Merhaba ballarım yeni hikayemiz düzenlenmiş şekilde karşınızda. Çok bekletmeden bölüme geçmek istiyorum. Hepinizi öptüm sevdim iyi okumalar.
🌷
Ben İpek, kısaca size kendimden bahsetmek istiyorum.
Aslen Mardinliyim, 20 yaşındayım. Sırf okumak için İstanbul'a geldim. Okumak, birçok kişi gibi benim de en büyük hayalimdi. Tabii ailem okumamı hiç istemedi, en çok da babam karşı çıktı. Anlamıyorum şu insanların kız-erkek ayrımını. "Sen kızsın, güzel otur, sen kızsın, dışarıda çok gezme, sen kızsın, çok sesli gülme, sen kızsın, hiçbir şey yapma." Onlara göre kız, ağır başlı, sessiz sedasız, hanım hanımcık biri olmalıydı. Ama ben böyle biri olmamı hiç istememiştim ve olmamıştım zaten. Annem sürekli kızardı yaptığım hareketlere. Annemi sinir etmiş olsam da, bu benim hayatım sonuçta. Tabi o benim bir tanemdi, bir şekilde hep gönlünü alırdım.Size biraz da ailemden bahsedeyim. Ben evin tek kızıyım, iki tane abim var: Baran ve Hazar. Okumamda en çok destekçilerim oldular ikisi. Yaşadığım yerde kızların okumasına hiç sıcak bakılmıyor, bir tek erkek çocuklarını okumak için şehir dışına yolluyorlar. Bu yüzden babamı ikna etmek çok zor oldu. 3 senedir İstanbul'dayım. 3 senedir ailemin yanına hiç gitmedim. Çünkü Mardin'e dönsem bilirim ki babam beni geri yollamaz. Sık sık abilerim ziyaretime gelir. En çok annemi, canımı özlemiştim, her gün telefonda görüntülü konuşur, bir nebze olsa hasret giderirdik.
İki tane de tatlı kız arkadaşım var. Üçümüz bir evde yaşıyoruz. İkisi de ortak bir lokanta işletiyor. Lokantada işlere yardım ediyorum bazen. Ailemin durumu iyi, bir işte çalışmama gerek yok, ben de bu yüzden yazları ve okuldan fırsat buldukça kızlara yardım ediyorum. Yeterince sanırım bahsettim kendimden. İşte bu benim ve başıma geleceklerin hikayesi...
🌷
Umarım karakterimizi beğenmişsinizdir. Hikayeye başlamadan kısaca hikâyenin karakterinden bahsetmek istedim. Sizi çok şaşırtacak bir kitap olacak, bundan emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK: DİLEMMA
Teen FictionHızlıca beni kucağına aldığı gibi yatağa yatırdı. "Sen benimsin sadece benim bunu anla artık. Evli olupta karına dokunamamak nasıl bir duygu sen biliyormusun. Bitiriyor bu beni." Ben asla onun olmayacaktım korkarak gözlerine baktım. Ne yapacağımı hi...