Waoowww 31 bölüm olmuş bile ve sayenizde güzel gittiğimi hissediyorum.
Nasılsınııız?? Heeep iyi olun💕
Medyadaki Changlix ve Minho'ya bağımlı oldum ben. Şarkı da çok tatlı olmuş dimiiiiiii😁
Şimdi ben dört tane çiftimizin çocuklarının kim olcağını buldum. Kalan çiftler Changlix ve Hyunin
Keyifli okumalar bebeklerim:)
•••
Changbin Minho'yu hala bırakmıyordu çünkü orayı görmek istiyordu.
"Gel işte bu gece gidip detaylıca bakalım. Hem merak ediyorum orayı."
"Ya senin sevgilin beklemiyo mu seni? Gitsene."
"Ben 2 saat ortadan kaybolduğum da ne yaptığımı biliyor musun ki sen? Hadi lütfen."
Minho bir süre düşündü. Araştırmaları ve emin olmaları iyi olurdu.
Kafasıyla onaylayıp balkondan çıkarken konuştu.
"Ben sana haber veririm. Bu gece."
Yumruğunu havaya savurmuş işte budur derken bahçede gördüğü şeyle durakladı. Lucas Jungwoo'yu kendine çekip öpmüştü. Jungwoo kendini geri çekmeye çalışsa da çekemiyordu. Sonra teslim olmuş ve öpüşüne karşılık vermişti.
Changbin Lucas'ı sevmemişti, onda garip birşeyler vardı.
1 gece önce
Changbin susamıştı. Gündüz avlanmayı unutmuş gece de bunun acısını çekiyordu. Yatakta halsizken dolabta kan olduğunu hatırlamış ve zorlanarak kalkmıştı. Mutfağa gidip dolabtan aldığı kanı içmişti. Susuzluğu geçmemişti fakat yarına kadar idare edebilirdi.
Biraz mutfakta oturup toparlanırken duyduğu tıkırtı ve küfürle kaşları çatılmıştı. Changbin'in görüşü iyi olduğu için ışıkları açma gereği duymamıştı. Sessizce kalkıp mutfağın kapısından salona baktı.
Lucas yavaşça merdivene yönelmiş alt kata inmeye başlamıştı. Alt katta kütüphane ve Minho'nun çalıştığı oda vardı. O odada bir sürü gizli şey vardı, oraya girilmesi yasaktı.
Bir keresinde Chan girmiş, hiçbirşeye dokunmamış olsa bile o gün Minho'dan dayak yeme derecesine bile gelmişti. O günden sonra bırak Minho'nun odasına girmeyi, kimse altkata adım atmak için hareket bile etmemişti.
Minho düzenli biriydi. Birşeyler karışırsa başa almak zorunda kalıyordu çünkü herşey içiçe giriyordu.
Changbin gidip merdivenlerden yavaşça indi. Kapının kilidini zorlayan Lucas'a kendini belli etti.
"Birşey mi vardı?"
Kaşları çatık ve sesi sertti.
Lucas hemen arkasını dönüp ağzında birşeyler geveledikten sonra yanından geçip gitmişti. Changbin öyle sinirliydi ki kapının kilidinin çoktan açılmış olduğunu farketmemişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood&Vampire
FanfictionSTRAY KİDS BLOOD&VAMPİRE kitabının birincisidir. ----------------------------------- Felix ve Seungmin meraklarına yenik düşüp vampirleri araştırmaya başlarlar. Edindikleri bilgiler gerçekçi olduğu için araştırmayı bırakmazlar. Bir gün girdikleri bö...