onu bu şekil görünce kendimi birden emir bekleyen bir hizmetçi gibi hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK: DİLEMMA
Genç KurguHızlıca beni kucağına aldığı gibi yatağa yatırdı. "Sen benimsin sadece benim bunu anla artık. Evli olupta karına dokunamamak nasıl bir duygu sen biliyormusun. Bitiriyor bu beni." Ben asla onun olmayacaktım korkarak gözlerine baktım. Ne yapacağımı hi...