Merhabalar aşklarıımm
Şimdi ben size birşey sormak istiyorum. Takipçim 13 kişi felan ama bu yazdıklarım okunmuycak anlamına gelmez. Bu yüzden burda ki okuyucularımın istediği bir kurgu varsa yazmaya çalışırım yani eğer yazma şeklimi beğeniyorsanız çekinmeden söyleyin sadece omegaverse kitabı yazamayacağımı biliyorum ama bu tür bir fic daha yazmak istiyorum. Vampirsiz ama güçleri olan bir Stray Kids. Bak içime sindi şuan. Hatta ben bunu taslakta evirip çeviririm belki de hiçbişi yapmam. Çok konuşmuşum ya.
Herneyse bunu okuduğunuz, vote attığınız ve yorum yaptığınız için teşekkür ederim aşklarım💖
Keyifli okumalar:)
•••
Felix herkesin boş boş oturmasına dayanamayıp ortaya atıldı.
"Böyle boş boş oturcak mıyız? Birşeyler yapsak?"
Herkes onaylayınca Yeonjun ortaya atlayıp bağırdı.
"Hadi DC oynayalım!"
Bazıları ilk başta tereddüt etse de herkes onaylayınca Changbin merdivenlerin yanında ki şaraplardan bir tanesini almış kafaya dikmişti.
Herkes oturup daire oluşturmuştu. Changbin oturup şişeyi çevirdi. Çevirmeden önce "sorulanlara doğru cevap vereceksiniz, söyleninleri yapacaksınız" demişti.
Soru Jeongin, cevap Jaehyun.
"D."
"Taeyong'u gerçekten seviyor musun?"
"Gerçekten mi bilmiyorum ama sana hissettiğim duyguların daha canlısı. Deli gibi aşık değilim ama gözlerimi ondan alamıyorum."
Şişe tekrar çevrildi.
Soru Jisung, cevap Felix.
"C."
"O mandalinaları bana ver!"
"Hey, niye?"
"Biz Minho ile onları gömeceğiz!"
Tekrar ağlamaya başlamıştı. Felix de Seungmin verdiği için vermek istemiyordu.
"Vermeyeceğim!"
"Minho, vermiyor!"
Jisung eşine dönünce Minho'nun eli ayağı birbirine karışmıştı. Felix'e yalvaran gözlerle bakarken Seungmin araya girdi. Arkadaşının kulağına fısıldadı.
"Felix ver. Biz seninle birlikte toplayıp yeriz."
Felix ikna olmuş gidip mandalinaları getirip Jisung'a vermişti. Sonra da Changbin'in yanına gidip sevgilisine iyice sokulmuştu. Şişe tekrar çevrilmişti.
Soru Chan, cevap Hyunjin.
"D."
Chan sırıtarak "uke oldun mu?" diye sordu.
Hyunjin gözlerini kaçırarak onaylayınca Chan kıkırdadı. Seungmin sevgilisinin omzuna kolunu atıp konuştu.
"Sevgilim hatırlat, eş olmadan önce ben de sana üstünlüğümü göstereyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood&Vampire
FanfictionSTRAY KİDS BLOOD&VAMPİRE kitabının birincisidir. ----------------------------------- Felix ve Seungmin meraklarına yenik düşüp vampirleri araştırmaya başlarlar. Edindikleri bilgiler gerçekçi olduğu için araştırmayı bırakmazlar. Bir gün girdikleri bö...