•19•

2.6K 292 92
                                    

Yangın olan yerlerde yaşayanlar dikkat edin olur mu? Allah hepimizin yardımcısı olsun.

Nasılsınız bebeklerim😚

Keyifli okumalar:)

•••

Herşey hazırdı fakat tek sorun Felix'ti. Seungmin için endişeleniyordu ve onu bırakmıyordu.

"Felix, eğer şunu yaparsak daha iyi olacağız. Bu yüzden izin ver de artık bitsin şu."

Felix arkadaşına baktı, kabul etmekten başka şansı yoktu. Seungmin arkadaşının gözünden akan yaşları silip ona güven vererek sarıldı. Sarılma bittikten sonra herkese göz gezdirdi ve odaya adımını attı.

Hyunjin peşinden girdi. Seungmin yatağa oturup, iğneyi yapmasını bekledi. Hyunjin ilacın dozunu yükselterek verdikten sonra odadan çıktı, Changbin ise kapıyı kapatıp kilitledi.

Çok değil, 5 dakika sonra yan etkisini gösterdi ilaç. Seungmin'in sesini duydular. Felix kapının önüne gidip kendi kokusunun odaya girmesi için fazlasıyla koku yaydı.

"Ben yanındaymışım gibi hayal et, bana sarıl."

Seungmin acıyla kıvranırken onun dediğini yaptı. Tanıştıklarından beri kim üzülse ötekine sarılırdı. Seungmin'in ailesi yoktu ve Felix'in ailesi de Felix'i istemiyordu. Birbirlerinin annesiymiş gibi biri diğerine sarılıp onu koklardı. Bütün sorunları çözülürdü öyle.

Seungmin rahatlamıştı. Kendini yavaşça uykuya bıraktı.

-

Akşam olmuş ve Seungmin'e tekrar iğne yapmışlardı. Şimdi ise salonda sessizce oturuyorlardı.

Jeongin Minho ile konuşmak istiyordu. Minho ona birşey söylemek istediğini anlamış gibiydi. Çünkü ona bakarak ağzını açıp kapatıyordu sürekli.

"Min, İ.N ile konuşalım. Jeongin birşey söylemek istiyor gibi."

"Tamam."

"İ.N ne oldu?"

Jeongin Minho'nun sesini duyunca onunla konuşmak istediğini anladı.

"Jeongin seninle biraz konuşmak istiyor. Acil."

Minho gözüyle işaret yaptı. Jeongin ayağa kalkınca Jisung'da peşlerinden gitti.

"Bebeğim, biraz bize müsade eder misin?"

"Yok, hyung. Kalabilir."

"Neler oluyor?"

"Bilmiyorum bebeğim. Jeongin açıklayacak."

"Hyunjin ile ilgili. Doğru düzgün uyumuyor. Hatta kabus görerek uyanıyor. Bazı geceler sessizce ağlıyor. Gözleri mosmor, makyaj ile kapatıyor. Bizden birşeyler gizliyor. Onun için endişeleniyor ve korkuyorum."

Jeongin'in korktuğu ortadaydı. Çünkü göz rengi maviye dönüşmüştü. Böyle anlatınca Minho ve Jisung'da endişelenmişti.

"Bu gece kimse uyumayacağa benziyor. Hyunjin'i salonda kucağına yatır. Eğer bu gece de o şekilde uyanırsa, bizde görelim. Duruma göre onunla ben konuşurum."

Jeongin kafasıyla onaylayıp içeri döndü. Jisung sevgilisine baktı.

"Sen de doğru düzgün uyumuyorsun çünkü bizim için endişeleniyorsun. Kendine de zaman ayırmak zorundasın Minho."

Minho elleriyle yüzünü sıvazlayıp sevgilisine döndü.

"Benim önceliğim üyelerim. Bu yüzden bunu bir daha duymak istemiyorum."

Minho ne derse desin Jisung dinlemeyecekti. Seungmin iyileşir iyileşmez aklına gelen şeyleri yapacaktı. Bir gün de olsa dinlenmeliydi. Şimdilik sadece tamam demekle kalmıştı.

İçeri geçtiklerinde Hyunjin Jeongin'in kucağına kafasını koymuştu ve gözleri uykuya gidiyordu. Uyuduğunda Minho başına geçip onu ve tepkilerini izlemeye başladı.

Yarım saat sonra yüzü tepki vermeye başlamıştı. Yüzünü ekşitiyordu. Yavaşça kafasını hareket ettiriyordu ve gözlerinden yaş süzülmeye başlamıştı.

"Kan, kan, kan. Her yer kan."

Hyunjin uyanmak istiyordu.

Nefes nefese doğrulduğunda, herkesin onu izlediğini farkedip kendini toparlamıştı.

"Hyunjin, iyi misin?"

Kafasıyla onaylayıp oradan ayrıldı. Minho durumun ciddi olduğunu düşündü. Peşinden gitti. Giderken yanına San'ı da almıştı. Çünkü çok olmasa da San'da bilgili biriydi. Odaya girdiklerinde Hyunjin bir yere odaklı bakıyordu.

İkili gidip yanına oturdu.

"Hyunjin, durumun ciddi. Anlat bize."

"Üzgünüm."

"Anlatılmaması gereken birşey mi?"

"Evet, sizden önce kurula anlattım. Size söylemem yasaklandı."

Merak etselerde üstelemediler.

"Artık geleceği görme gücüm yok. Alınmasını istedim ve alındı."

"Neden?"

O konuyla ilgili olduklarını anladıklarında sustular. Bu sefer San konuştu.

"Burada tek kalma, aşağı gel. Daha iyi hissedersin."

Hyunjin onu onaylayıp onlarla birlikte aşağı indi.

Hyunjin sevgilisinin endişeli bakışlarına cevap olarak "iyiyim, endişelenme" demişti. Bütün gece kimse uyumamıştı.

•••

Sevdiniz değil mii??

En sevdiğiniz Chanmin momentı?

Benim ki o yılbaşında ki olay.
KİMSE BENİ ORDA ÖPÜŞMEDİKLERİNE İNANDIRAMAZ! Çünkü GERÇEKTEN ÖPÜŞTÜLER. Değil miii???

Herneyse görüşürüz ve kendinize dikkat edin bebeklerim💖😚

-🌸-

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin