28 SAVAŞ

1.6K 74 162
                                    


Heyooooo ben geldim🥳🥳🥳

Evet uzun zamandır aranızda yoktum. Bunun için hepinizden özür dilerim🙃

Okuyucu sayısı çok güzel yanlız beğenme olsun yorum olsun çok düşük. 😓

Hep söylüyorum sizin en ufak yorumunuz beni yazmaya teşvik ediyor. 😉

Arada yaptığım gibi yeniden sınır koyuyorum. Yoksa kimse dikkate alıp beğenip yorum yapmıyor🤨

Bu seferki sınır

150 yorum
40⭐vote

Dolmanda sınır atmayacağım yeni bölüm bilğinize😒

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim canlarım

asenayaso
FosilKehribarkan
beyzacnm_
sevinn0
MERVEUYSAL774
SuDemireel
gul_bzkrt
nebileyimbenlolo

Bu bölüm benden sizlere gelsin hepinizin yorumulari okadar tatlıydıki bir seçim yapamadım ❤️❤️







"Kardeşim sen ölmeyeceksin beni yalınız bırakmayacaksın" kimi zaman patronu, kimi zaman arkadaşı, kimi zaman abisi ve şimdide kardeşi olan Savaşın arkasından çaresizce feryat ediyordu.

Ailesini kaybettikten sonra tek ailesi, tek sırdaşı Savaş olmuştu. Uzunca koridoru geçip en sonunda alt kattaki lüks aracın yanına ne zaman geldiğini bile bilememişti. 

Kardeşinin ağır bedeni o an Koray için sanki bir kuş misali çok hafif gelmişti.

Şu an tek tesellisi  bu evi almış olmalarıydı. Eğer şimdi bu gizli geçit olmasa Koray'da Savaş'ta oracıkta çoktan ölmüştü bile.

Gerçi Savaş'ın durumuyla ilgili hiçbir şey bilmiyorduda. Tek bildiği nabzının yavaş attığı ve onu biran önce hastaneye yetiştirmesi gerektiğidi.

Kardeşini omuzundan yere indirip. Yavaşça yere yan yatırdı. Hiç vakit kaybetmeden arabanın arka kapısını açıp, tekrardan Savaş'ın yanına koştu.

Kardeşinin ondan ağır olmasına rağmen tek seferde kucağına aldığı gibi hemen arabanın arka koltuğuna yavaşça yatırdı.

Bir taraftanda kanayan yarasına ceketiyle baskı uyguluyor kanamasını durdurmaya çalışıyordu.

Biraz daha bu şekil oyalanırsa kardeşi vurulmadan değil kan kaybından ölecekti. Koşarak garaj kapısının ordaki kırmızı düğmeye basıp kapıların açılmasını sağladı.

Dışarısı temiz ve kimseler yoktu. Tahmin ettiği gibi burada olacaklarını beklemedikleri için kimsecikler yoktu etrafta.

Geçit kaldıkları evin hemen ilerisindeki büyük garaja açılıyordu.

Hızla gaza bastığı gibi Savaş'ın kendisine ait olan Özel Hastanesi'ne doğru sürmeye başladı.

Bir taraftanda telefonundan hastane doktorunun numarasını bulmaya çalışıyordu.

YASAK AŞK: DİLEMMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin