Gününüz nasıl ve nasılsınız??
Heeeep mutlu olmanız dileğiyleeeKeyifli okumalarr:)
•••
"Ses çıkarma."
Jisung Minho'yu onaylayıp avı izlemeye başladı. Minho gözüne kestirdiğini kaplana doğru koşarak bir süre boğuştuktan sonra etkisiz hale getirdi. Kanından içip Jisung için yer açtı. Jisung'da yırtık olan boyuna eğilip içerken Minho'nun gözü dönmüştü. Yüzüne bulaşan kanla ve koyu kırmızı gözüyle, ağzı aralık Jisung'un boynuna bakıyordu.
İşaret sadece eş olmak istemiyorsan sinilinirdi. Minho öfkeliydi, çok öfkeliydi. Kendini kontrol edemiyor gibiydi. Jisung'un boynuna atlayıp canını acıta acıta orayı tekrar ısırmak istiyordu.
Yugyeom onları izlerken sırıttı. Az çok ne olduğunu biliyordu. Minho'yu daha önce kontrol etmemişti. Artık zamanı gelmişti.
Minho'nun gözleri siyahı bulurken Jisung kafasını kaldırıp eşine baktı. Onu siyah gözleriyle görünce korktu. Geri çekilirken takılıp düştü. Minho yavaşça Jisung'a ilerliyordu.
"Yugyeom! Bu sensin!"
"Eşinin yapamadığı şeyi ben yapacağım."
Jisung anlamıyordu. Fakat kaçması gerekiyordu. Yugyeom onun üstüne atlayacaktı, Jisung tahmin etmişti.
Yugyeom atlamak için hamle yaptığında ayağa kalkıp bakıldığında görünmeyecek kadar hızlı koşmaya başladı. Ormanda gözden kaybolduğunu sanıyordu, taki önüne çıkan Namjoon'a kadar. Yön değiştirince karşısına çıkan Jungkook'la tekrar yön değiştirdi. Karşısına Minho yani Yugyeom çıkana kadar. Kaçamıyordu çünkü etrafı sarılmıştı.
Tam teslim olacaktı ki o alaycı ses duyuldu.
"Yug-ye-ooom! Neredesiiiin?! Ecelin geldiii!"
Seungmin. Yugyeom Minho'nun bedeninden çıktıktan sonra Jisung'a bakmadan ilerledi.
"Umarım kaçarken yerin dibine girersin!"
Ve bum. Jisung şaşkınlıkla bakarken zıplaya zıplaya gelen Seungmin'i gördü.
"Ay yer çökmüş, Yugyeom dibine girmiiiş!"
Yugyeom incilen bileğiyle kalkıp düştüğü boyu kadar çukurdan çıktıktan sonra tekrar kaçmaya başladı. Seungmin onu her türlü bulurdu. Umursamayıp diğer ikiliye döndü. Göz kırparak ne var der gibi kafasını salladı. Jungkook yanına yanaşmak için atak yapacakken Namjoon durdurdu ve ikili uzaklaştı.
Seungmin Jisung'a dönüp nasıl olduğunu soracaktı fakat Jisung Minho'nun yanındaydı. Minho baygın yerde yatarken Seungmin yanına gelip Jisung'un boynunu farketti.
"Jisung siz eş olmamışmıydınız?"
"Olduk."
"İşaret gizlenebiliyor mu?"
"Niye ki?"
"Senin ki yok."
"Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood&Vampire
FanfictionSTRAY KİDS BLOOD&VAMPİRE kitabının birincisidir. ----------------------------------- Felix ve Seungmin meraklarına yenik düşüp vampirleri araştırmaya başlarlar. Edindikleri bilgiler gerçekçi olduğu için araştırmayı bırakmazlar. Bir gün girdikleri bö...