•1•

7K 567 553
                                    

Şuan heyecanlandım. Umarım sizin yüzünüzü kara çıkarmam ve beğenirsiniz. Sizi seviyorum❤

Beğenirseniz etrafınıza ya da takipçilerinize önerirsiniz değil mi? Çok mutlu olurum.

Başlayalım bakalım.

Keyifli okumalar:)

...

1 yıl önce

Her zaman ki gibi kütüphanedeydi Seungmin. Meraklı ve zeki biriydi.

Raflarda göz gezdirirken gözü birşeye takıldı. Bu kitap ilgisini çekmişti. Hemen eline aldı kitabı. Bir yere oturarak sayfalarını inceledi. Vampirler ile ilgiliydi bu kitap. İşte şimdi daha çok ilgisini çekmişti.

Okuduğu her bir sayfa ötekinden daha inandırıcı geliyordu. Sayfalarda göz gezdirirken telefonuna gelen bildirim sesiyle dikkati dağıldı. En yakın arkadaşı Felix ona mesaj atmıştı.

Felix
Seungmin neredesin?

Seungmin
Kütüphanedeyim. Ben de seninle konuşmak istiyordum.
Buraya gelebilir misin?

Felix
Canım sıkılıyor zaten. Geliyorum.

Mesajı aldıktan sonra Seungmin buna benzer kitaplar aramaya gitti. Bunun gibi 2 kitap daha buldu.

Bu 3 kitabıda satın almalıydı.

Yanında hissettiği bedenle kafasını oraya çevirdi. Felix merakla ona bakıyordu.

"Bu kitapları alıp bana gidelim."

Çilli olan kafasını sallayıp ayaklandı.

Seungmin kitapların parasını ödetikten sonra evine doğru yola koyuldular.

***

Şimdiki zaman

"Bence ben daha hızlıyım!"

"Beni geçebileceğini düşünüyorsan, yanılıyorsun!"

Jisung'un kulaklarını Han'ın sesi doldurdu.

"Dur!"

Jisung onu dinleyip durdu. Jisung'un sahip olduğu güç buydu. Birinin hareketlerini tahmin edebiliyordu. Daha doğru edebiliyorlardı. Han ile birlikte.

Jisung durduğunda Changbin de durmuştu. Bu yüzden Han durmasını istemişti. Ama farklı bir şeyler vardı. Changbin'in göz rengi kırmızının koyu tonlarına erişirken Jisung havayı kokladı. İnsan kokusu vardı burada.

İki farklı insan kokusu. Normalde Changbin'in kokudan etkilenmemesi gerekirdi. Yıllardır hayvan kanıyla besleniyorlardı. Onların soyu asildi. İnsanlara zarar verenlerden değillerdi.

O sırada Jisung'un kulaklarını yine Han'ın sesi doldurdu.

"Merak etme şuanda herhangi bir hareket yapmayacak."

"Hey, bende biliyorum bunu. Az önce daldığım için anlayamadım duracağını."

Han'ın onaylayan mırıltılarını duydu sadece.

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin