•32• [SMUT]

3.6K 246 239
                                    

Siz oy vermeyince ben üzülüyorum
Hayalet okuyucular oy verin bak gerçekten teşekkür etmekten fazlasını yapmıyorum:(

Bi de kendi panoma birşeyler yazarsam bildirimler sadece takipçilerime gidiyor değil mi?

Bugün çok bunaltıcı, nasıl gidiyor???

Keyifli okumalar:)

•••

Hyunjin yatakta hafif kıpırdandıktan sonra gözlerini açtı. Gözü Jeongin'i buldu. Sonra aklına göremediği geldi ve şuan etraf bulanıktı. Bulanıkta olsa görebiliyordu. Sevinçten bağırmak istiyordu fakat biraz eğlense ne olabilirdi ki?

Jeongin'in üstündeki battaniyeyi kaldırdığında boxerla olduğunu gördü ve üstü çıplaktı. Gülümseyip boxerını çıkardı, Jeongin'in penisini eline aldı.

"Jeongin!"

Hyunjin penisi elinde sıktığında Jeongin uykuyla elini itmeye çalıştı fakat itemeyince gözlerini açtı. Hyunjin karşıya bakıp numara yapmaya başladı.

"Jeongin bu ne?! Uyandığımda elime geldi, korktum ama az önce yumuşaktı niye şimdi sert oldu. Canlı mı bu?!"

Hyunjin elini aşağı yukarı hareket ettirdiğinde Jeongin inledi.

"Hyunjin bırak şunu!"

"Ama niye ki çok güzel."

"Kahretsin! Penisim o, bırak lütfen!"

[Smut]

Hyunjin yüzünü Jeongin'e çevirip sırıttı. Elini aşağı yukarı hareket ettirerek Jeongin'in tekrar inlemesini sağladı. Eğilip bir anda hepsini ağzına aldı.

"Ahh H-hyunjin! Ne yapıyorsun?!"

Hyunjin dinlemeyip kalkmış penise dişlerini sürtünce Jeongin kendini Hyunjin'in ağzına bıraktı. Hyunjin menileri yuttuktan sonra Jeongin'in dudaklarına gidip öpmeye başladı. Bir süre sonra geri çekildiğinde kendini yatakta yan tarafa bıraktı.

Kafasını Jeongin'e çevirip konuştu.

"Bulanık da olsa görebiliyorum."

Jeongin şaşırsa da sonra mutlulukla Hyunjin'in üstüne çıkıp ona sarıldı. Hyunjin de üstünde ki küçük bedene kollarını sardı.

"Hyunjin?"

"Hm?"

"Sertleşmişsin, bana ihtiyacın var mı?"

"Hayır, tuvalette halledebilirim."

"Yardım etmek istiyorum."

Elini Hyunjin'in penisinin üstüne koyup yavaşça hareket ettirdikten sonra yine konuştu.

"Hem sana bir sürprizim var."

Hyunjin içinden sayıklıyordu.

Lütfen düşündüğüm şey olmasın.

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin