•39•

2K 200 196
                                    

Oy vermeyeni ısırırım😌
Bunu diyince oy geliyo, ısırmamı istemiyosunuz heralde

Şey ben sizi çok özledim, dün konuşmuş olsak bile😶🙈
(Normalde ben utanınca elimle yüzümü kapatırım, o yüzden 🙈 bunu kullanıyorum, tuhaf karşılayanlar için söyliyim dedim)

Keyifli okumalar:)

•••

"Dikkatli olun. 1 saat sonra tekrar buraya gelin. Jaehyun sen Changbin'le birlikte git, sana öğretir."

Changbin Jaehyun'la şelaleden ayrılırken, kalan üçlüde farklı yerlere dağıldı.

"Önce etrafı dinle, bir hayvan sesi duyarsan o yöne yavaşça git. Ses çıkarma. Hayvanın boş anında üstüne atla ve boynunu ısır. Bir süre sonra ölür zaten. Kendin beslen sonra da bardaklara doldurursun."

Jaehyun kafasıyla onaylayıp etrafı dinlemeye başladı. Bir ses duyduğunda o yöne doğru yürüdü. Changbin de sessizce onu takip ediyordu. Jaehyun gördüğü tilkiyle gülümseyip üstüne atladığı anda direk boynunu ısırdı. Tilki altında bir süre can çekiştikten sonra öldü.

"Nasıl içmem gerekiyor?"

"İnsan kanında yaptığın gibi."

Jaehyun eğilip insanlara yaptığı gibi kanı içtiğinde aslında iki kanın farksız olduğuna karar kıldı. Aksine hayvan kanı daha iyiydi.

Changbin tilki de gördüğü iğne izleriyle bağırdı.

"Jaehyun! Kus kanı! Çabuk!"

Jaehyun ne olduğunu anlayamadan gözü hafif kararmıştı. Elini ağzına götürüp kustuğunda kendini yere bıraktı. Changbin yerde uzanan bedenin yanına gitti.

"İyi misin?"

"B-başım çok kötü."

"İnsanlar tilkiye zehirli iğne yapmışlar, biz içemeyelim diye. Baksana şu iğne izlerine. Muhtemelen bütün hayvanlara yapmışlardır. Gel geri dönelim."

Jaehyun kalkmaya yeltendiğinde tekrar düşünce, Changbin onu sırtına alıp hızla şelaleye gitti. Hepsi onları bekliyordu. Hiçbirşey söylemeden eve girdiler.

"Hey, erken geldiniz ve neden elleriniz boş?"

Chan onu yanıtladı.

"Hayvanlara zehirli iğneler yapmışlar."

"Jaehyun içti, kustu ama bilmiyorum."

Taeyong neşeyle içeri girince baygınca yatan sevgilisini görüp endişeyle yanına koştu.

"Ne oldu ona?!"

"Hayvanlara zehirli iğne yapmışlar biz içemeyelim diye. Jaehyun içti."

"Hepsi Lucas yüzünden ve onu ben getirdim size. Yine ben suçluyum. Hepinizden özür dilerim."

"Seungmin saçmalamayı bırak."

Seungmin eşini onaylayıp kafasını önüne eğdi. Gerçekten kendini suçlu hissediyordu.

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin