Yeni bölümle karşınızdayım arkadaşlar.
Söz verdiğim gibi pazartesi günleri atıyorum bölümleri.
Ben sözümü tutuyorum lütfen sizde oy verip yorum atmayı çok görmeyin ❤️
Bu bölüm benden sana gelsin cnm
asenayaso güzel yorumların için teşekkür ederim🥰❤️
🥀
Dudaklarımdan sesizce onun ismi döküldü "Koray"
Karşımda iyice yayılarak oturup "Koray ya beklemiyordun beni degilmi? Yoksa burada böyle masum masum günlerin geçip gidecek ve benden kurtulacağınımı sandın. O gün sana dediklerimi unuttun galiba?" Gözlerinde büyük bir nefret vardı.
Sağ bacağını sol bacağının üzerine atıp iki kolunuda sanki buranın ağası benim der gibi yanındaki sandalyelerin üst kısmına atmıştı.
Aklınca böyle yapıp benden üstün olduğunu kanıtlamaya, beni korkutmaya çalışıyordu.
Duruşumu iyice dikleştirip "ne istiyorsun benden?" Sesim gayet düz ve net çıkmıştı.
Koray'a üsten bakışlar atıyor tepkilerini milimi milimine ölçüyordum. "Bu olanların hiç birinde suçum olmadığını biliyorsun burada sadece öldürdüğüm kadının cezasını çekiyorum."
Koray başını iki yana sallayıp "cezamı? Cidden burada geçirdiğin zamanın bir ceza olduğunumu düşünüyorsun?" Alay ederce kahkaha atıp, aniden iki eliyle sertçe masaya vurması bir olmuştu.
Bu ani çıkışını beklemedigim için korkup yerimde sıçramama neden olmuştu.
"Senin cezanın kısa bir ön hazırlamasıydı bu. Asıl cezan buradan çıkınca başlayacak. Ha buda 8 yıl sonra sanma iki gün sonra buradan çıkıyorsun. O çok seni seven Mert'in, abilerin bile seni buradan kurtaramadı ama ben iki günde çıkartıyorum bak seni buradan"
İki kolumu önde birleştirip bir ayağımıda hafifçe öne doğru atıp bilmiş bir tavır takındım. Beni ağabeylerimden vurup aklınca alt etmeye çalışıyordu. Ondan aşağı kalmayıp.
"Çok sevdiğin abin öldü demek ondan kurtuldum ya senin bu boş tehtitlerinin hiçbiri umrumda bile değil. Zaten benim hayatımı bitirdiniz burada ettiğin bir iki lafla korkacağımımı sandın?"
Tam arkamı dönmüş odadan çıkmaya hazırlanıyordum ki dediği kelimelerle olduğum yerde dura kaldım "şimdi bu şekil atarlan bakalım iki gün sonra görürüm ben seni. Şimdikten senin için onlarca adam sıra bekliyor senin sayende en çokta pavyon sahipleri karlı çıkacak. Bakarsın belkide ilk müşterin" dedi ve sustu.
Hızla ona doğru dönüp "kes o lanet çeneni tek kelime daha et senin dilini koparırım duydunmu beni? Sahibi ne ki iti ne olsun sizden de anca böyle bir alçaklık beklenir"
Sinirle odadan dışarıya çıkıp kapının hemen ilerisinde beni bekleyen az önceki gardiyanın yanına gittim.
"Hemen koğuşuma götür beni"
Kolumdan tutup "konuştunmu onunla? Söyledinmi? Ailemden uzak dursun" kolumu sertçe astılıp
"Götün yiyorsa git kendin söyle içerde"
Hafifçe sırtımdan itekleyip "yürü Allah'ın cezası yürü"
Artık onlar sayesinde konuşmam bile bozulmuş, bu kelimelerin benden çıktığına bile inanamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK: DİLEMMA
Teen FictionHızlıca beni kucağına aldığı gibi yatağa yatırdı. "Sen benimsin sadece benim bunu anla artık. Evli olupta karına dokunamamak nasıl bir duygu sen biliyormusun. Bitiriyor bu beni." Ben asla onun olmayacaktım korkarak gözlerine baktım. Ne yapacağımı hi...